Rijmt toch goedquote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
God, wat rijmt dat kut
Je Gibson op het asfaltbe-ton...
of
Je Gibson verstopt mijn chiffon...
Pleur je Gibson van het balkon...
Niet waar, ik heb mijn Fender 1 op 1 kunnen inruilen op een Gibson SGquote:Op maandag 23 juli 2007 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan krijgt ie er 10 euro voor en een lolly...
Inruilen is eigenlijk nauwelijks te doen, tenzij je veel te veel betaald voor de gitaar die je koopt...![]()
SG Junior en Fender Frontman, bij ondergetekendequote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik roep al 'n aardige tijd dat ik wil beginnen met gitaar spelen. maar eigenlijk heb ik geen idee van wat voor gitaar geschikt is om mee te beginnen. Iemand hier aanraders voor welke gitaar ik moet halen? Ik weet dat ik ernaast nog versterkers moet hebben. Maar verder is het voor mij 'n sprong in het diepe.
Even ter info; ik wil 'n elektrische gitaar, akoestisch lijkt me niks. En ik wil metal spelen. (dno of het verschil maakt dus ik zet het er maar bij). En ik was niet van plan lessen te volgen aangezien ik me dat niet kan veroorloven.
Alvast bedankt =]
Dus jij hebt je Fender ingeruild voor 10 euro en een lolly...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb mijn Fender 1 op 1 kunnen inruilen op een Gibson SG
De meeste nummers vinden hun oorsprong op een klassieke of een western gitaar. Beide accoustisch. Omdat een accoustische gitaar goedkoper is dan electrisch (beginnersgitaren), raad ik je toch accoustisch aan.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik roep al 'n aardige tijd dat ik wil beginnen met gitaar spelen. maar eigenlijk heb ik geen idee van wat voor gitaar geschikt is om mee te beginnen. Iemand hier aanraders voor welke gitaar ik moet halen? Ik weet dat ik ernaast nog versterkers moet hebben. Maar verder is het voor mij 'n sprong in het diepe.
Even ter info; ik wil 'n elektrische gitaar, akoestisch lijkt me niks. En ik wil metal spelen. (dno of het verschil maakt dus ik zet het er maar bij). En ik was niet van plan lessen te volgen aangezien ik me dat niet kan veroorloven.
Alvast bedankt =]
Hoeveel wil je uitgeven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Alvast bedankt =]
Goed geschikt voor metal 2 humbuckerts erinquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn beginnersset kopen
is dezelfde als het goed is
met iets grotere versterker 19 watt
Stevige kabel niet die troep die daarinzit
plectrums krijg je erbij
En stemapparaatje ook nog eens
nieuwprijs van de zooi bij elkaar 250 euro
voor 175 mag jij het op komen halen
Foto's als je interesse hebt
Helemaal onbeschadigd is nog als nieuw
Met plaatje van internet
[afbeelding]
Owja en een mooie gitaarband die ook nog eens 25 euro kostte
D'r staat toch Gibson SG?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus jij hebt je Fender ingeruild voor 10 euro en een lolly...
Ow daar kan je wel wat moois voor kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
max 400 euro ofzo? Dno of dat reeël is, maar aan de prijs hierboven te zien wel.
Er staat toch duidelijk 10 euro en een lolly?quote:
Ja koop mijn versterker!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Alvast bedankt =]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzutquote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedereen probeert gelijk z'n rommel aan te smeren![]()
Gibson / Gibson look-a-likesquote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzut![]()
![]()
Dude dat is een fucking broodroosterquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik verkoop alleen maar AAA-klasse gitaarzut![]()
Weg ermee... veel te goed voor mij...quote:
Geweldig, Maar mijn broodrooster heerst!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude dat is een fucking broodrooster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik niet ik kan alleen powerchords spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Wie heeft er nog toffe licks?
Ik woon in Delft, maar hij staat nu nog bij m'n vriendin in Weert dus eventueel kan je in 1 van die 2 plaatsen hem ophalen weet niet waar jij woont ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Dribbel_ . Zo'n hele set ziet er wel interessant uit. Dan ben ik voor vrij weinig geld klaar aangezien het in het begin nog vooral experimenteren/oefenen zal zijn, en evt kan ik later altijd nog 'n gitaar kopen. Waar woon je?
geef je het cadeau, gooi je haar daarna op de bbq, jij eten voor een paar weken ;-)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is vrijdag jarig
waar denk je dat het geldprobleem vandaan komt![]()
Hey ik heb al een keer een versterker verkocht via hierquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat er dan toch iets verkocht worden via het gitaristentopic? Volgens mij een primeur
En dat is gewoon wat ik zoek, verder is het mij allemaal best aangezien ik het niet echt ken ^^quote:Prijs kwaliteit is het gewoon wel waar voor je geld.
en het voordeel van een goedkope kutte gitaar bezitten, is dat je daarna op bijna alle gitaren kan spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De meeste nummers vinden hun oorsprong op een klassieke of een western gitaar. Beide accoustisch. Omdat een accoustische gitaar goedkoper is dan electrisch (beginnersgitaren), raad ik je toch accoustisch aan.
Mocht je electrisch willen gaan spelen, gisteren zag ik nog in Vraag en Aanbod een prima electrische gitaar met versterker te koop staan voor 150 euro. Tjek daar ff (ibanez gitaar).
ik een wahwah pedaaltje, die ik nog op moet sturen naar dean... (ik ben te lui gewoonquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey ik heb al een keer een versterker verkocht via hier
en m'n multieffect ding![]()
Je kan me wel ff toevoegen op msn of mailenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:29 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Wanneer heb je tijd dat ik 'm kan op komen halen?
En jij weer terugquote:
Die lolly krijgt ze sowiesoquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Operc het volgende:
dribbel, ziet ernaar uit dat je je vriendin misschien wel meer kunt geven dan een lolly en 10 euro vrijdag
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan ik nu dat 2e cabinet en dei tuner kopen![]()
Bij Dean is daar rekening mee gehouden... kunnen moeilijker de blender inquote:
Je kan er wel in 1 klap allebei iemand zijn ogen eruit stekenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij Dean is daar rekening mee gehouden... kunnen moeilijker de blender in
[afbeelding]
Dan zitten wij zonder backup gitaarquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En ik heb de rest van de week ook werk, kan het wezen dat ik eindelijk die gitaar bij Jacob kan halen![]()
En Enter Shikari zuigt
Ik beb zo'n standaard die kapot is, een van de beugeltjes is afgebroken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja en je krijgt er ook nog een mooi standaart bij waar je hem op kan zetten heb er toch nog 1 over
-edit-
[afbeelding]
zo een
Misschien als ik ze dicht bij elkaar zet dat ik dan babygitaartjes krijgquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Is 'ie niet vriendjes met je blauwe Ibanesje?
Als ik er een Wah voor krijgquote:Op maandag 23 juli 2007 17:48 schreef Aresdreams het volgende:
verkoop je die dan net zo gemakelijk als je eerste gitaar?
Qua grootte valt het mee jaquote:Op maandag 23 juli 2007 17:53 schreef Aresdreams het volgende:
kleine body, als ik zo kijk
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ohja, niet hetzelfde als je binnenkort afgedankte blackie.
Ja voor hitsige mannenliefdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twee singlecoils are all you need.
[afbeelding]
Ik vind die kop van teles altijd zo jammer zo dun lelijkquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twee Eén singlecoils are is all you need.
Niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Ook goed, dat halselement gebruik je toch niet bij een Telecaster.
Ja omdat die er schuin inzit dus dat hoge met die hoge snarenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Sloggi het volgende:
Ik niet, want ik heb er geen.
Ik heb in ieder geval altijd begrepen dat het brugelement juist zorgde voor het TC-geluid. Dan kan je dat andere element natuurlijk wel gebruiken, maar je koopt niet voor niets een TC.
Het geluid van het brugelement is wel het typerende van de telesound. Maar wat mensen vergeten is dat ook het halselement erg uniek klinkt... Luister maar hier maar eens naar:quote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Sloggi het volgende:
Ik niet, want ik heb er geen.
Ik heb in ieder geval altijd begrepen dat het brugelement juist zorgde voor het TC-geluid. Dan kan je dat andere element natuurlijk wel gebruiken, maar je koopt niet voor niets een TC.
Ik type het wat anders dan ik bedoelde. Wat ik bedoelde: iemand met een telecaster zal vooral het brugelement gebruiken omdat je daarmee de TC-sound mee bereikt. Het ligt immers voor de hand dat iemand een TC koopt vanwege dat specifieke geluid. Iemand met een TC zal over het algemeen dat geluid het lekkerst vinden klinken.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat die er schuin inzit dus dat hoge met die hoge snaren
Maar dan kan je die ander toch ook wel gebruikenHet niet gebruiken omdat het dan niet meer typerend is voor een telecaster...?
Maar gewoon doen wat het lekkerst klinkt natuurlijk
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het geluid van het brugelement is wel het typerende van de telesound. Maar wat mensen vergeten is dat ook het halselement erg uniek klinkt... Luister maar hier maar eens naar:
http://www.youtube.com/watch?v=b7eyyt98-Ng&mode=related&search=
Uberhaupt een leuk filmpje om een beetje de tone van een tele te verkennen...
Arlen Roth op het halselement:
http://www.youtube.com/watch?v=P769t-_7MKo&mode=related&search=
Neuh, ik wilde altijd al een tele vanwege zijn veelzijdigheid... Niet alleen vanwege het twangy-brugelementje!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik type het wat anders dan ik bedoelde. Wat ik bedoelde: iemand met een telecaster zal vooral het brugelement gebruiken omdat je daarmee de TC-sound mee bereikt. Het ligt immers voor de hand dat iemand een TC koopt vanwege dat specifieke geluid. Iemand met een TC zal over het algemeen dat geluid het lekkerst vinden klinken.
Denk ik.
Er staat no effects bij, dus dit is gewoon clean (doh)? Het lijkt er in ieder geval niet op. En het zal wel niet zo zijn. Stomme vraagquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het geluid van het brugelement is wel het typerende van de telesound. Maar wat mensen vergeten is dat ook het halselement erg uniek klinkt... Luister maar hier maar eens naar:
En hij is mooi natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde altijd al een tele vanwege zijn veelzijdigheid... Niet alleen vanwege het twangy-brugelementje!![]()
Fuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wat kan je precies met zo'n Fender Blender?
Ja, ook datquote:
quote:There are few Fender products with as much "indie cred" as the Fender Blender. Once thought of as an overly harsh fuzz pedal, the Blender, thanks to players like Billy Corgan of Smashing Pumpkins and Kevin Shields of My Bloody Valentine, is now a coveted, and rare, vintage pedal.
http://nl.youtube.com/watch?v=F8I7hyUOleMquote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wat kan je precies met zo'n Fender Blender?
Met superboring smakkende kerel!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:19 schreef LennartCM het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=F8I7hyUOleM
Ik neem níks van gearwire meer serieusquote:Op maandag 23 juli 2007 19:19 schreef LennartCM het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=F8I7hyUOleM
Ag spreek me maar aan op msnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En ik heb de rest van de week ook werk, kan het wezen dat ik eindelijk die gitaar bij Jacob kan halen![]()
En Enter Shikari zuigt
Mja die mag je wel eens vervangenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef NickW het volgende:
Hallo mijn mede muzikanten, Heb weer is problemen met mn gitaar, Hij klinkt weer is niet octaaf zuiver en wat ik ook probeer krijg em niet zuiver (Epiphone les paul standaard model) Zou het ook kunnen dat het komt dat de snaren heel oud zijn (3 maanden)?
Als je er veel op gespeeld hebt zou dat heel goed kunnen na 3 maandenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef NickW het volgende:
Hallo mijn mede muzikanten, Heb weer is problemen met mn gitaar, Hij klinkt weer is niet octaaf zuiver en wat ik ook probeer krijg em niet zuiver (Epiphone les paul standaard model) Zou het ook kunnen dat het komt dat de snaren heel oud zijn (3 maanden)?
Vind je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef Sloggi het volgende:
Hmm zo'n Fender Blender is wel tof.
170 nieuw. Die kerel laat 'm inderdaad knap waardeloos klinken, jaquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind hem eigenljk knap waardeloos klinken![]()
Wat kost die eignelijk ?
geloof me, dat komt puur door die ventquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind hem eigenljk knap waardeloos klinken![]()
Wat kost die eignelijk ?
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
170 nieuw. Die kerel laat 'm inderdaad knap waardeloos klinken, ja. Ik denk dat je er wel wat Hendrix-achtige geluiden uit krijgen kan.
Kost wel ff watquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef LennartCM het volgende:
[..]
geloof me, dat komt puur door die vent
Daar heb ik vorige week nog op gespeeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HqXW8KAh0M0
Die wil ik!
Iemand hier had 'm een tijdje terug in de aanbieding, maar die is vast al verkocht.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Kost wel ff wat
En ik geloof je helemaal
Die vent kan het beste materiaal laten klinken als een hoop stront, had het ook met m'n versterker was er zo'n gearwire demo.dat klinkt wel heeeel kut misschien moet ik toch amar aan een andere denken
Zelf getest
klonk de opeens echt supergoeden de demo van de peavey site was ook al 1000x beter
gearwire verneuckt echt alles
Kut dan kom ik net 2800 tekortquote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik vorige week nog op gespeeld.
¤2900![]()
Dat is toch echt buitenproportioneel duur hoor...
Zeker als je ziet wat iedereen hier in totaal zoal heeft uitgegeven aan zooiquote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
meldt zich weer!!!
als je voor 2900 euro je ultieme sound hebt gevonden is dat denkik wel aanvaardbaar.....
dan wel, maar ik weet zeker dat je "ultieme sound" nooit echt bereikbaar is (zo zijn wij gitaristen nou eenmaal)quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
meldt zich weer!!!
als je voor 2900 euro je ultieme sound hebt gevonden is dat denkik wel aanvaardbaar.....
Wat een hoop ingangenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
Nu we toch dingen in de verkoop gooien. Kan ik iemand interesseren in een Boss FV-500L volumepedaal? Ding leek heel mooi en is superbruut stevig gebouwd, maar hij past niet in mijn pedalboard, want hij is vrij groot..
Ding is 1 x live gebruikt en in 2 oefensessies. Ziet er nog als nieuw uit en werkt ook als zodanig.
¤70,- (excl verzending) en hij is van jou.
.
Ik ook, en die krijg ik al niet eens kapot!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een hoop ingangenheb zelf de fv-50 de simpele versie daarvan
Heb die van mij toen voor 15 euro gekochtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die ga ik ook halen/had ik moeten halen, want die past wel in mijn koffer. Maar ja, enthousiast he..
Het is een super ding die, FV-500, maar zoooo fokking groot. Als mijn pedalenkoffer 2 cm dieper was....argh.
Sterker nog:quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb die van mij toen voor 15 euro gekocht
"ja m'n zoon stopt met gitaarspelen dus ik verkoop het zootje, wat is een redelijke prijs? "
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sterker nog:
Koninginnedag dit jaar: 10 euro, afgedongen naar 8 euro
Was wel een gok of ie het nog deed, maar voor dat geld! Was overigens perfect in orde! Achteraf gezien had ik ook de Korg tuner mee moeten nemen!
Ik gebruik em eigenlijk alleen als veredelde volumeknop bij mijn buizenversterker. Die breekt pas echt lekker open bij hoog volume.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]baas boven baas
![]()
Ik gebruik em eigenlijk nooit
Ja bij 1 nummer klein stukje fade in en dat is het
Tijdens het spelen kan je moeilijk aan je volume knop gaan draaien hequote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan ook niks anders verzinnen dan dat ding te gebruiken als volumeknop omdat je te lui bent om naar je versterker te lopen.
Mja terwijl ik aan het spelen ben kan ik daar niet echt lekker aan draaienquote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt er toch een op je gitaar. Nu is mijn gitaarvolumeknop bagger omdat 'ie vervormt als je 'm terugdraait, maar ik ga ervan uit dat die van jullie wel goed werkt.
Ik heb 1 of andere filterknop die het behoorlijk tegengaat onder m'n volume knop zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Sloggi het volgende:
Ok ik dacht dat ik een baggergitaar had. Heb ik ook, daar niet van.
Ja, zoals Dribbel_ al zei, de volumeknop op je gitaar wil te sound al snel wat droogjes maken. Hoewel je wel iets verschil merkt bij goede potmeters... Maar tijdens het spelen (danwel raggen) aan je volumeknop draaien is best knap, kun je beter je voet gebruiken!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt er toch een op je gitaar. Nu is mijn gitaarvolumeknop bagger omdat 'ie vervormt als je 'm terugdraait, maar ik ga ervan uit dat die van jullie wel goed werkt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Sloggi het volgende:
Ook best knap, tijdens het spelen met je voet aan de volumeknop draaien!.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
ach, in yoga houding gitaar spelen, levert weer nieuwe uitdagingen op
maar maar maar , ik heb een grote piemolquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, ik mag ook nog niet in de OP en ik speel al 4 intro's en ken de bluestoonladder.
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gooi mij er maar uit, het boeit me niet... vanaf september zal ik hier uberhaupt niet vaak meer zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja we hebben 7 mensen nodig voor een nieuwe rijzet je naam maar in een lijstje dat je erbij wil
de vorige keer dat iemand de O P wou aanpassen lag de hele zooi in de tyfes![]()
Als eens een pickupwissel overwogen? Of speelt ie niet fijn? Een vriend van mij gebruikt mijn oude squier, voorzien van Texas Special brugelement en oude ibanez-bucker bij de hals voor zijn conservatoriumopleiding, wil niets anders meerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.
* Svyatagor nog steeds een echte Tele wil
Ga binnenkort mijn Squier Tele ook maar 'ns te koop zetten.
Misschien iets voor in de OP? Of moeten we het maar gewoon bij V&A/MP houden...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen gaat opeens z'n shit verkopen
Iemand nog een bank kopen ?
en 4 pita broodjes ?
slippers ?
Tele's spelen niet lekker?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.
Wennen. Ik heb eergisteren zo'n ding gekocht:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Jimbo het volgende:
ik had dus zo plectrums gekocht he , maar die dingen spelen ech kutheb maar 1 plectrum die fijn speelt
ding is fucking hard enzo maar wel lief
Na dat word niks denk ikquote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien iets voor in de OP? Of moeten we het maar gewoon bij V&A/MP houden...
12euro :| wtfquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Na dat word niks denk ik
Wie was dat ook alweer met die 12 euro plectrums ?
en hoe bevallen ze ?
Generaliseren is makkelijk... als er ergens gitaren van zijn met veel verschillende halzen (qua feel) dan zijn het wel teles en strats...quote:
Gewoon oefenen oefenen oefenenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Jimbo het volgende:
das wel nice dan ,al weet ik zegmaar de punt van t ding wel te vinden
btw iemand die nog wat sites weet met handige zooi voor beginners , heb nu iets van about.com maar die heb ik zn beetje uit en kan dr nog nix van
Mijn kloon mag er wel uit trouwens, daar post ik toch al een hele tijd niet meer mee. En zo nodig hoef ik niet in de OP, tenzij het nodig is om een rij vol te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja we hebben 7 mensen nodig voor een nieuwe rijzet je naam maar in een lijstje dat je erbij wil
de vorige keer dat iemand de O P wou aanpassen lag de hele zooi in de tyfes![]()
Inderdaad, volgens mij zijn Strats zo'n beetje de meest veelzijdige gitaren die er zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Generaliseren is makkelijk... als er ergens gitaren van zijn met veel verschillende halzen (qua feel) dan zijn het wel teles en strats...
Nou ik denk dat dat wel loslooptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij zijn Strats zo'n beetje de meest veelzijdige gitaren die er zijn.
Ik wil eens met Wah klooien, maar die dingen zijn duur.
Mja ik denk dat je weinig écht veelzijdige gitaren heb meestal zijn ze toch meer specifiek op een richting gerichtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Sloggi het volgende:
Of je moet Strats met humbuckers niet als Strats beschouwen.
Doe ik eigenlijk ook wel een beetje.
zo'n Line6 Variax is daar een beetje op gericht denk ik. Heeft iemand al eens op ziets gespeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik denk dat je weinig écht veelzijdige gitaren heb meestal zijn ze toch meer specifiek op een richting gericht
Je hebt van fender zelf nu ook zo'n ding met want andere tunings en setting erin, in ieder geval strat en tele, geen idee of er ook iets met humbuckers inzitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
zo'n Line6 Variax is daar een beetje op gericht denk ik. Heeft iemand al eens op ziets gespeeld?
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.quote:
Ja dat was inderdaad best schokkend!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.
Die gast die die Mark IV test trouwens ook niet. Met een valse gitaar op een amp van 2900 euro
Dat was helemaal een rampquote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad best schokkend!
Net als die kerel van die Hetfield gitaar van $7000
toch ergens wel frusterend die lui met kapitale aparatuur maar geen skills...quote:
Ach, zoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.
En er dan wel mee pimpenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
toch ergens wel frusterend die lui met kapitale aparatuur maar geen skills...
Ja ik kan ook een ferrari nadoenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Mijn versterker kan een Mesa Boogie nadoen. Scheelt me toch weer 2800 euro.
Kijk eens aan. Anders was je toch weer zo drie ton armer geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kan ook een ferrari nadoen
Broem broem
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Broem broem
zo duur is zo'n Mark IV ook weer niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Anders was je toch weer zo drie ton armer geweest.
Die Ferrari welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
zo duur is zo'n Mark IV ook weer niet hoor
lol doet me denken aan dat filmpje van Herman Li waarin hij met zijn gitaar geluiden van olifanten en motorfietsen enzo na doet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Broem broem
Da's dan weer wel zoquote:
campzonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:53 schreef SNArky het volgende:
Zo. Met gitaar en al vanaf campzone. Die snaartjes roesten hier wel snel.
Dat je dat al deedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
campzonenu kan ik je nooit meer serieus nemen
quote:Together, you and me
Coz we’re meant to be!
When you’re kissing me
In my wildest dreams!
Down on your knees
When you’re blowing me!
Be who you can be!
Is what I wanna see!
turtles ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Vriendinnetje die lyrics niet kan waarderen
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pwnd by pwnyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kon alleen de 2e couplet minder waarderen
kudtkloonquote:
*meld*quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
doe maar danquote:
Nouja, met de huidige dollarkoers is dat 5066 euro........quote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad best schokkend!
Net als die kerel van die Hetfield gitaar van $7000![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
koopje inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nouja, met de huidige dollarkoers is dat 5066 euro........![]()
Link?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zag dat er 1 voor 40 euro verkocth werd op MPeens kijken
hoeveel ik eruit kan krijg
![]()
klikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Link?
omdat ik een wat kleurrijkere gitaar wil, te koop aangeboden,![]()
![]()
pics ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef punkjunk het volgende:
blablalbalb
zijn wel echt ONWIJSE Lekkere wijve hiero btw, strand, vrouwen, topless![]()
blalblablabl
Yep, zeer goede zelfs... ik heb een limited edition korina, elementen en stemsleutels vervangen en de gibson de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef nicoo het volgende:
ik wil een epiphone sg g400 kopen, iemand ervaring met deze gitaar??![]()
Jep. Ook een gehad. Speelde en klonk erg fijn. Afwerking ook prima. Goeie gitaartjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef nicoo het volgende:
ik wil een epiphone sg g400 kopen, iemand ervaring met deze gitaar??![]()
Of mijn SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM Epiphone SG Junior SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM checken...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:03 schreef nicoo het volgende:
okay dan moet ik morgen maar eens ff bij een van de lokale gitaren boeren gaan checke
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:25 schreef wizl het volgende:
Op het gevaar afgeschoten te worden, hehe:
Wil iemand me uitleggen wat nu precies de functie is van de knoppen op mijn electrische gitaar (Cort G254). Ik hoor natuurlijk wel verschil in geluid, maar welk knopje doet nou wat, en waar gebruik je het voor? Ik speel pas sinds een jaar gitaar (acoustisch) en heb sinds een maandje een electrische gitaar.
Ik heb dus een knop waarmee ik volgens mij het input volume regel (alleen dat?). Dan nog een draaiknop waarmee het geluid doffer of helderder wordt? Diezelfde draaiknop kan ik ook nog uittrekken, maar wat het dan doet weet ik eigenlijk niet. En dan nog de pickupselectie. Is dat gewoon 1, of alleen 2, of alleen 3 en 4, of allemaal tegelijk? Het staat er allemaal een beetje warrig denk ik, maar jullie begrijpen wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaak is 1 knop volume en de andere toon (doffer/helder). Die knop uittrekken is een zgn coilsplit. Daarmee split je dat dikke achterste element (bij de brug) zodat ie het karakter krijgt zoals die andere twee elementen (midden en voor). Schakeling is heel simpel. Helemaal naar achteren is het achterste element, midden is het middelste element en voor is het halselement. Tussenstandjes (standje 2 en 4 zeg maar) zijn beide pickups te samen... Clear?
Mooie gitaar BTW!![]()
EDIT: Taalpuristen moeten DEAUD!
[ Bericht 2% gewijzigd door TeleluvR op 24-07-2007 17:49:27 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ja, nooit gehoord van push-push of push-pull potmeters?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef Zyggie het volgende:
Knop uitrekken? Is dat Algemeen Gitaargoden Nederlands?
Gewoon zo'n potmeter pullswitch dingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef Zyggie het volgende:
Knop uitrekken? Is dat Algemeen Gitaargoden Nederlands?
Geen last van hier...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon zo'n potmeter pullswitch ding![]()
Enige nadeel bij mij is dat als ik ze uittrek ze opeens geen weerstand meer hebben en bij het kleinste tikkie al gaan draaien dus is opeen je volume of toon weg als je er per ongeluk ovrheen ramt
Oh ik las over het stuk heen dat hij dat überhaupt had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, nooit gehoord van push-push of push-pull potmeters?
quote:
Dat kan heulemaal niequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:25 schreef wizl het volgende:
Ik heb dus een knop waarmee ik volgens mij het input volume regel
Pest die jongen eens niet zo!quote:
Dat heb ik dan ook niet gezegd, dan moet je wat beter lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef punkjunk het volgende:
oh en die drabber die zei dat het hals element van de tele niet puur tele is, ga der er een bespelen, roep niet zomaar na wat je ergens leest want het geluid van het hals element is ook vrij uniek.
Dan vind ik de gitaar mooier en dat moet betekenen dat.... nuff saidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
Lekkere chick + vette gitaar![]()
[afbeelding]
Lekkere chick?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lekkere chick?
Dik wijf, met een dikke kop zul je bedoelen.
Maarja, ze hebben beide een lelijke kop!!!111![]()
![]()
!!
zeker een fries vrouwtje? lijkt op een koequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
![]()
Dan post ik maar niet meer... als jullie zo willen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker een fries vrouwtje? lijkt op een koe
Bij die sig van hem wel ja. Maar ze hebben ook niet allemaal die V Headstock hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het ook wel typisch dat toen Dave Mustaine een signature guitar kreeg bij Dean er gelijk een andere kop op zat..
Mooie schoenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
Maar kijk dan, zo mooi![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
[afbeelding]
Beide hersenloze aanbidding van een symbool?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
All stars zijn bijna net zo lelijk als Telecasters vind ik. Zou er een verband zijn tussen Telecasters en All Stars mooi vinden?.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
I know. Ik ga gewoon een Vx halen.
Die headstok is wel cool.
Kun je lekker bandleden mee wakker prikken
Wat voor tools wou je er achter hangen dan? Je hebt met een VX verder niks nodig manquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
en hij is groot genoeg om tools enzo achter te hangen.
Geen idee, boeit watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
Is die vrouwunit bij de rodeo ontsnapt ofzo?
Nee, Allstars zijn kutschoenen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
All stars zijn bijna net zo lelijk als Telecasters vind ik. Zou er een verband zijn tussen Telecasters en All Stars mooi vinden?.
Een Ace Frehley-style vuurpijlinstallatie, natuurlijk! Wat een vraag....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor tools wou je er achter hangen dan? Je hebt met een VX verder niks nodig man
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Ace Frehley-style vuurpijlinstallatie, natuurlijk! Wat een vraag.....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]HelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaak is 1 knop volume en de andere toon (doffer/helder). Die knop uittrekken is een zgn coilsplit. Daarmee split je dat dikke achterste element (bij de brug) zodat ie het karakter krijgt zoals die andere twee elementen (midden en voor). Schakeling is heel simpel. Helemaal naar achteren is het achterste element, midden is het middelste element en voor is het halselement. Tussenstandjes (standje 2 en 4 zeg maar) zijn beide pickups te samen... Clear?
[afbeelding]
Mooie gitaar BTW!![]()
EDIT: Taalpuristen moeten DEAUD!Thanx
![]()
Blijft eng en koe achtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
[afbeelding]
op me strat gebruik ik bijna alleen maar het hals element, of midden-hals... brug element mag me gestolen worden. toen ik nog een tele (comet, maar toch) had gebruikte ik ook alleen het hals elementje.... brug geluid is veels te schel en kutquote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Ook goed, dat halselement gebruik je toch niet bij een Telecaster.
neeee!! fuzz is best heel anders dan een distortion... meer een heel geluid dan een distortion... niet echt uit te leggen, met als ze veel dingen voor de gitaar, je moet het gewoon een keertje uitchecken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Fuzz is dus gewoon distortion.
Tremeloruimte frezen kost bij Vox Humana 60,-. Misschien dat je hen ff kunt bellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien hoe duur een floyd rose routing&installatie kost op een string-through gitaar?
hals element met middelste element, of brug met midden = humbuckerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Sloggi het volgende:
Of je moet Strats met humbuckers niet als Strats beschouwen.
Doe ik eigenlijk ook wel een beetje.
en 24 frets, ook wel plezierigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het ook wel typisch dat toen Dave Mustaine een signature guitar kreeg bij Dean er gelijk een andere kop op zat..
4 euro echte converses ? dan mag jij dr 20 paar voor me inslaan en betaal ik je 8euro per stukquote:
Of je nu fan bent van zijn muziek of niet, een ieder moet toch toegeven dat de gear waar Dave zich mee bemoeit zwaar heerscht. Zijn gitaren zijn geweldig, de elementen die hij met Seymour Duncan heeft ontwikkeld zijn super, de Rocktron Prophesy schijnt waanzinnig te zijn en men kijkt halsreikend uit naar het in de verkoop gaan van zijn Line6 amps.quote:
de nieuwe dean VMNT heeft wel oncomfortabele bevels (ivm met copyrightschending)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of je nu fan bent van zijn muziek of niet, een ieder moet toch toegeven dat de gear waar Dave zich mee bemoeit zwaar heerscht. Zijn gitaren zijn geweldig, de elementen die hij met Seymour Duncan heeft ontwikkeld zijn super, de Rocktron Prophesy schijnt waanzinnig te zijn en men kijkt halsreikend uit naar het in de verkoop gaan van zijn Line6 amps.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of doffer ligt eraan welke kant je op draait
Mwoah, het is wel meteen apart.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef TenWords het volgende:
[..]
de nieuwe dean VMNT heeft wel oncomfortabele bevels (ivm met copyrightschending)
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kostenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien hoe duur een floyd rose routing&installatie kost op een string-through gitaar?
90's USA jackson dinky string-thru boltyquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kosten
Bedenkt eerst of die gitaar het wel waard is
Ja zegt met niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:49 schreef TenWords het volgende:
[..]
90's USA jackson dinky string-thru bolty
Dat is toch die gast die zo zielig is omdat hij 25 jaar geleden uit metallica is geschopt!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah, het is wel meteen apart..
[afbeelding]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die zo zielig is omdat hij 25 jaar geleden uit metallica is geschopt!?
Ja!
Ooit ergens gezien op TV ofzo dat ie bij die gasten van metallica was om daar het een en ander uit te praten en toen was ie nie echt heel vrolijk ofzo... dus ben het niet helemaal met je eens dat het aan de fans zou liggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band..
Geen tone-knop?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:51 schreef Deansensitized het volgende:
Menno:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0134444780
Muwoa eerlijk is eerlijk ik heb die toneknop altijd voluit staan en met mijd enk ik 95% van de andere gitaristenquote:
Laat even weten of het nog wat geworden is!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Werken zuigt.
Ik wil pinch harmonics leren spelen!
Helaas werkt dat op een bas niet. Hmmm..alhoewel. Vanavond eens proberen.
Heb je die documantaire gezien "some kind of monster" daar was 'ie toch echt net een baby.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band..
Ik oefen de laatste tijd ook weer pinch harmonics. Vraag me niet waarom!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Werken zuigt.
Ik wil pinch harmonics leren spelen!
Helaas werkt dat op een bas niet. Hmmm..alhoewel. Vanavond eens proberen.
You just made me play Creamquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef TeleluvR het volgende:
Toneknop gebruik ik wel, alhoewel het sterk afhankelijk is van de gitaar... net als slechte volume potmeters is het vaak alles of niets... dof of helder, aan of uit. Bij de duurdere gitaren merk je dat het wel goed werkt...
SG met 59 humbucker, toon dicht, instant-Clapton-in-de-Cream-periode...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |