Stomme beesten zijn 't ook!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maken we het volgende topic een Mickey-topic..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het zolangzamerhand wel gehad met die Rosa-topics.![]()
Waarom post jij foto's van je schoonmoeder in dit topic?quote:
Ouwe chagrijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het zolangzamerhand wel gehad met die Rosa-topics.![]()
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.quote:
Zet de boel dan op stelten bij zo'n suf maandagochtendoverleg...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.![]()
Ik heb al een aantal knuppels in het hoenderhok geworpen vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de boel dan op stelten bij zo'n suf maandagochtendoverleg...
Heel goed! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal knuppels in het hoenderhok geworpen vandaag.![]()
Laat mijn moeder het niet zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom post jij foto's van je schoonmoeder in dit topic?![]()
Nou leuk...en dan zijn onze katten (poezen) de klos...tsssssssssss...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.![]()
Ik heb liever dat hij het ons niet laat zien...quote:
Plato is niet voor niks lid van de hondenclub. Zowel qua gedrag als huisdierenvoorkeur!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou leuk...en dan zijn onze katten (poezen) de klos...tsssssssssss...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |