quote:Op maandag 23 juli 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij is iets te 'lang', als ik jou was zou ik er aan de onderkant 1 cm afknippen
Ja dat Nadia dat zei ja , maar Nadia & liegen gaan goed samen...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel waar.Dacht dat ik het ook bij villa vandaag had gelezen.
Vind het niks erg als die rat eens word gepakt.Zo valt Nadia misschien ook met haar leugens door de mand.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja dat Nadia dat zei ja , maar Nadia & liegen gaan goed samen...
Ik twijfelde niet aan je hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef heracles het volgende:
Het is dus echt de zus van Dennis.
Brien heeft automatisch bijvullende cp's?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
Ow, Darryl. Mogen we weer genieten van Papiaments.
Misschien een voorschotje op zijn enorme popoll overwinning morgen?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Brien heeft automatisch bijvullende cp's?![]()
En 100 cpt's bij het lasergame in de tuin voor ieder van het winnende team.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef Mika25 het volgende:
Weer bezoek voor ratje? Das nog eens -150 CP er bij. Dat terwijl de bewoners al bijna 7 weken geen CP gekregen hebben, met uitzondering van de gezamelijke pot...
Doorlopend krediet waarschijnlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Brien heeft automatisch bijvullende cp's?![]()
Dat zei ik toch...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef heracles het volgende:
Het is dus echt de zus van Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |