Maar welke terror acties heeft Denniks al op zijn naam staan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vanaf morgen krijg je een MEERDAAGSE-VAN-TERROR geheeld geschreven op
het conto van Dennis ! De plannen zijn er, dus ik zou maar vroeg naar bed gaan !
Ze vertelde daarstraks aan Jaap dat ze 1 keer een half uur en 2 keer een kwartier aan haar haren besteedde per dag. Volgens mij is het veeeeeeel meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:39 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Je zit wel de hele dag in dit hok (kantoor).
HALLOOO waar zit jij de hele dag dan? (kapsalon).
Ja, in bed, naad en nix, dat is terror voor degenen die dat aan moeten zien en horen.quote:
Misschien kunnen we dat gekonijn gewoon doodzwijgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, in bed, naad en nix, dat is terror voor degenen die dat aan moeten zien en horen.
Oa de nachtploeg van FOK.
Hij heeft de vinger van huub gebroken meen ikquote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar welke terror acties heeft Denniks al op zijn naam staan?
Hou Dennis in de gaten, over twintig minuten is het morgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef Adothehague het volgende:
Komt er nog Terror vanavond?
Hij gaat weer solitair spelen en daarna met zijn handen in zijn zakken rond lopen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vanaf morgen krijg je een MEERDAAGSE-VAN-TERROR geheeld geschreven op
het conto van Dennis ! De plannen zijn er, dus ik zou maar vroeg naar bed gaan !
Maar ergens is het zoooo komischquote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien kunen we dat gekonijn gewoon doodzwijgen?
En dat was nog maar een vingeroefening vergeleken met wat morgen losbarst.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft de vinger van huub gebroken meen ik
Ja ok, maar die brak ie zelf omdat ie bij zijn val (Denniks duwde hem) zijn hand de val liet breken.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft de vinger van huub gebroken meen ik
En verstandig want ze leeft nog in volle gezondheid ...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Valt wel mee, we hebben je foto gezien en Elly is in ieder geval ouder.![]()
Kotst is misschien niet zo prettig (ik neem aan niet óp 't jurkje?), maar dat panische gedoe over dat iemand wat langer in 'n zelfde kledingstuk slaapt is ook 'n beetje overdreven. Hoe vies ben jij dan, als je na twee keer in hetzelfde topje slapen 't topje al in de was moet doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
Iemand zei vanmiddag al dat nadir al 3 dgn in hetzelfde jurkje loopt/kotst/slaapt. Tijd voor een kaartenactie
Jaap is een Bolle gluurder.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft borsthaar, net als Lieke, volgens Jaap.
Nadia gaat nog ff lekker crackers nuttigen, want ze mag nog 1 maaltijd!
Ze is best vies, ze heeft zich in het zweet gewerkt met Carlos, beetje deo en toen weer het jurkje aangetrokken waarin ze al 3 dagen loopt. En dan heeft ze vannacht nog uren lopen soppen en trekken met Dennisquote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kotst is misschien niet zo prettig (ik neem aan niet óp 't jurkje?), maar dat panische gedoe over dat iemand wat langer in 'n zelfde kledingstuk slaapt is ook 'n beetje overdreven. Hoe vies ben jij dan, als je na twee keer in hetzelfde topje slapen 't topje al in de was moet doen?![]()
Ik ken ook een meisje met dezelfde (etnische) achtergrond als Nadir, die moet om de dag haar bever scheren en ieder weekend is ze uren aan het harsen. Zou nadir een afspraak hebben met 'achter' dat ze dit backstage mag doen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft borsthaar, net als Lieke, volgens Jaap.
Nadia gaat nog ff lekker crackers nuttigen, want ze mag nog 1 maaltijd!
Je zal 'achter' werken en verplicht moeten luisterenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG wat is Naaidieja een irritant wijf![]()
nou ik kan niet wachten .....gaat het nou eindelijk gebeuren...of is het net als met de exit van Natasiaquote:Op zondag 22 juli 2007 23:45 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat was nog maar een vingeroefening vergeleken met wat morgen losbarst.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |