In één keerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
Hij is uitGisteren in één keer uitgelezen. Ik KON gewoon niet meer stoppen om het einde. Al vond ik dat het tussen pagina 300 en 500 wel een beetje lang duurde... Maar al bij al een heel mooi boek dat ik toch nog een paar keer ga lezen
Ik heb m ook besteld bij Bol.com en ik had gelukkig geen problemen met de levering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef kyraaa het volgende:
ik heb hem zondag zelf gekocht in de winkel omdat bol.com niet op kwam dagen.
Ben thuis meteen gaan lezen, heb er iets van 8-10 uur over gedaan.
Kon me op het laatst echt niet meer concentreren. De letters zweefden voor mn ogen.
Maandags de laatste 3 uurtjes en toen had ik em uit. Sommige stukken moest ik echt 3 keer lezen omdat ik weer werd afgeleid door mn vriend![]()
Tis een goed boek... beetje langdradig soms en ik wou alleen dat er 100 extra pagina's bij het laatste hoofdstukje zat... Liever langdradig dan nog met vragen zitten.
Yeah, dat had ik ook, best irritantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens wel snel de neiging om als ik verder op de pagina iets cursief ofin hoofdletters zie staan om er dan snel naar toe te lezen, moet me heel bewust inhouden om het niet te doen.
Tja, probeer die verleiding maar eens te weerstaan... Je wilt toch zo snel mogelijk weten wat daar gebeurt?quote:NOT MY DAUGTHER, YOU BITCH!
quote:
Heb je boek 6 dan wel al uit? Anders snap je geen ene drol van boek 7...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:17 schreef Rikketik het volgende:
M'n zus heeft 'm ook eindelijk uit, wat betekent dat ik erin kan beginnen. Maar dat moet dan maar tot morgen wachten, ik wil eerst boek 5 nog uitlezen (rare volgorde, I know).
Aber naturlich! Een paar keer in het Engels gelezen en ook nog een keer in het Nederlands.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Heb je boek 6 dan wel al uit? Anders snap je geen ene drol van boek 7...
Maar je hebt boek 6 eerder gelezen dan boek 5? Of lees je boek 5 voor de zoveelste keer voordat je met boek 7 gaat beginnen? Vorige keer toen het boek uitkwam, zat ik midden in een boek, maar ben daar meteen mee gestoptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aber naturlich! Een paar keer in het Engels gelezen en ook nog een keer in het Nederlands.Maar ik was deze week in boek vijf begonnen om de tijd te doden tot het zevende deel. Deel zes had ik daarvoor nog een keer doorgenomen, maar wegens tijd te veel was ik daar sneller klaar mee dan ik had gedacht.
Ik heb alle boeken wel in chronologische volgorde gelezen, alleen niet allemaal in het Engels. Pas bij boek zes ben ik daarmee begonnen en nou wil het toeval dat ik een week of wat geleden het vijfde boek ik het Engels heb aangeschaft. Dus die lag nog ergens stof te verzamelen op m'n kamer, en het leek me, nadat ik boek zes vorige week weer een keer had uitgelezen, wel leuk om boek vijf dan maar eens een keer in het Engels te lezen... *hapt naar adem* ...volg je het nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Maar je hebt boek 6 eerder gelezen dan boek 5? Of lees je boek 5 voor de zoveelste keer voordat je met boek 7 gaat beginnen? Vorige keer toen het boek uitkwam, zat ik midden in een boek, maar ben daar meteen mee gestoptweet toch wel wat er daar gebeurt, maar nog niet in het nieuwe boek
Ik volg hem helemaal! Ach, als je de boeken eenmaal hebt gelezen, maakt het eigenlijk niets meer uit in welke volgorde je ze leest. Het blijft natuurlijk wel leuk om het in de goede volgorde te doen, maar ik heb ook wel in willekeurige volgorde gelezen en een boek gepakt waar ik op dat moment zin had om in te gaan lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken wel in chronologische volgorde gelezen, alleen niet allemaal in het Engels. Pas bij boek zes ben ik daarmee begonnen en nou wil het toeval dat ik een week of wat geleden het vijfde boek ik het Engels heb aangeschaft. Dus die lag nog ergens stof te verzamelen op m'n kamer, en het leek me, nadat ik boek zes vorige week weer een keer had uitgelezen, wel leuk om boek vijf dan maar eens een keer in het Engels te lezen... *hapt naar adem* ...volg je het nog?
Nee! Ik wil niet vol vragen blijven zitten met de laatste pagina voor me van het allerlaatste boek in een serie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef kyraaa het volgende:
Liever langdradig dan nog met vragen zitten.
Goh, open einde dus. Bedankt voor de spoilerquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Ik wil niet vol vragen blijven zitten met de laatste pagina voor me van het allerlaatste boek in een serie!Dat is waardeloos!
Ik heb het boek nog niet eens in m'n handen gehadquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Goh, open einde dus. Bedankt voor de spoiler![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Ik wil niet vol vragen blijven zitten met de laatste pagina voor me van het allerlaatste boek in een serie!Dat is waardeloos!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Edit-
Toch maar even tussen spoiler tags gezet.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:The encyclopedia would include back stories of characters she has already written but had to cut for the sake of narrative arc (“I've said before that Dean Thomas had a much more interesting history than ever appeared in the books”), as well as details about the characters who survive “Deathly Hallows,” characters who continue to live on in Rowling’s mind in a clearly defined magical world. Bron:Mugglenet
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef IedeK. het volgende:
Er komt een encyclopedie van J.K. waarin alle vragen beantwoord worden:
[..]
![]()
Nog 25 bladzijdes te lezen en dan ga je naar het FOK-forum omj daarover een berichtje achter te latenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog 25 bladzijdes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |