Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwellingquote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De vraag is nog wel of ze mij net zo leuk vind, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Ervaring mee?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
Had ik al verteld dat ik mee doe aan idols?
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net een uberfoute jogginbroek gekocht bij de nog foutere zeeman, omdat m'n spijkerbroek nu zulke gaten ging vertonen dat het echt begon te tochten bij m'n reet![]()
i knowquote:
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?quote:
Nee, en nu kan het niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
oh ja had je je nog ingeschreven voor de 4 mijl?
hoe typischquote:
Speciaal voor jou veranderdquote:Op maandag 23 juli 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrotquote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.![]()
En als je elkaar leuk vindt, merk je er niks van dat het verrot zit.![]()
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik welen Pitt ook
wij zitten graag goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
wie zegt dat ik daar niet zat?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?
Dat viel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
mss hangt het van de bios af danquote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar niet zat?
[..]
Dat viel wel mee eigenlijk![]()
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plankquote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:FOK TV
damn, hoezo bevestiging van alles wat fout is
Harry Potter uit gelezen
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
is sunchaser dik met zwart haar? dat zal dan welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |