Mja die mag je wel eens vervangenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef NickW het volgende:
Hallo mijn mede muzikanten, Heb weer is problemen met mn gitaar, Hij klinkt weer is niet octaaf zuiver en wat ik ook probeer krijg em niet zuiver (Epiphone les paul standaard model) Zou het ook kunnen dat het komt dat de snaren heel oud zijn (3 maanden)?
Als je er veel op gespeeld hebt zou dat heel goed kunnen na 3 maandenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef NickW het volgende:
Hallo mijn mede muzikanten, Heb weer is problemen met mn gitaar, Hij klinkt weer is niet octaaf zuiver en wat ik ook probeer krijg em niet zuiver (Epiphone les paul standaard model) Zou het ook kunnen dat het komt dat de snaren heel oud zijn (3 maanden)?
Vind je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef Sloggi het volgende:
Hmm zo'n Fender Blender is wel tof.
170 nieuw. Die kerel laat 'm inderdaad knap waardeloos klinken, jaquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind hem eigenljk knap waardeloos klinken![]()
Wat kost die eignelijk ?
geloof me, dat komt puur door die ventquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind hem eigenljk knap waardeloos klinken![]()
Wat kost die eignelijk ?
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
170 nieuw. Die kerel laat 'm inderdaad knap waardeloos klinken, ja. Ik denk dat je er wel wat Hendrix-achtige geluiden uit krijgen kan.
Kost wel ff watquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef LennartCM het volgende:
[..]
geloof me, dat komt puur door die vent
Daar heb ik vorige week nog op gespeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HqXW8KAh0M0
Die wil ik!
Iemand hier had 'm een tijdje terug in de aanbieding, maar die is vast al verkocht.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Kost wel ff wat
En ik geloof je helemaal
Die vent kan het beste materiaal laten klinken als een hoop stront, had het ook met m'n versterker was er zo'n gearwire demo.dat klinkt wel heeeel kut misschien moet ik toch amar aan een andere denken
Zelf getest
klonk de opeens echt supergoeden de demo van de peavey site was ook al 1000x beter
gearwire verneuckt echt alles
Kut dan kom ik net 2800 tekortquote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik vorige week nog op gespeeld.
¤2900![]()
Dat is toch echt buitenproportioneel duur hoor...
Zeker als je ziet wat iedereen hier in totaal zoal heeft uitgegeven aan zooiquote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
meldt zich weer!!!
als je voor 2900 euro je ultieme sound hebt gevonden is dat denkik wel aanvaardbaar.....
dan wel, maar ik weet zeker dat je "ultieme sound" nooit echt bereikbaar is (zo zijn wij gitaristen nou eenmaal)quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
meldt zich weer!!!
als je voor 2900 euro je ultieme sound hebt gevonden is dat denkik wel aanvaardbaar.....
Wat een hoop ingangenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
Nu we toch dingen in de verkoop gooien. Kan ik iemand interesseren in een Boss FV-500L volumepedaal? Ding leek heel mooi en is superbruut stevig gebouwd, maar hij past niet in mijn pedalboard, want hij is vrij groot..
Ding is 1 x live gebruikt en in 2 oefensessies. Ziet er nog als nieuw uit en werkt ook als zodanig.
¤70,- (excl verzending) en hij is van jou.
.
Ik ook, en die krijg ik al niet eens kapot!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een hoop ingangenheb zelf de fv-50 de simpele versie daarvan
Heb die van mij toen voor 15 euro gekochtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die ga ik ook halen/had ik moeten halen, want die past wel in mijn koffer. Maar ja, enthousiast he..
Het is een super ding die, FV-500, maar zoooo fokking groot. Als mijn pedalenkoffer 2 cm dieper was....argh.
Sterker nog:quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb die van mij toen voor 15 euro gekocht
"ja m'n zoon stopt met gitaarspelen dus ik verkoop het zootje, wat is een redelijke prijs? "
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sterker nog:
Koninginnedag dit jaar: 10 euro, afgedongen naar 8 euro
Was wel een gok of ie het nog deed, maar voor dat geld! Was overigens perfect in orde! Achteraf gezien had ik ook de Korg tuner mee moeten nemen!
Ik gebruik em eigenlijk alleen als veredelde volumeknop bij mijn buizenversterker. Die breekt pas echt lekker open bij hoog volume.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]baas boven baas
![]()
Ik gebruik em eigenlijk nooit
Ja bij 1 nummer klein stukje fade in en dat is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |