Dat zal wel niet, maar dat boeit ook gewoon compleet niet. Dit soort dingen doe je gewoon niet. En doe je het wel, dan mag je gewoon lekker een paar maanden gaan zitten wat mij betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
en de mensen uit Deventer hebben alles heel gelaten zeker
Wij mochten nooit zonder scheenbescherms spelen. De scheidsrechter kan je dan gewoon 'toegang' tot de wedstrijd ontzeggen. Je dient gewoon goede bescherming te dragen, staat als het goed is ook in de reglementen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Waarom zou hij ze niet gedragen hebben... Snap het idee erachter niet...
1 maand is wel genoeg voor dit soort vergrijpen. Maar ok, daar gaat de officier van justitie over.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar dat boeit ook gewoon compleet niet. Dit soort dingen doe je gewoon niet. En doe je het wel, dan mag je gewoon lekker een paar maanden gaan zitten wat mij betreft.
Goede speler maar niet als vervanger voor Davids.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ze met Engelaar komen
ja echt dom, ze hebben het overgenomen van een krant uit Deventer.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
en de mensen uit Deventer hebben alles heel gelaten zeker
Engelaar lijkt mij een goede speler voor Ajax anders. Ik ben wel met je eens dat hij niet meer zekerheid biedt voor de CL kwalificatie dan wat je nu al hebt rondlopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ze met Engelaar komen
100%quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
Dat zal wel niet, maar dat boeit ook gewoon compleet niet. Dit soort dingen doe je gewoon niet. En doe je het wel, dan mag je gewoon lekker een paar maanden gaan zitten wat mij betreft.
Nog een klein beetje goed nieuws.quote:Ajax belegt deze week een trainingskamp in Schotland. Daarin speelt het tegen Glasgow Rangers en Falkirk. Trainer Henk ten Cate kan daar weer beschikken over middenvelder Jan Vertonghen. De jonge Belg is hersteld van een enkelblessure en kan uit de voeten op de positie van Davids.
Hopen dat hij heel blijftquote:
Helemaal eens, het is alleen niet netjes om de clubnaam Ajax te verbinden aan deze daden.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
ag zijn we ondertussen wel gewend hequote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
Helemaal eens, het is alleen niet netjes om de clubnaam Ajax te verbinden aan deze daden.![]()
Mexicaanse media zekerquote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
Cesar Delgado gaat waarschijnlijk een contract tekenen bij Besiktas, kan hij samen met Mattias Delgado spelen.
Maar 7 miljoen??quote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef Fathom het volgende:
Orlando Engelaar
Volgens de Amsterdamse krant moet de 27-jarige middenvelder van FC Twente zo'n zeven miljoen kosten. Die vraagprijs zou voor Ajax geen probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |