Part 2 {na de timeskip} heet Naruto Shippuden, maar het is nogsteeds dezelfde serie.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat is die nieuwe serie nou eigenlijk Naruto Shippuuden ofzo?
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zijn ze nog vanplan om een special te maken? dubbele afleveringen.. want zo schiet t eigenlijk ook niet echt op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Augustus een dubbele aflevering.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.
Die is er al.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
wanneer komt nou epi 20?
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kan die klote torrent niet vinden
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.Het vinden ging bij mij ook niet makkelijk.
Ik heb 'm weer volgensmij.. check PM.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef capital_P het volgende:
[..]
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?
Stond bij een DB torrent van Naruto ep 21 met subs.quote:Next week 08-02-07 Naruto Shippuuden special! Episodes 22-23 entitled Chiyo's Inner Hand and Father and Mother.....
The first season ends on 08-30-07 with episode 27 entitled Granted Dream
Btw...no more two week crap!!!
Tokyotosho heeft toch een andere dub dan DB? Of hotlinken hun DB?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was mijn vage gedachtenflow na het lezen van het laatste deel.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 28-07-2007 11:06:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maity komt binnengewandelt en met zijn magie worden de akietsjoektsjoek en naruto en co beste vriendjes.quote:[b]Op zaterdag 4 augustus 2007 09:36 schreef -Er moet nog veel komen.
En nog een leuke verassing binnenkort.
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:06 schreef capital_P het volgende:
vandaag is naruto shippuden the movie in japan uit, als het goed is. Hoe lang zou het duren voor ie op dattebayo staat?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het ook een goed nummer.
En over de manga: And so they meet again![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Rijstbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik lag half te slapen bij de 1e 10min.
wtfquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Qunix het volgende:
Sakura gaat los
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime ♥and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!! “ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!! he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht ff dat je aardbei uit een ander fora quote ^_________________^
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht ff dat je aardbei uit een ander fora quote ^_________________^
Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien maar niet dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
De nieuwe OP/ED bevat inderdaad beelden van de 4e film.Wie goed heeft opgelet zag hinata met lang haar
Kijk, er is tof.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef outcast_within het volgende:
wat? je vind sasuke ook tof toch?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Qunix het volgende:
Sakura gaat los
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime ♥and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!! “ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!! he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |