Dat is zo'n drol hè. Damn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Burdie het volgende:
Wederom een wannabe, ja.
Ga Guitar Hero'en.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me, de ds is afgepakt.
Vroeger, toen er nog geen GSM was, had je zoeen programma met Jack van Gelder, waarin duo's moesten vluchten voor een jager, en alleen contacten mochten onderhouden via telefooncellen. En het publiek kon ze dan helpen of juist hun locatie door NSB'en aan de jagers.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Burdie het volgende:
Ja, een soort wie-is-de-mol-wannabe programma, waarin mensen onbewust meespelen door een telefoon te vinden!
Pokemon pearl....quote:
Damn, ik ben écht een groen blaadje.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
Vroeger, toen er nog geen GSM was, had je zoeen programma met Jack van Gelder, waarin duo's moesten vluchten voor een jager, en alleen contacten mochten onderhouden via telefooncellen. En het publiek kon ze dan helpen of juist hun locatie door NSB'en aan de jagers.
Geen idéé meer hoe dat heette.
Nu al? Tsjiez. Nou weltrusten dan maarquote:
morgen naar delfzijl voor werk.. pokkeend wegquote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu al? Tsjiez. Nou weltrusten dan maar.
Sterkte.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef nixxx het volgende:
morgen naar delfzijl voor werk.. pokkeend weg
Damnquote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef nixxx het volgende:
morgen naar delfzijl voor werk.. pokkeend weg
Voor ons wel ja.quote:
1940 ongeveer?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen GSM was, had je zoeen programma met Jack van Gelder, waarin duo's moesten vluchten voor een jager, en alleen contacten mochten onderhouden via telefooncellen. En het publiek kon ze dan helpen of juist hun locatie door NSB'en aan de jagers.
Geen idéé meer hoe dat heette.
Toen was ik zelfs nog jong!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
1940. Dat is superlang geleden.
Ze hadden toen zoeen oorlog!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
1940. Dat is superlang geleden.
Kan dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
Toen was ik zelfs nog jong!
Die heb ik nog niet. Deel 2 vond ik ook tof.quote:
Ik wíst het.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
1 arpil, kikker in je achterwerk.
Drie is helemaal 3D enzo. En ziet er mieters uit. Enzo. En wat tof is dat je in elke ride virtueel mee kan rijden. Echt tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Deel 2 vond ik ook tof.
Dat lijkt keiecht. Krijg je er ook kotszakjes bij?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Q. het volgende:
Drie is helemaal 3D enzo. En ziet er mieters uit. Enzo. En wat tof is dat je in elke ride virtueel mee kan rijden. Echt tof.![]()
http://www.themeparkdenma(...)oastercam800x600.jpg ende zo.
Niet bij de illegale versie. Hij is al drie jaar oud maar blijft best wel tof, ben al paar avonden er behoorlijk zoet mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijkt keiecht. Krijg je er ook kotszakjes bij?
RCT deel 1 blijft ook briljant.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
Niet bij de illegale versie. Hij is al drie jaar oud maar blijft best wel tof, ben al paar avonden er behoorlijk zoet mee..
Wat ik hier echt cool aan vind is dat je alles kan draaien zoals je wil, gewoon het gevoel dat je er echt bent. En je hebt ook gezinnetjes ipv losse bezoekers ende zo.quote:
Ik vond 2 met uitbreidingen leukerquote:
Dat is waar ook ja. Ik heb het destijds een keer geleend van de bieb ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Wat ik hier echt cool aan vind is dat je alles kan draaien zoals je wil, gewoon het gevoel dat je er echt bent. En je hebt ook gezinnetjes ipv losse bezoekers ende zo.
En ook iets meer commentaar dan "This park is really good value" en "I want to go on something more thrilling than Merry-go-round 1"?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik hier echt cool aan vind is dat je alles kan draaien zoals je wil, gewoon het gevoel dat je er echt bent. En je hebt ook gezinnetjes ipv losse bezoekers ende zo.
Niet heel veel. Ze willen vooral NIET in mn rides. Winst maken is ook verdomd moeilijk trouwens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook iets meer commentaar dan "This park is really good value" en "I want to go on something more thrilling than Merry-go-round 1"?
Heb je die nieuw?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
al;s je goed kijkt zie je de vlindertjes
Praten die voor je?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Hé bouwvakker. Hoe is het?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Laat CL het maar niet zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben 'm zeker niet in het zwart?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Dan schijt ze dat ding onder?quote:
niet met de vlindertjes anders had ik die wel genomenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze hebben 'm zeker niet in het zwart?
Ik ben godsgruwelijk moe. Maar de woonkamer is helemaal afgelakt. De kachel hebben we vandaag ook maar in de lak gezet. Verder is de slaapkamer min of meer afgewerkt. Morgen beginnen met gronden. De gang is geheel klaar met lakken.quote:
Tof, het gaat wel lekker dus? Geen grote tegenslagen gehad?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben godsgruwelijk moe. Maar de woonkamer is helemaal afgelakt. De kachel hebben we vandaag ook maar in de lak gezet. Verder is de slaapkamer min of meer afgewerkt. Morgen beginnen met gronden. De gang is geheel klaar met lakken.
Todo lijstje komende week:Plafond witten Behangen Keuken aflakken. Vloerbedekking leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |