quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of doffer ligt eraan welke kant je op draait
Mwoah, het is wel meteen apart.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef TenWords het volgende:
[..]
de nieuwe dean VMNT heeft wel oncomfortabele bevels (ivm met copyrightschending)
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kostenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien hoe duur een floyd rose routing&installatie kost op een string-through gitaar?
90's USA jackson dinky string-thru boltyquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het je heel erg veel gaat kosten
Bedenkt eerst of die gitaar het wel waard is
Ja zegt met niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:49 schreef TenWords het volgende:
[..]
90's USA jackson dinky string-thru bolty
Dat is toch die gast die zo zielig is omdat hij 25 jaar geleden uit metallica is geschopt!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah, het is wel meteen apart..
[afbeelding]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die zo zielig is omdat hij 25 jaar geleden uit metallica is geschopt!?
Ja!
Ooit ergens gezien op TV ofzo dat ie bij die gasten van metallica was om daar het een en ander uit te praten en toen was ie nie echt heel vrolijk ofzo... dus ben het niet helemaal met je eens dat het aan de fans zou liggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band..
Geen tone-knop?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:51 schreef Deansensitized het volgende:
Menno:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0134444780
Muwoa eerlijk is eerlijk ik heb die toneknop altijd voluit staan en met mijd enk ik 95% van de andere gitaristenquote:
Laat even weten of het nog wat geworden is!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Werken zuigt.
Ik wil pinch harmonics leren spelen!
Helaas werkt dat op een bas niet. Hmmm..alhoewel. Vanavond eens proberen.
Heb je die documantaire gezien "some kind of monster" daar was 'ie toch echt net een baby.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet zielig. Dat is een discussie en uitspraak die "fans" op internet in leven houden. Kijk maar eens op youtube. Ik zelf, als grote Megadethfan, vind het totaal niet relevant dat Dave ooit in Metallica zat. Zeker niet gezien ik Megadeth altijd een veel interessantere band heb gevonden, muzikaal gezien en gezien ik Dave technisch een betere gitarist vind dan James en Kirk samen. Maar een "die band is beter dan die band"-discussie opstarten is iets voor kleinzielige amerikanen die blijkbaar vanuit hun competitieve aard behoefte hebben aan zoiets. Een goede band is gewoon een goede band..
Ik oefen de laatste tijd ook weer pinch harmonics. Vraag me niet waarom!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Werken zuigt.
Ik wil pinch harmonics leren spelen!
Helaas werkt dat op een bas niet. Hmmm..alhoewel. Vanavond eens proberen.
You just made me play Creamquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef TeleluvR het volgende:
Toneknop gebruik ik wel, alhoewel het sterk afhankelijk is van de gitaar... net als slechte volume potmeters is het vaak alles of niets... dof of helder, aan of uit. Bij de duurdere gitaren merk je dat het wel goed werkt...
SG met 59 humbucker, toon dicht, instant-Clapton-in-de-Cream-periode...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |