Is in goede staat. Mail me maar voor afhandeling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Noax het volgende:
Mits in goede staat bied ik 17,00 euro inclusief verzendkosten voor de ' Xbox 360 Component HD AV-kabel' .
Dat is even balen, ik dacht dat je mijn bod te laag vond, ik heb zojuist een nieuwe gekocht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:06 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Is in goede staat. Mail me maar voor afhandeling.
Hmm, ik heb biet gezegd dat ik jou bod te laag vind maar niks aan te doen nu je een nieuwe gekocht hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat is even balen, ik dacht dat je mijn bod te laag vond, ik heb zojuist een nieuwe gekocht.
Succes met de verkoop!
22 euro incl hebben we deal ! Mail me maarquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef SpookY22 het volgende:
ik bied je 20 euro incl voor de faceplate
Ga ik morgen versturenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:56 schreef SpookY22 het volgende:
hey vriend....is mijn faceplate al op de post? (zag geen mailtje dus dacht probeer het ff hier)
Mooi. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:47 schreef SpookY22 het volgende:
zojuist ontvangen, prima afhandelingen en goed verpakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |