quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:Mammietje hoe gaat het met Tinka?
Arwen begint echt steeds meer te praten, en volgens mij ook bessef te krijgen, als ik vraag wie is ikke dan is het mama en als ik vraag wie is arwen zegt ze aaaju en wijst ze zichzelf aan
Lief dat je even informeert naar Tinka!
Tinka is op het moment een stralend middelpuntje!
![]()
Ze heeft duidelijk een groeistuipje doorgemaakt, is een stuk bijdehanter dan ze al was.
![]()
Ze kan -als ze de kans krijgt- erg leuk alleen spelen en als ze iets nieuws uitprobeert, trekt ze altijd even mijn aandacht om te laten zien wat ze doet zoals: pop haar kaasstengel geven met smakgeluidjes, giraf laten lopen, ze stopt iedere meter die ze met de poppenbuggy loopt even om te zwaaien naar me, etc.
![]()
Ze loopt bewonderingswaardig goed los in korte tijd maar ze oefent dan ook de hele dag!
![]()
Ze vindt het geweldig als je achter haar aanzit of als je in 1 van haar 'grapjes' meegaat. Ze wil alles benoemd hebben wat ze aanwijst, klapt als ze klappen op de tv hoort en gooit haar armpjes in de lucht als ze gejuich hoort of als Ome Willem vraagt of er nog meisjes in de zaal zijn!
![]()
Ze is dus duidelijk het leukste meisje dat er bestaat (sorry dames
![]()
) en toch... ben ik een beetje jaloers als ik lees dat Arwen al praat!
Owja... ook niet onbelangrijk, ze heeft gisteren om 23.00 gedronken en vervolgens pas weer om..... 7.45! Hallelujah!
Gutt... wat vind ik het toch rot om over mijn kinderen te praten...