Stomme beesten zijn 't ook!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maken we het volgende topic een Mickey-topic..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het zolangzamerhand wel gehad met die Rosa-topics.![]()
Waarom post jij foto's van je schoonmoeder in dit topic?quote:
Ouwe chagrijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het zolangzamerhand wel gehad met die Rosa-topics.![]()
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.quote:
Zet de boel dan op stelten bij zo'n suf maandagochtendoverleg...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.![]()
Ik heb al een aantal knuppels in het hoenderhok geworpen vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de boel dan op stelten bij zo'n suf maandagochtendoverleg...
Heel goed! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal knuppels in het hoenderhok geworpen vandaag.![]()
Laat mijn moeder het niet zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom post jij foto's van je schoonmoeder in dit topic?![]()
Nou leuk...en dan zijn onze katten (poezen) de klos...tsssssssssss...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag, ik ben nog steeds enigszins grieperig, heb al twee vergaderuingen achter de rug en heb er nog twee te gaan en ik moet me ergens afreageren.![]()
Ik heb liever dat hij het ons niet laat zien...quote:
Plato is niet voor niks lid van de hondenclub. Zowel qua gedrag als huisdierenvoorkeur!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou leuk...en dan zijn onze katten (poezen) de klos...tsssssssssss...
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu ben ik zelf ook ziekig geworden. De ironie. [afbeelding]
Ik heb last van een smiley overdosis onderhand...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Thnxquote:
Dat van die huisdierenvoorkeur klopt, maar dat gedrag moet je even uitleggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plato is niet voor niks lid van de hondenclub. Zowel qua gedrag als huisdierenvoorkeur!
Like I care.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb last van een smiley overdosis onderhand...![]()
*proest...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plato is niet voor niks lid van de hondenclub. Zowel qua gedrag als huisdierenvoorkeur!
Ik hou de ambiguïteit van mijn opmerking graag in stand...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat van die huisdierenvoorkeur klopt, maar dat gedrag moet je even uitleggen.![]()
nou.. ik ben reuze benieuwd....quote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat van die huisdierenvoorkeur klopt, maar dat gedrag moet je even uitleggen.![]()
Zég. Niet zo lelijk over mijn moeder hè. Dat mag alleen ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb liever dat hij het ons niet laat zien...![]()
ik snap m gewoon niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou de ambiguïteit van mijn opmerking graag in stand...![]()
Lekker duidelijk hoor..quote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou de ambiguïteit van mijn opmerking graag in stand...![]()
Beterschapjesquote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
1) De letterlijke betekenis: Ik schop je en vijf minuten later sta je weer kwispelend voor me. Want zo zijn honden, dom...quote:
Grinnik.. zo'n kroontje hangt in het midden van mijn nieuwe lingerie...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja
[afbeelding] Rosa (van MM) [afbeelding]
Geroosterd brood ftwquote:
Die beste vriendin die laatst met een ander in bed was beland?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik kwam er van het weekend trouwens achter dat de man van mijn beste vriendin regelmatig lurckt op Fok!.
Mijn paps kwam speciaal beschuitjes en suiker brengen gisterenochtend.quote:
Dat vraagt om een foto.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Grinnik.. zo'n kroontje hangt in het midden van mijn nieuwe lingerie...![]()
Errrmz. Je verwart me met iemand anders. Hoop ikquote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
Die beste vriendin die laatst met een ander in bed was beland?
Midden is inderdaad teveel vatbaar voor interpretatie...quote:
Wat lief. Papa'squote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn paps kwam speciaal beschuitjes en suiker brengen gisterenochtend.
Nee, ik weet zeker dat jij het was... Lullig voor die man, om er via een forum achter te moeten komen...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Errrmz. Je verwart me met iemand anders. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |