Maar wel met haaien?quote:
Da's toch een redelijk algemene zegswijze?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Al forummend pik ik nog wel eens een zegswijze op.
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee is er zo een. Eenmaal gelezen raak ik zoiets nooit weer kwijt.
Het echte vakjargon ben jij dus ook meester.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee is er zo een. Eenmaal gelezen raak ik zoiets nooit weer kwijt.
Wacht maar tot je bij hippievrouwen, bont en zeehonden knuppelen bent uitgekomen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
Niet in mijn kringen, blijkbaar. Ik heb 'm ook nog nooit gehoord.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Da's toch een redelijk algemene zegswijze?
En je kende automagisch ook al niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef sigme het volgende:
Niet in mijn kringen, blijkbaar. Ik heb 'm ook nog nooit gehoord.
Die kende ik ook niet voor fokquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En je kende automagisch ook al niet.![]()
En jij hebt nog wel zoveel mannelijke vriendenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet in mijn kringen, blijkbaar. Ik heb 'm ook nog nooit gehoord.
Misschien gaat ze gewoon niet met echte schippers om.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef Elseetje het volgende:
En jij hebt nog wel zoveel mannelijke vrienden
Vreemd, als je wel sekst onder een bootje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien gaat ze gewoon niet met echte schippers om.![]()
Oneigenlijk gebruik van een bootje, geen echte schipperquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd, als je wel sekst onder een bootje.
Ik hoef niet te weten wat jouw "liefste" allemaal aan wetenswaardigheden heeft.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, dat was reuze kuisquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd, als je wel sekst onder een bootje.
Ze hoeft niet zelf te varen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Elseetje het volgende:
Oneigenlijk gebruik van een bootje, geen echte schipper
Je hebt niet goed gelezen, niet goed onthouden, of niet goed begrepen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel zoveel mannelijke vrienden
Percentueel gezien danquote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, niet goed onthouden, of niet goed begrepen.
Maar ik zou het niet met vrienden over het bevaren van Rode Zeeën hebben, neequote:
Je bedoelt perceptueel?quote:
Het is een Belginnetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je bedoelt perceptueel?
Nou, ik kan niet zeggen dat ik het daar wel 'ns met ze over heb gehad. Ik heb geen mannelijke vrienden, weet je nog?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar ik zou het niet met vrienden over het bevaren van Rode Zeeën hebben, nee. Ook niet zonder gebruikmaking van de uitdrukking.
Misschien dat ik ze daarom wel heb?
Ik dacht inderdaad aan een Vlaamse uitdrukking.quote:
Ik heb geen vrienden die daar over praten.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Elseetje het volgende:
Maar wel een vriend met vrienden, die hadden het er vaak genoeg over in de kroeg
Doch, maar die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord. Heb jaren ergens gewerkt waar velen het met velen deden (jong, goedkoop bier, werkloos), maar eerlijk gezegd ben ik van niemand op de hoogte van diens oordeel over ongestelde sex. Is ook niet iets dat ik graag had willen weten.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet zeggen dat ik het daar wel 'ns met ze over heb gehad. Ik heb geen mannelijke vrienden, weet je nog?Maar wel een vriend met vrienden, die hadden het er vaak genoeg over in de kroeg
En verder kom ik ook gewoon onder de mensen, heb ik op school gezeten, werk ik... Genoeg plaatsen om die uitdrukking op te doen hoorOf doe je ook niet aan die gelegeheden?
Ach, het gebeurt, er wordt over gepraatquote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, maar die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord. Heb jaren ergens gewerkt waar velen het met velen deden (jong, goedkoop bier, werkloos), maar eerlijk gezegd ben ik van niemand op de hoogte van diens oordeel over ongestelde sex. Is ook niet iets dat ik graag had willen weten.
Euh ja, dat is vlaams jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan een Vlaamse uitdrukking.
Hou nou maar op, straks gaat Sidekick nog over de sex met zijn moeder praten.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, maar die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord. Heb jaren ergens gewerkt waar velen het met velen deden (jong, goedkoop bier, werkloos), maar eerlijk gezegd ben ik van niemand op de hoogte van diens oordeel over ongestelde sex. Is ook niet iets dat ik graag had willen weten.
Ik heb jou toch? Wanneer is het weer die tijd van de maand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |