Ik ook, en die krijg ik al niet eens kapot!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een hoop ingangenheb zelf de fv-50 de simpele versie daarvan
Heb die van mij toen voor 15 euro gekochtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die ga ik ook halen/had ik moeten halen, want die past wel in mijn koffer. Maar ja, enthousiast he..
Het is een super ding die, FV-500, maar zoooo fokking groot. Als mijn pedalenkoffer 2 cm dieper was....argh.
Sterker nog:quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb die van mij toen voor 15 euro gekocht
"ja m'n zoon stopt met gitaarspelen dus ik verkoop het zootje, wat is een redelijke prijs? "
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sterker nog:
Koninginnedag dit jaar: 10 euro, afgedongen naar 8 euro
Was wel een gok of ie het nog deed, maar voor dat geld! Was overigens perfect in orde! Achteraf gezien had ik ook de Korg tuner mee moeten nemen!
Ik gebruik em eigenlijk alleen als veredelde volumeknop bij mijn buizenversterker. Die breekt pas echt lekker open bij hoog volume.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]baas boven baas
![]()
Ik gebruik em eigenlijk nooit
Ja bij 1 nummer klein stukje fade in en dat is het
Tijdens het spelen kan je moeilijk aan je volume knop gaan draaien hequote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan ook niks anders verzinnen dan dat ding te gebruiken als volumeknop omdat je te lui bent om naar je versterker te lopen.
Mja terwijl ik aan het spelen ben kan ik daar niet echt lekker aan draaienquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt er toch een op je gitaar. Nu is mijn gitaarvolumeknop bagger omdat 'ie vervormt als je 'm terugdraait, maar ik ga ervan uit dat die van jullie wel goed werkt.
Ik heb 1 of andere filterknop die het behoorlijk tegengaat onder m'n volume knop zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Sloggi het volgende:
Ok ik dacht dat ik een baggergitaar had. Heb ik ook, daar niet van.
Ja, zoals Dribbel_ al zei, de volumeknop op je gitaar wil te sound al snel wat droogjes maken. Hoewel je wel iets verschil merkt bij goede potmeters... Maar tijdens het spelen (danwel raggen) aan je volumeknop draaien is best knap, kun je beter je voet gebruiken!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt er toch een op je gitaar. Nu is mijn gitaarvolumeknop bagger omdat 'ie vervormt als je 'm terugdraait, maar ik ga ervan uit dat die van jullie wel goed werkt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Sloggi het volgende:
Ook best knap, tijdens het spelen met je voet aan de volumeknop draaien!.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
ach, in yoga houding gitaar spelen, levert weer nieuwe uitdagingen op
maar maar maar , ik heb een grote piemolquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, ik mag ook nog niet in de OP en ik speel al 4 intro's en ken de bluestoonladder.
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het geluid van het brugelement is wel het typerende van de telesound. Maar wat mensen vergeten is dat ook het halselement erg uniek klinkt... Luister maar hier maar eens naar:
http://www.youtube.com/watch?v=b7eyyt98-Ng&mode=related&search=
Uberhaupt een leuk filmpje om een beetje de tone van een tele te verkennen...
Gooi mij er maar uit, het boeit me niet... vanaf september zal ik hier uberhaupt niet vaak meer zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja we hebben 7 mensen nodig voor een nieuwe rijzet je naam maar in een lijstje dat je erbij wil
de vorige keer dat iemand de O P wou aanpassen lag de hele zooi in de tyfes![]()
Als eens een pickupwissel overwogen? Of speelt ie niet fijn? Een vriend van mij gebruikt mijn oude squier, voorzien van Texas Special brugelement en oude ibanez-bucker bij de hals voor zijn conservatoriumopleiding, wil niets anders meerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.
* Svyatagor nog steeds een echte Tele wil
Ga binnenkort mijn Squier Tele ook maar 'ns te koop zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |