Waarom 'nadir' ?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik ken ook een meisje met dezelfde (etnische) achtergrond als Nadir, die moet om de dag haar bever scheren en ieder weekend is ze uren aan het harsen. Zou nadir een afspraak hebben met 'achter' dat ze dit backstage mag doen?
Haaaaai schatjeeeeeequote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
Ik heb alle cossen van vandaag doorgelezen. En ben tot de conclusie gekomen dat het enige waar Nadia over kan praten is Sex, Make up en Haar. Wat een verschrikkelijk wijf, zet de streams net aan en zit ze Jaap weer op te geilen.
Voorlopig moeten wij er voor betalen, doen we graag en luisteren ookquote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Je zal 'achter' werken en verplicht moeten luisteren![]()
Ik zal morgen eens een kaartje NAMENS HEEL FOK! sturen voor alle techniciquote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik licht ff een gedeelte eruitquote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
Ik heb alle cossen van vandaag doorgelezen. En ben tot de conclusie gekomen dat het enige waar Nadia over kan praten is Sex, Make up en Haar. Wat een verschrikkelijk wijf, zet de streams net aan en zit ze Jaap weer op te geilen.
Graag....... dat vind ik nogal overdrevenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig moeten wij er voor betalen, doen we graag en luisteren ook
En daarbij is ze dagelijks op de streams en presenteert ze zich als een luxe-paard.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is best vies, ze heeft zich in het zweet gewerkt met Carlos, beetje deo en toen weer het jurkje aangetrokken waarin ze al 3 dagen loopt. En dan heeft ze vannacht nog uren lopen soppen en trekken met Dennis![]()
kortom "hoe gek zijn wij?"quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig moeten wij er voor betalen, doen we graag en luisteren ook
Krijgt Huub een hoofdstel om? Pony play door Lieke?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke - Wat heeft een hoofdstel omdoen in godsnaam met mijn ego te maken?
Wij zijn niet goed snik, wij doen het voor niets!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zag wat muziek voorbij komen
iemand interresse in deze topband, casiopea
wereldmuziek
http://nl.youtube.com/watch?v=qmIgrY0GSzo&mode=related&search=
Het is steeds ongeloofwaardiger aan het worden..quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een kaartje NAMENS HEEL FOK! sturen voor alle technici
die daar ook maar in loondienst hun best zitten te doen !
Lieke vond Huub eigenwijs met het hoofdstel omdoen van Fries, hij wilde niet naar haar luisteren en dat kwam door zijn grote ego.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijgt Huub een hoofdstel om? Pony play door Lieke?
Eigenlijk moeten wij gewoon betaald worden ervoor!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed snik, wij doen het voor niets!![]()
Het gaat over lichaamshaar en eerder bleek dat nadia een man is toen tijdens het zwemmen een plasser te voorschijn kwam. Tevens scheldt hij Lieke uit voor man en gozert en heeft ze zelf meer die lichamelijke kenmerken. Voortaan effe een paar weken teruglezen, jonguh!quote:
Vraag maar aan Dennis...die heeft inmiddels een stuk of 60 kaartjes vanquote:Op zondag 22 juli 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is steeds ongeloofwaardiger aan het worden..![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Het gaat over lichaamshaar en eerder bleek dat nadia een man is toen tijdens het zwemmen een plasser te voorschijn kwam. Tevens scheldt hij Lieke uit voor man en gozert en heeft ze zelf meer die lichamelijke kenmerken. Voortaan effe een paar weken teruglezen, jonguh!
Ik wil niet lullig doen, maar zoveel kaartjes heeft hij nog lang niet gehad.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dennis...die heeft inmiddels een stuk of 60 kaartjes van
me gehad (waarvan een stuk of 50 namens heel Fok! hoor, dus maken jullie je
niet druk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |