Dat is toch geschift..... pret hebben omdat je iemand voor het leven een teken hebt gegeven.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:11 schreef Dark het volgende:
Dennis heeft veel plezier om de gebroken vingers van Huub en hoe krom ze staan, hahahahaha!
Ik kan gewoon nooit meer normaal kijken naar Denniks, hij is echt geschift.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch geschift..... pret hebben omdat je iemand voor het leven een teken hebt gegeven.![]()
Hahah ik vind het echt mooi gezongen..quote:Op maandag 23 juli 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iRUgLtKB3ds
Deze is Super Dennix met dank aan BBoon en Bwenniebren.
Wist je dat de domeinnaam Kingjaap niet eens van Japio is ?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:15 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft na DGK zijn eigen KingJaap internet imperium.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Nee, dat wist ik niet!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat de domeinnaam Kingjaap niet eens van Japio is ?
Jaa en Jaap is een debiel NOTquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef wolferl het volgende:
Jaap mag altijd komen bij Nadia, mag ie lekker blijven slapen.
Jaap kijkt zo grappig uit zijn ogen.
Dat vind ik dus ook!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Toch zijn Jaap en Nadia wel leuk samen.
Is idd leuk. Moeten ze in de kooi laten zien ipv die familieboodschapjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
allemaal voor de cameraquote:Op maandag 23 juli 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een slap geouwehoer tussen Naaidieja en Japio![]()
Hoorde ik dat nou goed dat ze zei dat ze zichzelf dan allebei konden bevredigen zodat het dan eigenlijk ook weer was dat ze samen sex haddenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef wolferl het volgende:
Jaap mag altijd komen bij Nadia, mag ie lekker blijven slapen.
Jaap kijkt zo grappig uit zijn ogen.
Makkelijk na te zoeken ..... Het domein is van Sjoerd en hij heeft het ondergebracht bij een relatief kleine provider in Middelburg.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet!
Van wie is KingJaap dan?
PCextreme.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Makkelijk na te zoeken ..... Het domein is van Sjoerd en hij heeft het ondergebracht bij een relatief kleine provider in Middelburg.
Ze is echt heel erg vies, bah!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoorde ik dat nou goed dat ze zei dat ze zichzelf dan allebei konden bevredigen zodat het dan eigenlijk ook weer was dat ze samen sex hadden![]()
Het lijkt erop dat Naaidieja d'r hormonen ernstig opspelen ze heeft het nauwelijks over iets anders dan over sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |