Eh.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Allebei niet![]()
Wat had je daarvoor?![]()
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
Wilde net zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Slettenbek is liev bedoelt hoor...![]()
Ja voor jou Lievvvv he van scorum weet ik veel.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
Aangerand.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Tering, wat hebben jullie met die vorige gedaan
Scrotumquote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja voor jou Lievvvv he van scorum weet ik veel.
Met een afgelikte boterham wordt een vrouw bedoeld die veel seksuele contacten heeft gehad en daarom niet geschikt zou zijn om mee te trouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die vind niet echt euh... die vind ik minder.
Een kloddertje bagger hier en een kloddertje bagger daar!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ex-vriendje zei ooit toen ie het uitmaakte: Als ik had geweten dat jij zoveel gelijkenis vertoonde met een pismerrie dat ik het verschil soms gewoon niet kan zien was ik hier nooit aan begonnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Relteef?
Verkracht.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ik weet wat een afgelikte boterham is maar...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met een afgelikte boterham wordt een vrouw bedoeld die veel seksuele contacten heeft gehad en daarom niet geschikt zou zijn om mee te trouwen.
Als het toch over kuthoeren enzo ging. of waar ging het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |