Dat kun je beter nog eens bij sjunnie gaan uitleggen, Ryan3. Je kent de weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Waarom zou dat Ryan3-account besmet zijn?
Dan moet het natuurlijk wel een schone start zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Klonen is laf. Klonen is helemaal zielig als iedereen weet wie er achter zit.
Ik kan me echter voorstellen dat het Ryan3-account besmet is geraakt. Een schone start, onder een andere naam. Dat kan ik me wel voorstellen.
Jij bent de weg kwijt?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kun je beter nog eens bij sjunnie gaan uitleggen, Ryan3. Je kent de weg.
Nee hoor, maar jij wel, je kent zelfs jezelf niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt?
Drie users die zich redelijk aan het isoleren zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, ik zie dat de doos met oude herinneringen weer opgegraven is.
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sidekick, nietszeggend. Is alles mee gezegd ja
En dat slaat waarop?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij wel, je kent zelfs jezelf niet meer.
Dat is beter jaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.
Dan moet hij gewoon zeggen dat hij fris wil beginnen. Maar hij kan het niet laten, ik heb hem al horen zeuren over "decadentie".quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Dan moet het natuurlijk wel een schone start zijn.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Sidekick het volgende:
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.
Dit is niet iets waar ik iets aan kan doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Doe je er nog wat aan, sigme?
Of laat je de boel doodbloeden op de drie musketiers, omdat het toch maar sc is?
Ik heb 'm zelfs al oude koeien uit de sloot zien halenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet hij gewoon zeggen dat hij fris wil beginnen. Maar hij kan het niet laten, ik heb hem al horen zeuren over "decadentie".
Hoe voelt het om bij Aaah en mij ingedeeld te worden?quote:
Je kan niets doen aan die drie musketiers, die het normale posten van andere users nagenoeg onmogelijk maken?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is niet iets waar ik iets aan kan doen.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe voelt het om bij Aaah en mij ingedeeld te worden?
Moet je huilen, Ryan3?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Doe je er nog wat aan, sigme?
Of laat je de boel doodbloeden op de drie musketiers, omdat het toch maar sc is?
Je hebt een rottige start gemaakt. Jij. Dat kan ik niet voor je veranderen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je kan niets doen aan die drie musketiers, die het normale posten van andere users nagenoeg onmogelijk maken?
Vreemd.
Valt mee hoor. Ik sta daar wel achter, achter die start.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt een rottige start gemaakt. Jij. Dat kan ik niet voor je veranderen.
Hij weet toch elke keer weer een nieuw dieptepunt in menselijke tristesse te bereiken. Da's ook een gave, zeker voor iemand van 48.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is jammer, hij weet vast wel weer een nieuwe kutkloon te maken.
Ik gaf geen oordeel maar mijn mening, en als je normaal posten onmogelijk wordt gemaakt (ontopic, in discussies) dan kan je dat aangeven en zal ik ernaar kijken. Heb je er voorbeelden van?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik sta daar wel achter, achter die start.
Het gaat er om of die drie musketiers andere users het normale posten onmogelijk mogen maken, ongeacht jouw persoonlijke beoordeling van mijn start.
En stel nou, dat die dame met dingen komt aanzetten waar die ene POL-bezoeker door geobsedeerd was?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
Stel he, stel, dat die burgemeester een dame op leeftijd is, toevallig tamelijk gelijk aan de leeftijd van een wat oudere POL-bezoeker, en dat ze wat lullig in een valse vete getrokken is waarvan ze de ballen begrijpt.
Klinkt misschien niet heel voor de hand liggend, maar als iemand dacht dat ik mijzelf die vete ingewurmd heb vergist die zich evengoed.
Nooit problemen met klonen, maar klonen die het mij onmogelijk maken normaal te posten, die... tja...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben benieuwd hoe lang deze soap nog gaat duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |