corrupte cops die makkelijk een zakcentje willen verdienenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:37 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb een paar jaar terug ooit een boete gehad (in Australië) omdat ik met de neus van de auto naar de stoep stond geparkeerd, dat mocht dus niet...![]()
Wie bedenkt er toch in godsnaam zulke regels...![]()
Helaas hing er een heel erg klein bordje waar dat op stond....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
corrupte cops die makkelijk een zakcentje willen verdienen
Als je een boete voor 3 km te hard krijgt ga je zeker huilen (ja, ik reed wel te hard, maar ik heb de veiligheid toch niet in gevaar gebrachtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef Athmozz het volgende:
575¤ voor slagen en verwondingen omdat de personen in het voertuig waar ik opgereden ben naar het ziekenhuis moesten gevoerd worden. Meest belachelijke boete ooit; had het nu een schadevergoeding voor die mensen geweest dan vond ik het niet zo erg, maar waarom in godsnaam een boete voor zoiets. Alsof het mijn bedoeling was
Maakt niet uit wat ze me gegeven hadden (al was het roekeloos rijgedrag + rijden naast de rijbaan + overdreven snelheid) en dat het nog duurder uitkwam; slagen & verwondingen komt op je strafblad te staan, en gewone verkeersovertredingen niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou, dan breng je een keer wél de verkeersveiligheid in gevaar (sterker nog: je veroorzaakt een ongeluk), dan is het toch volledig terecht dat je een boeten krijgt?![]()
Dan weet ik de reden wel dat je zo'n hoge boete kreeg. Je bent blijkbaar bekend bij justitie alszijnde coureur dus krijg je ook sneller een boete bij een ongeval. Misschien is normaal rijden een optie??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ze me gegeven hadden (al was het roekeloos rijgedrag + rijden naast de rijbaan + overdreven snelheid) en dat het nog duurder uitkwam; slagen & verwondingen komt op je strafblad te staan, en gewone verkeersovertredingen niet.
Ik vind die overtreding onterecht, aangezien het niet gaat om slagen & verwondingen maar om een reeks verkeersovertredingen. Ik zaag niet om een boete hoor, ik heb er al véél grotere gehad en daar klaag ik niet over omdat die terecht waren.
die switch heb ik al gemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
Misschien is normaal rijden een optie??
Al even vervelend is het als ze grappig proberen doen terwijl je keihard beboet wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankermongool moest zeker z'n quotum nog halen.
Dus als je 'grijs' rijdt zou je geen boete moeten krijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
31 december 2005, rond 19:00u in de tram, 1 zone afgestempeld ipv 2. ¤35 boete,
lol wat een hufterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Al even vervelend is het als ze grappig proberen doen terwijl je keihard beboet wordt. Toen ik 4u mijn voorlopig rijbewijs had moest ik snel ff een kostuum gaan halen voor het schoolbal die avond. Ik haal rechts een auto in, die een agent in burger bleek te zijn. Ik ben aan de kant gezet; heb een overtreding gekregen omdat ik met een ongeldig rijbewijs reed (mijn vader moest er verplicht bij zitten & op dat uur mocht ik niet meer rijden) en voor het rechts inhalen. Na een telefoontje komt hij me met een grote smile melden dat het intrekking van mijn rijbewijs, 3 maand rijverbod en 2750¤ gaat kosten, en dat ik blij mag zijn dat ik niet eens moest betalen omdat ik vergeten pinken was bij een inhaalmaneuver. Zeer leuk om dan nog naar een grapje te moeten luisteren
![]()
Een waarschuwing/mogelijkheid om alsnog goed af te stempelen zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus als je 'grijs' rijdt zou je geen boete moeten krijgen?
Bestaat niet joh ! Je bent waarschijnlijk veroordeeld voor artikel 2 van de Opiumwetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:41 schreef Type-R het volgende:
Pilletje gebruiken op een feestje voor eigen gebruik
450 EURO
wat nou, bestaat niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:46 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Bestaat niet joh ! Je bent waarschijnlijk veroordeeld voor artikel 2 van de Opiumwet
http://wetten.overheid.nl(...)esult/javascript=yes
En dat mag niet sukkel![]()
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
wat nou, bestaat niet.
En door rood rijden/ te hard rijden/ door binnenstad rijden mag ook niet, posten mensen hier ook - ga anders iedereen voor sukkel uitschelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |