Part 2 {na de timeskip} heet Naruto Shippuden, maar het is nogsteeds dezelfde serie.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat is die nieuwe serie nou eigenlijk Naruto Shippuuden ofzo?
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zijn ze nog vanplan om een special te maken? dubbele afleveringen.. want zo schiet t eigenlijk ook niet echt op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Augustus een dubbele aflevering.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt binnenkort een dubbele aflevering geloof ik. In het vorige topic stond zoiets.
Die is er al.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
wanneer komt nou epi 20?
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kan die klote torrent niet vinden
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ik 'm vandaan had.Het vinden ging bij mij ook niet makkelijk.
Ik heb 'm weer volgensmij.. check PM.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd van torrentspy das altijd zo snel gebeurd maar de nieuwe staat daar opeens niet meer
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef capital_P het volgende:
[..]
ik zie 21 al staan op tokyotosho, maar RAW betekent niet ondertiteld, neem ik aan?
Stond bij een DB torrent van Naruto ep 21 met subs.quote:Next week 08-02-07 Naruto Shippuuden special! Episodes 22-23 entitled Chiyo's Inner Hand and Father and Mother.....
The first season ends on 08-30-07 with episode 27 entitled Granted Dream
Btw...no more two week crap!!!
Tokyotosho heeft toch een andere dub dan DB? Of hotlinken hun DB?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga even naar de site van Dattebayo en klik op het torrentlinkje.
Eerste torrent is ep 20.
Maar voor anime releases moet je altijd bij Tokyotosho zijn.![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was mijn vage gedachtenflow na het lezen van het laatste deel.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 28-07-2007 11:06:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |