abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51777258
Ik bestel gewoon een AirMiles Efteling kaartje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51777311
* motorbloempje heeft geen airmiles
Ja doei.
pi_51777524
Ik wel, maar sinds de AH niet echt meer meedoet met Airmiles gaat het bar traag met punten verzamelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2007 @ 11:25:22 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51777609
Efteling klinkt leuk! Ik moet mijn agenda nog bekijken, geen idee zo uit mijn hoofd.

Christan is vandaag naar de Efteling
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51778004
GPS-wandeling op de Veluwe

Weekend 1/2 september:
Jojogirl
Liejannuh (theoretisch)
Isabeau
Octo
Pandorah
Omearos

Weekend 8/9 september:
Jojogirl
Liejannuh
Isabeau
octo
Pandorah
Omearos

Weekend 15/16 september:
Jojogirl
Fannetje
Isabeau
octo
Pandorah
Omearos

Weekend 22/23 september:
Jojogirl (alleen zaterdag)
Liejannuh (theoretisch, kan dan ook in NY zitten)
Fannetje
Isabeau
Omearos

Weekend 29/30 september:
Jojogirl
Liejannuh (theoretisch, kan dan ook in NY zitten)
Fannetje
Isabeau
Omearos

Efteling/Eeterij

6 oktober
Fannetje
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos

13 oktober
Fannetje
Pandorah
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van voetballen)

Ik heb het allemaal bij elkaar gezet omdat ik anders meetings door elkaar ga halen of ga vergeten
Marveld ook nog toevoegen aan dit rijtje? Dan hebben we het hele najaar weer gehad
pi_51780201
het wordt zo wel veel hoor, als dat allemaal in september/oktober/november moet..

Ik wil graag mee met alles, maar ik weet gewoon nog niet hoe mijn leven er dan uitziet qua geld, werk en dergelijke... Dus ik beslis pas op het laatste moment wat ik doe..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51780244
Ik ga alleen wandelen + efteling in die 3 maanden, en eventueel nog met jou naar de sauna, teigan.

(oh wacht, we gaan ook nog naar Rewimo natuurlijk!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2007 @ 13:10:46 #58
13151 crew  Rewimo
pi_51780688
Jaja, we moeten hier nog bbq-en Maar dan moet het wel eerst zomer worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51780702
Kunnen we de kampeermeet bij Rewimo niet ipv Marveld doen?
Gegarandeerd goedkoop én leuk!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51780816
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
pi_51780847
Jamaar, niet iedereen houdt van kamperen met die regen en met de kou .
Op zich een goed idee hoor. Kom maar op met dat kamperen. Ik heb zelfs een keer in de sneeuw met oud en nieuw in Edinburgh in een tentje op de camping gestaan, dus dit kan ook vast wel
pi_51780881
En anders heeft Rewimo voor de kampeerhater vast nog wel een plekje in het huis
pi_51780944
Plek zat in dat grote huis lijkt mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2007 @ 13:19:02 #64
13151 crew  Rewimo
pi_51780956
We hebben hier matrassen en beddengoed (misschien niet voor iedereen) maar in elk geval alle ruimte voor logees. Dus als jullie willen logeren in plaats van kamperen kan dat hoor
pi_51781442
Daar meld ik me dan graag voor aan, Rewimo. Ik heb een gruwelijke hekel aan kamperen
pi_51781607
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Levitation het volgende:
Dat zat ik ook al te bedenken. Ik vind kamperen wel leuk, en degenen die niet willen/kunnen kamperen slapen lekker binnen

Ergens eind augustus is volgens mij de beste kans op mooi weer.
pi_51782285
Iedereen stuikelt meteen over het woord "kamperen" Ik had er misschien "logeren" van moeten maken.
Maar het idee is duidelijk, geloof ik. Anders wordt het gewoon veel te veel voor in het najaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:53:39 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_51820988
Gisteren was ik met Miss_D in een zeepwinkel (nee, geen lush!) en daar kun je dus ook workshops volgen (Ok, het heet kinderfeestje)

Vanaf 6 personen kost het 8.50 per persoon en het is echt heel leuk. Miss_D en ik doen al mee, dus we zoeken nog 4 slachtoffers

Dit kan eigenlijk altijd wel, dus da's een kwestie van nu doen of uitstellen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51821261
Gaaf waar?
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:22:24 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_51821980
Bij mij thuis, want dan laat ik ze uit Utrecht komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51822210
Wanneer denken we dan richting Rewimo te gaan om te k(r)amperen? Het zit al aardig vol of gaan we wat combineren? En wanneer kan Rewimo (ook heel belangrijk )?

Troel: heb je ook linkje van wat voor workshops je moet denken? Ga je dan zeep maken?
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:31:26 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_51822310
Ja, het is een grote box met darin glycerinezeep, kleur- en geurstoffen, mallen, glitters, rozenblaadjes, kleurplaten en diploma's

www.thesoapstory.nl is het winkeltje (zit in Hoog Catherijne), maar daar kan ik niets terugvinden over de workshop. Ik heb hier een foldertje liggen en daar staat op:

Is het niet leuk om samen met je vriendjes en vriendinnetjes je eigen zeep te maken? Vanaf nu kan dit met de Soapy's kinderfeestbox van The Soap Story. Je eigen creaties in zeep er dat voor maar 8,50 per kind.

Gisteren met dat vrouwtje in de winkel overlegd en het kan ook voor volwassenen voor dezelfde prijs
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51822442
Het klinkt wel heel leuk Troel, maar het hangt bij mij even van het wanneer enzo af..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51822630
Ah, dat winkeltje ken ik wel. Lijkt mij best grappig zoiets ware het niet dat ik vrij allergisch ben voor gekke zeepjes (nog een ziekte die ik heb voor de Pers-lijst bedenk ik net ). Maar goed, dan moet het maar een kado worden .
Om even een lang verhaal kort te maken: lijkt mij best grappig om mee te doen maar dan moet het wel lukken met al die andere activiteiten die ik nog te doen heb
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:45:34 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_51822801
Je moet het ook echt als tussendoortje zeg maar zien hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: