abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 20:45:12 #151
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51970036
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hier in huis word niks onbereikbaar gemaakt voor grijpgrage handje Afblijven moet ie
Hij kreeg zijn hand ertussen en was er meteen klaar mee
Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer... Maar sommige dingen zijn nu eenmaal niet weg te stoppen. Zo zit ik hier nog regelmatig op fok midden in een zin en dan ... zoem... Kennemans heeft het knopje van de pc ontdekt. Leuk zo'n afsluitmelodietje van windows!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:46:45 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_51970092
Succes MeNicole, met die tactiek! Wij leren Ive ook wel dat hij aan bepaalde dingen niet mag komen, maar alles dat of erg waardevol of gevaarlijk is, hebben we weggehaald.

Fuente, Sara is een kleine dramaqueen.

Hmmm, Arwen heeft goede intenties, maar de uitwerking is nog niet ideaal.

Het is weer mis met het slapen van Ive. Hij heeft een soort verlatingsangst ofzo. Als hij merkt dat we er niet zijn, gaat hij huilen. Zijn we bij hem dan is het oke, maar als we weggaan terwijl hij nog niet 100% slaapt, dan gaat hij weer huilen. Het is een fase, het is een fase, het is een fase...
pi_51970103
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer... Maar sommige dingen zijn nu eenmaal niet weg te stoppen. Zo zit ik hier nog regelmatig op fok midden in een zin en dan ... zoem... Kennemans heeft het knopje van de pc ontdekt. Leuk zo'n afsluitmelodietje van windows!
Ja dat gebeurd hier ook geregeld. Maar dat vind ik allemaal niet zo erg. Hij moet toch allemaal leren wat wel en wat niet mag. Maar hij heeft wel heel vaak dat als ie iets doet wat niet mag dat ie door zijn stiekeme gedoe zichzelf pijn doet en dan doet ie dat niet meer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51970765
Ja, het is een fase hoor cattie, echt! Je hebt er niks aan nu op het moment, maar het gaat over. en het komt weer terug ook

Wij hanteren ook dat principe van 'ze moet maar leren van dingen af te blijven'. Maar daar zit ook een grens aan hoor, Voor cd-spelersgleuven, dvd-spelergleuven en videorecordergleuven heb je voor maar een paar euro een hele handige afsluiter (met sleutel). Ze kan er gewoon NIKS meer in doen, geen boterhammen, geen puzzelstukken, geen duplo, geen lego, geen kaas, geen appel, geen druiven . Kost me een hoop minder gedoe geld
Variety is the spice of life
pi_51970889
Ik heb Mikael normaal als ie iets eet in de kinderstoel dus kan ie nergens iets in proppen. Maar heel soms word hij zo blij als ie een koekje op de grond mag eten
Wij hebben hier ook alles wat gevaarlijk is tijdelijk verbannen. Maar bij de meeste dingen laat ik hem zijn gang gaan. Wa met de dvds hetzelfde. Telkens naar die kast en telkens haalde ik hem erbij weg. Toen liet ik hem een keer zijn gang gaan en was ie er zo klaar mee. Nu is het niet meer leuk. Hij weet wat ie ermee kan en dan is het goed.
Liefde
  maandag 30 juli 2007 @ 21:38:04 #156
108648 cattie
lieve moeder
pi_51971717
Dank je nebelung voor de bemoedigende woorden. Behalve dat het weer terug komt, maar ik doe net alsof ik dat niet heb gelezen!

Ive slaapt nog steeds niet. Om half 8 (normale tijd voor hem) lag hij in bed, tot kwart over 8 sliep hij/ was hij stil en sindsdien huilt hij of zit ik bij hem.

Edit: het is nu stil op zijn kamertje!

[ Bericht 13% gewijzigd door cattie op 30-07-2007 21:44:36 ]
pi_51974858
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef MeNicole het volgende:
Hoe leg je een bijna dreumes uit dt ie geen sultana in een cd rom laatje mag proppen
Advies: geef de dreumes geen banaan in de buurt van een videorecorder...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 06:29:00 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51979827
Cattie, heb je weleens geprobeerd om een tijdje de 5-10-15-minutenmethode te doen? Ik heb er (uiteindelijk) best goede ervaringen mee. Wie weet helpt het Ive en jullie ook om het gaan slapen wat te verbeteren. Sterkte ermee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:17:58 #159
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51994050
Kendahl is lieffff
pi_51994214
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is lieffff
Kim ook!
Bij de kinderarts op controle geweest. Alles is goed. Ze ziet er goed uit en doet alles goed.
Tis een echt charmeurtje. Kinderarts was helemaal weg van haar. Ze is nu 82 cm en weegt 10 kilo en geloof 50 gram.

Heeft hij nog iets leuks gedaan vandaag?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:51:39 #161
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51994891
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Kim ook!
Bij de kinderarts op controle geweest. Alles is goed. Ze ziet er goed uit en doet alles goed.
Tis een echt charmeurtje. Kinderarts was helemaal weg van haar. Ze is nu 82 cm en weegt 10 kilo en geloof 50 gram.

Heeft hij nog iets leuks gedaan vandaag?
Ja, Kendahl doet elke dag wat leuks
Dat charmeren komt ons bekend voor.

edit: Volgens mij komen er weer tandjes aan.... en Ken kennende hah hah duurt het nog wel zes weken na deze sypmtomen, voor er iets gebeurt in dat kwekkebekkie van hem.
We hebben zure, natte poep, verhoging, bloedrode billen.
Maar verder gewoon lekker ventje, hoor

[ Bericht 21% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 31-07-2007 18:26:48 ]
pi_51996423
Op hoeveel slaapjes zitten jullie kindjes nu?

Merlijn is naar 1 slaapje aan het gaan. De ene dag lukt het wel de andere dag niet. Op het KDV houdt hij het stug tot de lunch vol, alleen valt hij dan meestal tijdens de lunch in slaap.
Thuis lukt het nu ook wel om aan dat ene slaapje te komen en dan meteen na de lunch. Meestal hem 's morgens in bed leggen werkt niet want het wordt dan een hazeslaapje. De keren dat hij 's ochtends nog slaapt komt het omdat hij vroeg wakker was.
Vandaag had hij thuis 's ochtends niet meer geslapen en viel hij in slaap in de auto toen ik het naar het KDV bracht om 12.25. Hij is daar vrijwel meteen in bed gelegd en ze hebben hem om 15.45 met moeite wakker gekregen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:15:27 #163
105850 Fuente
mamamuts
pi_51996796
Sara zit op 1 slaapje, al sinds ze een maand of 16 is geloof ik!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51996944
Amber zit ook al een hele tijd op 1 slaapje. Ze wordt 's ochtends rond 7.30 wakker en gaat er rond 10.30 weer in om dan 3 tot 3,5 uur te slapen. Daarna redt ze het tot 20.00 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:40:07 #165
108648 cattie
lieve moeder
pi_51997514
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 06:29 schreef Sugar het volgende:
Cattie, heb je weleens geprobeerd om een tijdje de 5-10-15-minutenmethode te doen? Ik heb er (uiteindelijk) best goede ervaringen mee. Wie weet helpt het Ive en jullie ook om het gaan slapen wat te verbeteren. Sterkte ermee.
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat is toch instoppen en weg gaan. Als hij dan huilt na 5 minuten terug gaan en instoppen, dan weg gaan en 10 minuten wachten enz?

Ive slaapt nu al regelmatig maar 1x op een dag. En dan ook maar 1,5 a 2 uur. Overdag is het slapen trouwens geen probleem, hij valt dan zo in slaap.
pi_51997971
Merlijn slaapt nu al iets meer dan een maand 1 keer overdag. Hij heeft gewoon lange tijd meer nodig gehad. Leuk om te lezen dat het zo per kind kan verschillen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:02:46 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51998165
Ja, zo gaat dat, cattie.
Zodat hij weet dat jullie terugkomen en er zijn, maar dat hij wel zelf moet gaan slapen. Dat is het idee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:05:06 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_51998249
Fijn om te weten Sugar. Nu ligt hij heerlijk te slapen , maar als het weer mis is gaan we dat proberen!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:01 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52000217
cattie succes

Hier vanochtend mevrouw om half zes wakker dan ga je toch om zes uur verven, en tijdens het badje de stop eruit trekken.

morgen gaan we naar toverland ben benieuwd spannend hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:17:13 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_52000478
max zit al zo'n beetje op nul slaapjes. af en toe een slaapje.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:43:51 #171
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52001326
Finn slaapt nog twee keer op een dag. Af en toe is het maar 1 keer, maar dat is meestal omdat het dan raar uitkomt (als we ergens heen gaan ofzo). Dat houdt ie dan wel vol, maar dat kan geen 2 dagen achter elkaar. Hij slaapt nu trouwens meer overdag dan toen ie een half jaar was, want toen was 3 keer een half uur vaak lang zat, terwijl ie nu rustig twee keer anderhalf uur slaapt.
pi_52006450
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
Finn slaapt nog twee keer op een dag. Af en toe is het maar 1 keer, maar dat is meestal omdat het dan raar uitkomt (als we ergens heen gaan ofzo). Dat houdt ie dan wel vol, maar dat kan geen 2 dagen achter elkaar. Hij slaapt nu trouwens meer overdag dan toen ie een half jaar was, want toen was 3 keer een half uur vaak lang zat, terwijl ie nu rustig twee keer anderhalf uur slaapt.
Herkenbaar. Tinka sliep als baby ook nauwelijks, 2 keer een half uurtje. Ik ben haar toen een 'rustmomentje' in de wipstoel gaan geven (lees: opdringen!) in plaats van tukkie doen en haar wakker houden tot Randy naar bed ging voor zijn middagtukkie om 13 uur. In het begin was ze na 1,5 uur weer wakker, maar ze is eigenlijk steeds langer gaan slapen. Ze slaapt tegenwoordig van 13 tot 15.30 / 16 uur. Rond 11.30 heeft ze wel altijd even een dipje, maar dan zet ik haar in de kinderwagen en ga even boodschappen doen, dan trekt ze het wel weer. (Dus eigenlijk heeft dat het wipstoeltje vervangen! )
pi_52009231
Alles is een fase cattie. Gewoon 100 x tegen jezelf zeggen. Ging het vannacht beter?
Anna heeft nu ook een fase van slecht slapen. Gemiddeld twee keer per nacht is ze wakker. Gelukkig is het maar een fase.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 1 augustus 2007 @ 07:30:53 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52009311
Hihi. Storm heeft nog haast nooit een fase gehad van doorslapen. Gemiddeld twee keer per nacht wakker is hier een heel erg goede nacht! En Storm kent al helemaal niet de fase van "normale-tijd-wakker-worden".
pi_52009349
Ik denk dat straks hier de buren aan de deur staan Jemig wat kan zo´n kleintje een geluid uitbrengen als er iets gebeurd wat hem niet aan staat
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')