Part 2 {na de timeskip} heet Naruto Shippuden, maar het is nogsteeds dezelfde serie.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat is die nieuwe serie nou eigenlijk Naruto Shippuuden ofzo?
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zijn ze nog vanplan om een special te maken? dubbele afleveringen.. want zo schiet t eigenlijk ook niet echt op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Augustus een dubbele aflevering.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.
Die is er al.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
wanneer komt nou epi 20?
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kan die klote torrent niet vinden
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.Het vinden ging bij mij ook niet makkelijk.
Ik heb 'm weer volgensmij.. check PM.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef capital_P het volgende:
[..]
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?
Stond bij een DB torrent van Naruto ep 21 met subs.quote:Next week 08-02-07 Naruto Shippuuden special! Episodes 22-23 entitled Chiyo's Inner Hand and Father and Mother.....
The first season ends on 08-30-07 with episode 27 entitled Granted Dream
Btw...no more two week crap!!!
Tokyotosho heeft toch een andere dub dan DB? Of hotlinken hun DB?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was mijn vage gedachtenflow na het lezen van het laatste deel.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 28-07-2007 11:06:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maity komt binnengewandelt en met zijn magie worden de akietsjoektsjoek en naruto en co beste vriendjes.quote:[b]Op zaterdag 4 augustus 2007 09:36 schreef -Er moet nog veel komen.
En nog een leuke verassing binnenkort.
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:06 schreef capital_P het volgende:
vandaag is naruto shippuden the movie in japan uit, als het goed is. Hoe lang zou het duren voor ie op dattebayo staat?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het ook een goed nummer.
En over de manga: And so they meet again![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Rijstbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik lag half te slapen bij de 1e 10min.
wtfquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Qunix het volgende:
Sakura gaat los
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime ♥and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!! “ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!! he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht ff dat je aardbei uit een ander fora quote ^_________________^
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht ff dat je aardbei uit een ander fora quote ^_________________^
Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien maar niet dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
De nieuwe OP/ED bevat inderdaad beelden van de 4e film.Wie goed heeft opgelet zag hinata met lang haar
Kijk, er is tof.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef outcast_within het volgende:
wat? je vind sasuke ook tof toch?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Qunix het volgende:
Sakura gaat los
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime ♥and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!! “ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!! he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
SPOILER: manga (ch 366)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin: Naruto en Kakashi rennen achter Deidara aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef DemonRage het volgende:
Deze aflevering was wel oke... zonder die nutteloze switch naar de scene van Gai en z'n team, maar nog steeds bestwel veel gerek erin. Volgende week wat meer actie gelukkig.
Ik had zoiets van YES 3 minuten eindelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
hehe die 3 min. van Sakura duurden wel erg lang![]()
Dat noemen ze een spanningsboogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
begin: Naruto en Kakashi rennen achter Deidara aan
einde: Ze rennen nog steeds achter hem aan
begin: Chiyou en Sakura proberen Sasori aan te vallen
einde: Chiyou en Sakura hebben Sasori nog steeds niet aangevallen
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef DemonRage het volgende:SPOILER: manga (ch 366)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachte tot de volgende chapter!!![]()
SPOILER: narutoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. antidote(s)!![]()
Zeg Strawberry speciaal voor jou deze mooie spoiler tag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef wdn het volgende:
outcast_within ja maar ja maar ze hebben nog maarover dat ze maar 1 potion hebben.SPOILER: narutoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. antidote(s)!![]()
Zeg Strawberry speciaal voor jou deze mooie spoiler tag![]()
daar komt wel een oplossing voor
Instaregeneration van tsunade/sakura
of ingebouwde gifprotectie van oma
of ze delen allebei de helft
Vraag me af of die klei-clown al doorheeft dat sasori verloren heeft. (had hij nou al zijn scrolls al opgebruikt?)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef DemonRage het volgende:SPOILER: manga (ch 366)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:06 schreef Ricard0j het volgende:AAAHHH ik las de spoiler. Eindelijk wat meer info!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nu meteen ook lezen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MANGA! INFO!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door DemonRage op 25-08-2007 15:46:54 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
Een jutsu van 1 van haar 10 white puppets, die zorgt ervoor dat Sasori niet meer kon bewegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:26 schreef capital_P het volgende:
wat waren al die tekens op de grond om sasori heen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef wdn het volgende:
Volgende week is er geen eps
Oh enneDe week daarna ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel! de 13de september is de volgendequote:
Volgende week is eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef Cahir het volgende:
Maar gaan ze na Deidara naar de rendezvoous met Team Gai en dat Team van Kakashi en die opa, Kankuro, Temari, Chijoui? Zou wel vet zijn tbh.
Is die opa ook een puppetmaster trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens de preview van deze eps.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat hij bewust niet goed heeft gedektquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Cahir het volgende:
En wat bedoeld Sakura met "You don't think he..."?
Ik denk niet dat ze met een heel leger naar 1 spion gaan voor een beetje informatie over pedochimaru.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef Cahir het volgende:
Maar gaan ze na Deidara naar de rendezvoous met Team Gai en dat Team van Kakashi en die opa, Kankuro, Temari, Chijoui? Zou wel vet zijn tbh.
Is die opa ook een puppetmaster trouwens?
Daar zijn nog veel discussies over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met een heel leger naar 1 spion gaan voor een beetje informatie over pedochimaru.
Maar waarom liet sasori zich nou steken?
Waar vinden deze plaats? En is het nog niet in de manga verteld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zijn nog veel discussies over.![]()
en in het hiernamaals hoopt-ie z'n ouders weer te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:42 schreef outcast_within het volgende:
sasori is stiekem ook maar een verdrietig jongejte dat zijn ouders is kwijtgeraakt
Dat zei ik dus nou ook zonder de manga te lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:15 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar ik weet niet of deze seal of teken goed is opgevallen in de Anime, want waarschijnlijk misschien kwam het hierdoor dat hij zich niet kon bewegen. De seal komt trouwens van 1 van de poppen van Chiyo.
chiyo baa sama zei dat hij makkelijk kon ontwijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Sorry ik had niet echt het topic door gelezen![]()
Maar ik kon het niet laten om ff snel te kijken, de download was toch snel klaar.
En nog steeds blijf ik erbij dat hij het niet express deed, het is gewoon zo'n plaatje dat hij laat door heeft dat hij is geraakt. Wat je wel vaker hebt in Anime/Manga verhalen. Alleen deze keer valt er niet langzaam z'n hoofd eraf of valt z'n lichaam in duizend stukjes.
Jiraiya rulez.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:57 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
YEAH!! manga is online
^___^
![]()
Daar heb je gelijk in, soms is de actie in de manga niet echt goed te volgen. Te veel herrie, pas het volgende plaatje wordt dan duidelijk wat er is gebeurd. Daarom kijk ik ook nog de Anime voor de actie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef capital_P het volgende:
aan de ene kant wil ik de manga gaan lezen omdat ik wil weten wat er gebeurt, aan de andere kant denk ik dat het vetter is om te zien dan om te lezen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Word!! 1 van de tofste Justsu ever![]()
Komt dat ook niet misschien omdat ze op youtube zo vaak verwijderd worden??quote:Op zondag 2 september 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/browse?s=mp
EP 27 staat liefst 3 keer op pagina 1!
Op pagina 2 staat hij ook 3 keer, op pagina 3 staat hij ook ruim 3 keer! EP 27 doet het goed op youtubenormaal behalen ze nooit zovaak de top. NIet eens 1x op pagina 1.
quote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef stroopje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:15 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik heb episode 27 nog niet gezien, maar ik heb even terug gebladerd in de manga. Want ik las hier dat Sasori zich mogelijk express zou hebben laten steken.
Dit vond ik erg vreemd want zo kwam het ook helemaal niet over op mij toen ik het voor het eerst las. Daarom was ik even terug wezen bladeren, en na een paar keer te hebben gekeken. Ben ik nog steeds niet van mening dat hij het zag aan komen. Je ziet wel een plaatje van sasori met grote ogen en verbazing, en het volgende plaatje bloed op de grond. Maar ook dit maakte het niet echt duidelijk dat hij zich misschien dood zou willen.
Wat mij wel opviel was dat er een seal of teken op de grond was getekend en sasori staat er daarin in het midden (Samen met de zijn pappie en mammie en 2 zwaarden in zijn lichaam. *zucht* Wat een warmte en liefde had ik nou maar zulke lieve ouders. Goed voor hem Payback time, moet je je ouders maar niet vermoorden!!
) Maar ik weet niet of deze seal of teken goed is opgevallen in de Anime, want waarschijnlijk misschien kwam het hierdoor dat hij zich niet kon bewegen. De seal komt trouwens van 1 van de poppen van Chiyo.
Morgen ga ik de Anime kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik snap nou niet hoe die Akatsuki leader nou echt heet, Pein, of Pain? omdat ik het steeds verschillend zie staan, in de manga veranderen ze t ook wel eens van Pein naar Painen als ie gewoon Pein heet, hoe spreek je het dan uit? gewoon ''Pijn''
of ''Peen'' als winterPeen
Spoiler tag lijkt me op zijn plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik moet echt dat over de white fang nog een keer gaan lezen. Ik herinner me het anders.quote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Cahir het volgende:
Idd. de White Fang heeft zijn ouders vermoord. Hij had ze nagemaakt. Hoewel je wel de indruk reeg in Anime dat was gebeurd ja.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:
http://stage6.divx.com/us(...)inataxnaruto-tribute
In de anime was duidelijk dat Sasori die poppen zelf had gemaakt. En dat Chiyo bericht kreeg dat zijn ouders dood waren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ik moet echt dat over de white fang nog een keer gaan lezen. Ik herinner me het anders.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:15 schreef stroopje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Vanaf 135 ofzo ergens zijn het allemaal fillers en kan je direct door met Shipuuden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef Teije het volgende:
tvp, teije is ook maar eens begonnen aan naruto, bevalt hem prima.
Zit nu rond episode 130~ en ik hoorde van een aantal kennisen dat je vanaf 135~ zo'n beetje alles kon skippen t/m 200 omdat het toch allemaal fillers zijn, klopt dit?
Okay, is het niet handig om de laatste paar "gewone" Naruto afleveringen te kijken? of voegt dit ook weer niks toe aan het verhaal?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 135 ofzo ergens zijn het allemaal fillers en kan je direct door met Shipuuden.
50 is 100% een terugblik aflevering. Beelden: Naruto klein en Gaara klein. Naruto krijgt vrienden en Gaara niet en dat zo'n 3 keer terug laten komen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:39 schreef Cahir het volgende:
Titels klinken iig interessant, ik voorspel dat 249 een flashback episode zal worden. Hoewel die andere 2 ook wel klinken als praat-episodes.
quote:Op maandag 10 september 2007 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2007 19:55 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Dat is wel jammer aan naruto. Er zit soms zoveel vaart in dat je week na week op het puntje van je stoel zit, maar daarna zwakken ze het niet een beetje af, maar echt naar het 0 punt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:12 schreef outcast_within het volgende:
ok deze aflevering was echt slecht.
samengevat
oma moet een tegen gif krijgen, maar die zijn op, en ze gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet, want ze moet nog iets doen. 1seconde
naruto en kakashi achtervolgen nog steeds, maar nu zie je kakashi's nieuwe sharingan. 2seconden
Team GaY komt erachter hoe ze de klonen moeten verslaan. Gewoon sterker zijn dan het moment wanneer je de seal aanraakte.
Na een GaY flash-back waarin iedereen vrolijk roept sterker zijn dan de dag ervoor, zijn ze ook daadwerkelijk sterker en maken ze de klonen in. (rest van de aflevering)
erg geloofwaardig.
Alleen het einde is leuk dat je erachter komt dat naruto nog steeds niet de normal clone techniek kan
Precies wat ik er ook van dacht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De aflevering was LAME!!!!
Het is gewoon de MS, net als die van Itachi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ja maar deze kon je vorige week ook al zien. Ik ben erg benieuwd hoe hij eraan komt. Hij is anders dan die van itachi en gai leeft ook nog.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:41 schreef Cahir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:12 schreef outcast_within het volgende:
Alleen het einde is leuk dat je erachter komt dat naruto nog steeds niet de normal clone techniek kan
SPOILER: Manga ch.370Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:24 schreef DemonRage het volgende:SPOILER: Manga ch.370Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:19 schreef Cahir het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:24 schreef Broezer het volgende:
[..]Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kakashi's Gaiden arc komt in de anime, dus ja Cahir.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dus.En Kakashi's Gaiden arc komt in de anime, dus ja Cahir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dus.En Kakashi's Gaiden arc komt in de anime, dus ja Cahir.
Hoe weet je dat kakashi gaiden in de anime komt? En wanneer komt et dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Ja, klopt. Kijk maar op http://dattebayo.com/pr/45 , ik denk trouwens gewoon het een troll is van dattebayo, schijnen ze leuk te vinden daar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef chef7 het volgende:
As of the title said the 29th and 30th episodes are being canceled from being air this week which I really don’t know what causing this.
Here’s the post from dattebayo fansub:
Due to circumstances beyond Dattebayo’s control, there will be no release of Naruto Shippuuden today. There is currently no estimate for the release of this episode.
Additionally, Naruto Shippuuden will not air again until 10/18/2007 as stated in this weeks episode. The next two weeks Dattebayo will release Pitagora in place of Naruto.
This is not a troll.
(weet niet of deze informatie klopt:))
Dus ze hebben 'm al wel gezien.quote:Additionally, Naruto Shippuuden will not air again until 10/18/2007 as stated in this weeks episode.
Vroeger deed AonE ook subs. Hebben gezegd dat ze waarschijnlijk shippuuden niet zouden doen, maar nu db niet komt lijkt het me juist dat ze de kans moeten grijpen om weer terug in het zadel te komen. Ik hoop het gewoon omdat ik zo snel mogelijk naruto wil kijken en het me werkelijk niets uit maakt wie de sub maakt. Zou ik japans verstaan (ben net met mijn cursus begonnen dus heb nog wel wat te leren) dan zou ik de sub online zetten maar helaas.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:03 schreef capital_P het volgende:
zoals?
als je goed wilt doen dan ben je er wel ff mee bezig...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef outcast_within het volgende:
ja appeltje eitje subs zijn zo gemaakt
sarcasme enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:14 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je goed wilt doen dan ben je er wel ff mee bezig...
(ben zelf ook een tijdje 'subber' geweest..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ohjah die moet ik ook nog lezen... 'k heb 'm al gedownload vandaag en de laatste anime ook, maar na het kijken van de anime was ik de manga een beetje vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Cahir het volgende:
[voorspelmodus] Volgende EP is 20 minuten lang gaara reanimeren. [/voorspelmodus]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:07 schreef stroopje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
@ -Strawberry-
Het verschil is idd duidelijk te zien zeg!!
Heb je trouwens zelf het orgineel ingekleurd want dat ziet er echt mooi uit!! :p
Ze mogen het idd wel wat beter hun best doen zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |