Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hier in huis word niks onbereikbaar gemaakt voor grijpgrage handje
Afblijven moet ie
![]()
Hij kreeg zijn hand ertussen en was er meteen klaar mee![]()
Ja dat gebeurd hier ook geregeld. Maar dat vind ik allemaal niet zo erg. Hij moet toch allemaal leren wat wel en wat niet mag. Maar hij heeft wel heel vaak dat als ie iets doet wat niet mag dat ie door zijn stiekeme gedoe zichzelf pijn doet en dan doet ie dat niet meerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer...Maar sommige dingen zijn nu eenmaal niet weg te stoppen. Zo zit ik hier nog regelmatig op fok midden in een zin en dan ... zoem... Kennemans heeft het knopje van de pc ontdekt. Leuk zo'n afsluitmelodietje van windows!
Advies: geef de dreumes geen banaan in de buurt van een videorecorder...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef MeNicole het volgende:
Hoe leg je een bijna dreumes uit dt ie geen sultana in een cd rom laatje mag proppen![]()
Kim ook!quote:
Ja, Kendahl doet elke dag wat leuksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kim ook!![]()
Bij de kinderarts op controle geweest. Alles is goed. Ze ziet er goed uit en doet alles goed.
Tis een echt charmeurtje. Kinderarts was helemaal weg van haar. Ze is nu 82 cm en weegt 10 kilo en geloof 50 gram.
Heeft hij nog iets leuks gedaan vandaag?
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat is toch instoppen en weg gaan. Als hij dan huilt na 5 minuten terug gaan en instoppen, dan weg gaan en 10 minuten wachten enz?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 06:29 schreef Sugar het volgende:
Cattie, heb je weleens geprobeerd om een tijdje de 5-10-15-minutenmethode te doen? Ik heb er (uiteindelijk) best goede ervaringen mee. Wie weet helpt het Ive en jullie ook om het gaan slapen wat te verbeteren. Sterkte ermee.![]()
Herkenbaar. Tinka sliep als baby ook nauwelijks, 2 keer een half uurtje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
Finn slaapt nog twee keer op een dag. Af en toe is het maar 1 keer, maar dat is meestal omdat het dan raar uitkomt (als we ergens heen gaan ofzo). Dat houdt ie dan wel vol, maar dat kan geen 2 dagen achter elkaar. Hij slaapt nu trouwens meer overdag dan toen ie een half jaar was, want toen was 3 keer een half uur vaak lang zat, terwijl ie nu rustig twee keer anderhalf uur slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |