Ja klopt, volgend jaar kan hij mooi blijven als Davids stopt.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, Engelaar is die 7 miljoen wel waard, als Ten Cate gaat praten met Rutten en Engelaar komt de prijs op een kleine 4 á 5 miljoen waar we het allemaal in kunnen vinden zodat we een mooie vervanger met ervaring en kwaliteiten op de plek van Davids kunnen zetten.
Dat maakt opzich niet zoveel uit, eerst zorgen dat Davids veel aan Engelaar leert, dan zorg je ervoor dat je binnen een tijdsbestek van een jaar (voor volgend seizoen dus pas als Davids stopt) je een echte jonge aanjager erbij krijgt die dan weer ervaring kan opdoen van Engelaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja klopt, volgend jaar kan hij mooi blijven als Davids stopt.
Maar Davinds is veel meer eenn (aan)jager en dat heeft Engelaar totaal niet.
Ik denk niet dat je een speler van 27 nog veel dingen kan aanleren hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat maakt opzich niet zoveel uit, eerst zorgen dat Davids veel aan Engelaar leert, dan zorg je ervoor dat je binnen een tijdsbestek van een jaar (voor volgend seizoen dus pas als Davids stopt) je een echte jonge aanjager erbij krijgt die dan weer ervaring kan opdoen van Engelaar!
Ik denk dat spelen bij NAC of spelen bij Juventus toch wel een klein verschil isquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een speler van 27 nog veel dingen kan aanleren hoor.
Ja, maar wat zou hij Engelaar nog kunnen bijleren dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat spelen bij NAC of spelen bij Juventus toch wel een klein verschil is
Royston Drenthe inderdaad, voor 10 miljoen euro leuk spelertje erbij en concurrent verzwakt/uit geldnood.quote:
Hoe om te gaan met écht goede spelers, Davids heeft letterlijk met de groten der voetbal gespeeld en tegen ze gespeeld, ik denk dat Davids genoeg kennis heeft over het bijvoorbeeld inschatten van de tegenstander en hoe te bespelen van een tegenstander. Pure anticipatie dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar wat zou hij Engelaar nog kunnen bijleren dan?
Engelaar is als speler al helemaal gevormd omdat hij al op een redelijke voetbal leeftijd is.
Leuk voor de jonge gasten, maar een speler van 27 valt dit gewoon niet meer te leren.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe om te gaan met écht goede spelers, Davids heeft letterlijk met de groten der voetbal gespeeld en tegen ze gespeeld, ik denk dat Davids genoeg kennis heeft over het bijvoorbeeld inschatten van de tegenstander en hoe te bespelen van een tegenstander. Pure anticipatie dus.
Ja maar ik denk niet dat Feyenoord een van hun talenten laat gaan naar Ajax. En ik denk sowieso niet dat Drenthe naar Ajax zou willen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Royston Drenthe inderdaad, voor 10 miljoen euro leuk spelertje erbij en concurrent verzwakt/uit geldnood.
Waarom niet, als Davids zijn eigen trucjes zo heeft om een speler aan het begin van een wedstrijd te testen dan is dat vrij simpel over te brengen, laten we zeggen dat hij tegen het wereldtalent Danny Buys moet voetballen. Aan het begin van de wedstrijd spreekt men van een clash tussen 2 grootheden en Davids benadert hem met enige terughoudendheid, hij kijkt hoe wendbaar buys is, hoe snel buys is, hoe snel buys aanspeelmogelijkheden doorziet en aan de hand daarvan speelt Davids zijn wedstrijd. Dát is aangeleerd in de serie A en door te geven aan Engelaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk voor de jonge gasten, maar een speler van 27 valt dit gewoon niet meer te leren.
Onder Ten Cate is hij doorgebroken en deze trainer schijnt spelers beter te maken, zoals we afgelopen seizoen hebben gemerkt. Dus wie weet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar wat zou hij Engelaar nog kunnen bijleren dan?
Engelaar is als speler al helemaal gevormd omdat hij al op een redelijke voetbal leeftijd is.
Is hij niet gevoelig voor n jaartje ballen met zn grote held Edgar?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat Feyenoord een van hun talenten laat gaan naar Ajax. En ik denk sowieso niet dat Drenthe naar Ajax zou willen.
Welke speler van rond de 27 jaar heeft hij beter gemaakt dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Onder Ten Cate is hij doorgebroken en deze trainer schijnt spelers beter te maken, zoals we afgelopen seizoen hebben gemerkt. Dus wie weet.
Je moet blij zijn als Drenthe uberhaubt naar Ajax zou gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Jnk18 het volgende:
Ik zou die aap nog nieteens in Ajax willen zien![]()
![]()
Ronaldinho!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke speler van rond de 27 jaar heeft hij beter gemaakt dan?
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is hij niet gevoelig voor n jaartje ballen met zn grote held Edgar?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Royston Drenthe inderdaad, voor 10 miljoen euro leuk spelertje erbij en concurrent verzwakt/uit geldnood.
Er staan hier vaak genoeg namen van onhaalbare spelers.quote:
Engelaar met Ronaldinho vergelijkenquote:
Was de vraag, Valt ronaldinho te vergelijken met Engelaar? Nee dat was het niet, moet ik sjimz eventjes quoten voor jou?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Engelaar met Ronaldinho vergelijken
Ronaldinho was al een klasbak met een geweldige techniek.
Kun je niet tegen het antwoord op jouw vraag ofzo? Henk ten Cate was de trainer van Ronaldinho en hebben samen enorm veel uur doorgebracht en henk heeft hem zijn techniek doen verfijnen!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die maakt zich zelf beter hoor, sowieso Engelaar met Ronaldinho vergelijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |