Nee het is een kleine toko. Je ziet eigenlijk gewoon alles wat daar gebeurt. Dus ik daar zo naar binnen vol goede moed, ik zeg "mij een broodje bifteki graag"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Je kreeg een rondleideing door de keuken alvorens je je broodje bestelde?
Wtfquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, dan had ik nog beter een lollie met lulsmaak kunnen bestellen. En daar houd ik al helemaal niet van![]()
Ja, wat had ik dan moeten zeggen? "Je hebt vuile poten dus hou je rotzooi maar?"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:31 schreef Devlinsect het volgende:
Hier heb je een grote bek. Heb je dat bij de Griek niet gedaan? Dus tijdens het wachten constateerde je dat en je durfde er niets van gezegd?
whehehehe![]()
Niet kunnen omgaan met eten
TS heeft ooit is een lul met lolliesmaak gehad. Echter, had hij op dat moment de voorkeur voor een grieks broodje.quote:
JA! Ik zou geld terug vragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, wat had ik dan moeten zeggen? "Je hebt vuile poten dus hou je rotzooi maar?"![]()
Of hamburgerbakkers die beren over je patat.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Ach ja je hebt ook frietbakkers die klaarkomen over de hamburgers dus wees hier maar blij mee
Inderdaad, mijn vrienden die er de in diarree gemarineerde frieten bestelden klaagden over een hoog plasticgehalte.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef punchdrunk het volgende:
ach, die tent was vroeger best aardig, had je goeie broodjes giros. sinds een jaartje of 2 is die toko van eigenaar gewisseld en kun je nog beter je bek in een open riool dompelen in plaats van daar een broodje halen.
Gewoon grieken moet je ook in maasmechelen doenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was gisteravond gaan grieken met me vriendin.
Wij dus die stylz bestellen, 3 kwartier later kwam het pas. Mensen die 1 tafeltje naast ons zaten waren al 1.5 uur aant wachten.
De Griek heet trouwens Sirtaki, de frieten waren niet echt goed te noemen want er zaten veel harde tussen, de gyros en het andere vlees was wel oke, maar die glaasjes wat je daar krijgttering zo klein. Verder een redelijke gegeten, vorige keer was het in ieder geval een stuk beter
Uiteraard geen fooi gegeven + die vrouw achter de kassa gaf me 5 euro teveel terug
En terecht
De winkels waren al dicht dus dat ging niet meerquote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef McKillem het volgende:
Het enige wat ik niet snap is A waarom je er in de winkel niets van heb gezegt.
En B, wat een ongeschoren baard te maken heeft met hygiene.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De winkels waren al dicht dus dat ging niet meerAlleen sommige fastfoodtenten waren nog open.
En ik weet niet of jij het smakelijk vindt, maar voor je het weet haalt die Griek zo een pinda uit zijn baard, zegt hij "my peanut" en eet hij hem op.
jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |