quote:
download Fire FTP even, installeer die, en dan wijst het zichzelf wel een beetje.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef OA het volgende:
Eer, die webspace is nu geactiveerd.
Wat moet ik minimaal doen om er iets (bijv. foto's) op te zetten?![]()
![]()
quote:
Serieus? Zo eenvoudig?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
download Fire FTP even, installeer die, en dan wijst het zichzelf wel een beetje.
Bij create accounts vul je iets in als 'ftp.tiscali.nl' (iets dergelijks kan je wel vinden via je provider) en je wachtwoord en username uiteraard.
Als je dan op connect klikt, krijg je rechts de ruimte op je webserver, en links gewoon de mappen op je pc. Dan kun je gewoon heen en weer slepen
Weet ik toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Zo eenvoudig?![]()
Eer, je bent een held!![]()
Help me vanavond even herinneren.quote:(btw ik wilmet sigaar hebben...)
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:33 schreef OA het volgende:
Trouwens, is het standaard beveiligd, of moet ik daar ook nog wat voor doen?
Je merkt het wel: ik ben een absolute noob op dit gebied... [afbeelding]
Op voorwaarde dat je het adres weet....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.
Niemand behalve jij kan er iets opzetten, maar iedereen kan alles eraf halen. (downloaden, niet verwijderen)
quote:
nee, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je het adres weet....![]()
Maar als ik naar jouw site ga, kom ik verder nergens... alleen als jij een link geeft...![]()
ik gebruik altijd FlashFXPquote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de enige beveiliging die erop zit is je username + wachtwoord.
Niemand behalve jij kan er iets opzetten, maar iedereen kan alles eraf halen. (downloaden, niet verwijderen)
Mja, maar fireFTP is gewoon een addon voor mozilla, scheelt weer een extra openstaand schermquote:
Oké, ik zal eerst eens even met onschuldige gepaintetetetete bestanden gaan experimenteren...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat klopt inderdaad.
Als je een map op je server zet, wordt het adres iets als: http://home.tiscali.nl/~username/map.
Je hebt dan nog een indexpagina nodig, anders zie je er niks
De indexpagina heet dan ok index.html.
Ik zal eens even een kijkje nemen!quote:
Je gaat het nu op werk proberen?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, ik zal eerst eens even met onschuldige gepaintetetetete bestanden gaan experimenteren...![]()
iig bedankt eer![]()
[..]
Ik zal eens even een kijkje nemen!![]()
Nee joh, ik heb nog wel íéts te doen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat het nu op werk proberen?
wat is het adres eigenlijk...
als ik er ben vanavond, en je bent ermee aan het kloten, kan ik nog wel even live ondersteuning gevenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb nog wel íéts te doen hoor.![]()
Vanavond na het eten ga ik ff klooien! [afbeelding]
zet um op radio tourquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
... en de radio gaat weer uit..
Ik zou graag een filter op m'n radio willen hebben
Doen!quote:
Das maar 3 cm korter dan dat ik ben!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
langer hoeven ze van mij ook niet zo nodig te zijn.
Daar hoor je ELLA in elk geval nietquote:
Inderdaad mooie lengtequote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
iddquote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie lengte.
Dan ben je ook een klein ventjequote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Das maar 3 cm korter dan dat ik ben!![]()
Ik heb ze liever ietsjes korter. Mijn vriendin is 1.67m![]()
Ook een goeie lengte.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
ik ben 1.85
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor ook op de radio dat je binnenkort NL kampioenschap Jumpstyle hebt
ergquote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Hij dacht dat het voor alle renners was die wel eens van de fiets vallen
RRRRROGER.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Helaas niet, nog een half uurtje werken en dan ga ikquote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
iemand inspiratie voor een maandag-middag-reltopic?
Of zijn er maandag-middag-reltopics?
Dan ga ik daar ook even kijken.
In de AT zie ik niet zoveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |