quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
ik denk dat een kort kapsel Lieke wel leuk zou staan..zie stream 1 zoals ze nu ligt
Dat zei ze niet , ze zei dat ze daar bang voor was.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Nadia vertelt dat Lieke en Huub steeds de dekens van haar en Dennis aftrekken![]()
Het kind liegt steeds dwars door haar tanden heen!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Nadia vertelt dat Lieke en Huub steeds de dekens van haar en Dennis aftrekken![]()
Ik heb een klein stukje sex gezien vannacht, maar heb dat heul niet zien gebeuren. ze deed het zelf 1x en toen werd Dennis bozig.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Proestttttttttttttttquote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Het gaat over lichaamshaar en eerder bleek dat nadia een man is toen tijdens het zwemmen een plasser te voorschijn kwam. Tevens scheldt hij Lieke uit voor man en gozert en heeft ze zelf meer die lichamelijke kenmerken. Voortaan effe een paar weken teruglezen, jonguh!
Wanneer is de terror van Dennis nou, hij zou toch gisteren al zeggen dat het geen 6-2 meer wasquote:Op maandag 23 juli 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Jaap lacht Dennis keihard uit als hij zegt dat het prima is als Jaap bij hen komt slapen.
Ze liegt echt alles bij elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Ja ze waren 'bezig' vannacht, en toen kwam Lieke binnen rond kwart over 3.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje sex gezien vannacht, maar heb dat heul niet zien gebeuren. ze deed het zelf 1x en toen werd Dennis bozig.
Dat duurt niet lang meer. Dan gaat ze er ook snel uit, denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ze liegt echt alles bij elkaar.
En het rare is; niemand heeft het door!
Jawel, Jaap heeft haar door.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ze liegt echt alles bij elkaar.
En het rare is; niemand heeft het door!
Dennix wil van alles (door anderen), maar doet zelf nix .......quote:Op maandag 23 juli 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
Dennis wil dat Jaap gewoon een hoer bestelt en die gewoon uit elkaar trekt in de masterbedroom.
Dan ben je gewoon ziek.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:11 schreef Dark het volgende:
Dennis heeft veel plezier om de gebroken vingers van Huub en hoe krom ze staan, hahahahaha!
Dennis tegen Jaap en Nadia - Fock jullie allebei!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix wil van alles (door anderen), maar doet zelf nix .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |