abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 21:44:34 #203
43556 miss_dynastie
pi_52403629
Yep, mijn kussentje wordt regelmatig gebruikt en Vince probeert hem weleens mee te slepen, maar dat is niet eenvoudig als je zijn formaat hebt
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:45:14 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_52403660
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoeg

Heeft iedereen de surprises van vorig jaar nog? Die van mij (gemaakt door Jojogirl) staat hier nog steeds!
Nee, de surprise niet meer, de kadootjes heb ik al erg veel gebruikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 21:47:34 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52403777
Nee, mijn surprise heeft het uitpakken niet eens overleefd

Maar mijn cadeautje zit nog altijd op de rand van mijn bed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:48:05 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_52403819
Ja hoi, zullen we alvast een datum plannen dan?

24/25 november

1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag )

8/9 december

Zoiets? Gillen maar?

[ Bericht 6% gewijzigd door Troel op 15-08-2007 21:54:43 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52403989
Suprises moeten natuurlijk wel vóór Sinterklaas.
pi_52404758
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Troel het volgende:
1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag )
Ik weet niet of de andere genodigden mee willen doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52404806
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaalden
Bedoel je nou 'mijn groepje' Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52405185
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland ) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52405281
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef gothic-blackie het volgende:
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland ) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
Met uiteten er bij tussen de 50 en 60 euro schat ik

het is maar een schatting hoor
pi_52405348
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis
pi_52405528
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
ik heb geen airmiles maar er zijn volgens mij ook geen efteling acties meer of wel

misschien is het wel een idee dat iedereen zijn of haar kaartje alvast besteld bij de ah kan dat volgens mij ook voortaan of via de sait. Dan hoeven we iig niet meer in die lange rij te staan.

Iedereen mee eens of niet....
pi_52405611
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
oeh dat is wel handig, ff mams lief aankijken als ze weer terug komt uit hoek van holland
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 22:28:30 #215
13151 crew  Rewimo
pi_52405942
O airmiles, goeie, die heb ik ook nog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52408433
Ik wil altijd wel mee met een saunameeting… roep maar wanneer jullie kunnen. Doordeweeks zou ik eventueel ook op een maandag kunnen .

Ah, ik ben altijd voor ‘zonder partners’. Die van mij wil toch nooit mee (alhoewel hij ergens toch opeens meewilde naar Ad Visser meewilde afgelopen vrijdag maar dat toch ergens weer iets te ver vond gaan ).

Hmm… dan gaan we na het wandelen toch ergens feestelijk uit eten en de kroeg in?

SQ: jaaaa! Ik wil wel mee door het sprookjesbos. Ik weet nog niet zeker of ik meega omdat ik – denk ik - te brak ben van een concert. Maar als ik meega wil ik iets simpels.. dan lijkt het sprookjesbos mij wel wat

Enne… de surprisemeet (ja, ik heb de prachtige vlinderkas van Yppy nog) :
24/25 november
Troel
Pandorah

1/2 december
Troel
Eventueel combinatie met een verjaardag > vindt Isa dat leuk? Zo ja, dan kan ik

8/9 december
Troel
Pandorah
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:19:15 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_52413718
Wat die eftelinglaven betreft: zeg maar niks, ik ben heer en meester in het trekken van het lavengezicht. Je zou me er idd met liefde achterlaten
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 augustus 2007 @ 09:20:29 #218
13151 crew  Rewimo
pi_52414492
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
pi_52414573
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52415386
Ik zou ook wel eens mee willen doen met de sinterprise. Maar ik kan nu nog niet vertellen wanneer ik kan
pi_52416672
edit: verkeerde dieet-topic
pi_52417050
Yppy's idee om de suprisemeeting te combineren met de 'gala'meeting is wel een heel goed idee!
Zo combineer je sinterklaas met kerst

Een feestdagen-meeting dus

Ik heb overigens nog helemaal niets gepland (goh) voor december, behalve een verjaardag 1 december
pi_52417086
Dat heb ik al een keer gevierd, octopussy, dat noemden we "Sinterkerst" en zat tussen sint en kerst in met een etentje op chic en surprises haha!

Was absoluut voor herhaling vatbaar
pi_52417433
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedoel je nou 'mijn groepje' Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres )
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52417513
Dat is wel leuk, sjiek en dan maken we zogenaamd sjieke hapjes. Moet ik mijn enige paar schoenen met hakken eens zoeken op zolder.

Op 1 december kan ik niet, andere dagen wel.

Mijn surprise staat hier nog in de kast, is zo leuk. Herlees het soms nog. Die goede oude tijd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52417518
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef YPPY het volgende:
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.
Eh ja, Sjoerd was daar ook bij. Dat was een heel erg vreemde dag Ik heb 3 dagen spierpijn gehad van het lachen....

Wat vertelde hij dan?
pi_52417707
Dat was beschamend gewoon vond ik. Ik zat (we waren in de auto natuurlijk) ook wel even met m'n mond vol tanden. Hij was bang van een paar anderen die mee waren en durfde niks tegen ze te zeggen. Ik vond dat echt erg.

Maar vertel, waarom vonden jullie ons stom?
*OUD heilige*
pi_52417811
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
pi_52418066
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
motorbloempje

kan alleen de laatste, ervanuitgaand dat 1/2 december Isa gewoon d'r verjaardag zonder surprises doet?
Ja doei.
pi_52418305
Ik neem de 2 weekenden daarna ook mee in het lijstje.

Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo

1/2 december

Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)

8/9 december

Troel
Pandorah
Rewimo
motorbloempje
Octo

15/16 december
Octo

22/23 december
Octo
pi_52418474
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef YPPY het volgende:
Dat was beschamend gewoon vond ik. Ik zat (we waren in de auto natuurlijk) ook wel even met m'n mond vol tanden. Hij was bang van een paar anderen die mee waren en durfde niks tegen ze te zeggen. Ik vond dat echt erg.

Maar vertel, waarom vonden jullie ons stom?
Ik snap er niets van Echt niet! En ik weet niet waarom we jullie stom vonden (ik weet niet eens wie er verder waren joh en jij above all hoort nooit in de categorie 'stom' ), ik liep gewoon met barb en tijn mee. Ben daar ook blijven slapen (bij barb, met tijn). Voor de rest had ik niet eens door dat het kwijtraken expres bedoeld was, dat hoorde ik pas later
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:08:54 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_52418527
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:

Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo

1/2 december

Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)

8/9 december

Troel
Pandorah
Rewimo
motorbloempje
Octo

15/16 december
Octo

22/23 december
Octo
Je vergeet Teigan
disclaimer
pi_52418562
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:

Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo

1/2 december

Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)

8/9 december

Troel
Pandorah
Rewimo
motorbloempje
Octo

15/16 december
Octo
motorbloempje

22/23 december
Octo
motorbloempje
Ja doei.
pi_52418618
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je vergeet Teigan
sorry Teigan, ik had de lijst overgenomen van Motorbloempje.

misschien dat iedereen toch nog even de lijst wil updaten met de 2 laatste weekenden erbij?
pi_52419332
Zal ik even doen, ik kwam er net achter da tik 9 december 's avonds naar Apocalyptica ga...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52419377
Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
motorbloempje
Octo
teigan(9 december liever niet, want dan heb ik 's avonds al wat.)

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
pi_52419388
sorry teigan! vergeef me
Ja doei.
pi_52419534
Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan

1/2 december
Troel
Pandorah (1 dec verjaardag)
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
motorbloempje
Octo
teigan (9 december liever niet, want dan heb ik 's avonds al wat.)

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah (ovb, misschien ben ik wel op vakantie tijdens kerst)
pi_52419665
Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan

1/2 december
Troel
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
motorbloempje
Octo

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah
gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
pi_52431476
Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan
Fannetje

1/2 december
Troel
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan
Fannetje

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
motorbloempje
Octo
Fannetje

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah
gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
Fannetje (alleen 16 december)

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
Fannetje

En voor Isa: Ik heb volgens mij niet in de gaten gehad dat jullie expres verdwaalden tijdens die meet! Ik doelde dus op een ander groepje, tijdens een andere Eftelingmeet.
Overigens heb ik tijdens die meet (die met Barb enzo dus) ook zo hard gelachen dat ik spierpijn had! Vooral tijdens het eten!
pi_52431775
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef Fannetje het volgende:
En voor Isa: Ik heb volgens mij niet in de gaten gehad dat jullie expres verdwaalden tijdens die meet! Ik doelde dus op een ander groepje, tijdens een andere Eftelingmeet.
Overigens heb ik tijdens die meet (die met Barb enzo dus) ook zo hard gelachen dat ik spierpijn had! Vooral tijdens het eten!
Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinneren
pi_52431964
Het was wel de meest lacherige meet ooit.

O ja, ik weet zo nog van twee andere groepjes die verdwaalden of kwijt raakten. Wat een succes toch die meetings.
*OUD heilige*
pi_52432133
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinneren

Ik was verbaasd dat ik daarna nog welkom was in de Eeterij
pi_52493644
Ik heb de openingspost wat aangepast en data + meetings toegevoegd. Iemand die het er niet mee eens is?
pi_52495695
Ziet er goed uit Isa!

Als de GPS wandeltocht op 15 september is, zal ik er waarschijnlijk niet bijzijn, dan heb ik vrijwel zeker iets anders.
pi_52498686
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ziet er goed uit Isa!

Als de GPS wandeltocht op 15 september is, zal ik er waarschijnlijk niet bijzijn, dan heb ik vrijwel zeker iets anders.
Ik ben nog in Helsinki de 15e, dus wat mij betreft liever de 16e!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:49:55 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_52498753
Hmm, dus de Efteling wordt echt de 6e? Jammer hoor

Wandeltocht gaat me echt niet lukken, dus daar kan ik ook al niet heen en ik zie het niet echt zitten om nu naar een sauna te gaan en buikdansen wordt het hem voorlopig ook niet.

Ik mis trouwens de zeepjesmaakmeeting.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2007 @ 14:02:23 #248
13151 crew  Rewimo
pi_52499185
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Hmm, dus de Efteling wordt echt de 6e? Jammer hoor
Gaan we gewoon de 13e nog een keer Jammer dat je niet meekunt joh
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:06:29 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_52499341
Tja, als Bert nou gewoon in februari jarig was geweest

Ik kan moeilijk die verjaardag gaan verzetten als iedereen al weet wanneer het is en men hier de verbouwing wil komen bekijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:08:17 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_52499394
Oja, en ik dacht dat we voor de 5 jaarsmeet wat anders gingen doen dan dat wandelen en dat dat gewoon een tussenmeet was?

Ik mis ook nog de spareribsmeet die miss_d een tijd geleden voorgesteld heeft en die keer op keer uitgesteld is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52499443
wat en wanneer wil je de 5 jaarsmeet dan doen troel er zijn nu al zoveel meetings 1 tot 2 in de maand dat vind ik best veel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:14:19 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_52499548
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen

Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52499618
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen

Nee je gaat idd nooit naar alle meetings ik heb er echt al zoveel gemist als ik dat allemaal moest bijhouden zou ik mijn vriend bijna nooit meer zien haha. Ik ben zoiezo al lang niet meer geweest maar nu de eftelingmeeting kom ik wel weer

en nee het ligt niet aan jou ik vind dat ook voor de 5 jaar meet de 5 jaar meet is op zich wel iets speciaals toch
pi_52499750
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
pi_52499940
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
pi_52500297
Ik ben tot nu toe op elke meeting geweest en ik zou het leuk vinden om dit zo te houden

Ik heb er overigens geen probleem mee als we het 5 jarig bestaan van de dieetclub tijdens de sinterkertsurprisemeeting vieren aangezien we dan toch al een feestje gepland hebben

Troel, zeepjesmeet (en bruidsfoto's) kunnen we in november misschien doen?
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:49:13 #257
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52500509
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
Precies. En een keer een actieve meet vind ik ook wel eens leuk.
pi_52500759
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ik mis trouwens de zeepjesmaakmeeting.
Ik dacht dat dat meer een chocoladeforummeeting was ivm de foto's die we ook zouden kijken
Bedenk dat een fokmeeting in principe voor iedereen van fok toegankelijk hoort te zijn (in het verleden al genoeg discussie over geweest betreffende andere meetings) en ik dach tniet dat jij iedereen over de vloer wilde hebben

[ Bericht 27% gewijzigd door Isabeau op 19-08-2007 15:04:30 ]
pi_52500805
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:

Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebben Het is nu domweg zo dat de dieetclub 5 jaar bestaat in september en dan kunnen veel mensen dus gewoon niet.
pi_52500978
GPS wandeltocht

15 september
Isabeau

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh

ps: ik probeerde alleen n.a.v wat er al gezegd was in het topic spijkers met koppen te slaan. Anders worden er helemaal geen data geprikt.
pi_52501067
Groot gelijk om meteen spijkers met koppen te slaan, anders schiet het weer niet op met afspreken van een datum

GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Pandorah
pi_52501172
GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah
teigan

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Pandorah
teigan

als ik dat zo zie doe ik denk ik maar wat met mijn verjaardag op de dag zelf... Wie wil is trouwens welkom hoor...
pi_52501828
Hm, ik besef me nu dat ik de 16e ook helemaal niet kan, dan ga ik naar een bruidsbeurs

Mijn naam mag dus helemaal van het lijstje af. Helaas!
pi_52503068
GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah
teigan

16 september
Isabeau
Liejannuh
Pandorah
teigan
pi_52503450
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
pi_52503618
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
ik als er een geschikte datum gevonden is
pi_52504437
Ik ook als ik kan
pi_52504575
Ik ook als ik kan, en ik geld heb...
pi_52505336
Als ik kan ga ik ook mee buikdansen

En wanneer gaan we naar de sauna? Mag van mij ook op een doordeweekse dag omdat de weekenden in september vrij vol zijn
pi_52505419
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
pi_52505668
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef teigan het volgende:
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
We hadden bijna een datum! Bijna

Dus we weten het nog niet, Pandorah...
pi_52505754
Ik heb er nog een!
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ad gaat echt een theatertournee doen.

Ad Visser
Een unieke en vrolijke avond met Ad Visser! Oud-Toppop coryfee, dichter en singer-songwriter Ad Visser levert met F#ck The 70’s! een eigenzinnig cabaretprogramma af, waarin al zijn kwaliteiten als presentator, zijn cabareteske kant en zijn songs volledig tot hun recht komen. Visser opent voor één keer zijn geheime archief en laat het publiek meegenieten van een hysterisch, historisch en hilarisch programma. Jan Mulder zei op tv over Visser: ‘Je hebt een hele carrière verprutst als presentator, terwijl je je songs had moeten zingen!’ Oordeel zelf!

Het klinkt alsof hij verder gaat waar hij op de parade mee op hield!
Jammer dat ik geen complete speellijst kan vinden.
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?
pi_52505930
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?

Maar wanneer begint zijn theatertour dan? Dat kon ik namelijk ook niet zo snel vinden... Ik ga wel mee .

Isa / teigan: ik hoor het dan wel wanneer jullie gaan
pi_52506288
Hij staat op 18 oktober in Den Haag.
8 november in Drachten
7 januari in Leiden.
21 januari in Amsterdam

Dat is het enige wat ik kan vinden.
pi_52506446
Januari denk ik dat ik wel een inkomen heb om dat te kunnen betalen
pi_52506969
Ik neig ook naar januari, want in oktober en november wil ik op vakantie.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:17:51 #277
4177 Jojogirl
pi_52509017
Leiden!!!
pi_52509168
De omschrijving van zijn programma klinkt bekend.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52509192
Gelukkig krijg je er drank bij!
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:57:36 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_52512259
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebben Het is nu domweg zo dat de dieetclub 5 jaar bestaat in september en dan kunnen veel mensen dus gewoon niet.
Nouja, het heeft voor mij niet echt zin om me op te geven voor een flinke wandeltocht als ik al niet eens vijf minuutjes over de markt kan strompelen he En op zondag op de Veluwe in een restaurantje cafeetje zitten is niet echt mijn idee van feestelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:59:18 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_52512312
Overigens, als er een geschikte voederplaats is bij het buikdansen (zo weet ik dat Levitation heerlijke broodjes hamburgers maakt naar ieders smaak), dan wil ik uiteraard wel komen kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52512414
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Troel het volgende:

Nouja, het heeft voor mij niet echt zin om me op te geven voor een flinke wandeltocht als ik al niet eens vijf minuutjes over de markt kan strompelen he En op zondag op de Veluwe in een restaurantje cafeetje zitten is niet echt mijn idee van feestelijk
We hebben het ook gehad over een kookworkshop. Vind je dat iets? Want dat lijkt me ook gewoon heel erg leuk met z'n allen.
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2007 @ 22:07:54 #283
43556 miss_dynastie
pi_52512616
Ik wel
pi_52512647
Maar dat wordt dan denk ik wel 2008
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:09:52 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_52512689
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben het ook gehad over een kookworkshop. Vind je dat iets? Want dat lijkt me ook gewoon heel erg leuk met z'n allen.
Dat lijkt me al een stuk beter en ik denk dat dat ook meer iets wat iedereen ligt. Denk maar eens aan hoeveel mensen we bij de bonbonmeet hadden en met zijn hoevelen we toen zijn gaan wandelen bij Austerlitz. We zijn wel een dieetclub, dus bewegen is niet verkeerd, maar ik denk niet dat iedereen het op kan brengen om zoiets sportiefs te doen.

Ow, en wat betreft bij mij thuis. Ik heb niet zo heel veel moeite met rare mensen hoor. Als ze hun voeten maar vegen, niets stiekem meenemen en niet binnen roken (en voor mannen: de wcbril weer omlaag doen en niet buiten het toilet spetteren).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52512694
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef Isabeau het volgende:
dan word het toch een 6 jaar meet?

edit: en troel, mag roken dan wel in je tuin/op je balkonnetje? want dan vind ik het best, vind het sowieso onbeschoft om te roken bij mensen die zelf niet roken.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:11:36 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_52512753
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Da's toch geen probleem? Desnoods plannen we het voor volgend jaar juni ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:13:36 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_52512835
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan word het toch een 6 jaar meet?

edit: en troel, mag roken dan wel in je tuin/op je balkonnetje? want dan vind ik het best, vind het sowieso onbeschoft om te roken bij mensen die zelf niet roken.
Op mijn balkon niet, want dan moet je eerst door mijn slaapkamer en dan moet ik die opruimen, maar in de tuin heb ik daar echt geen problemen mee En als iedereen wil roken gaan we gewoon in de speeltuin zitten, plek zat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52512872
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Op mijn balkon niet, want dan moet je eerst door mijn slaapkamer en dan moet ik die opruimen, maar in de tuin heb ik daar echt geen problemen mee En als iedereen wil roken gaan we gewoon in de speeltuin zitten, plek zat
lol ging me er meer om dat ik neit wist of je een tuin of balkon had, zeg maar
pi_52513073
is het niet handiger om 1 meet per keer af te spreken?
nu zijn er al zoveel ideeen en meets die steeds uitgesteld worden
pi_52513362
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hij staat op 18 oktober in Den Haag.
8 november in Drachten
7 januari in Leiden.
21 januari in Amsterdam

Dat is het enige wat ik kan vinden.
Ik neig ook naar januari. En dan maakt het mij niet uit of het in Leiden of in Amsterdam is .
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:30:51 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_52513519
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
Ook dan worden er wel dingen uitgesteld hoor

Bovendien, stel dat we alleen een saunameet zouden organiseren, lang niet iedereen is daarin geinteresseerd en bovendien wil je sommige dingen gewoon ver van te voren al plannen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52513623
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook dan worden er wel dingen uitgesteld hoor

Bovendien, stel dat we alleen een saunameet zouden organiseren, lang niet iedereen is daarin geinteresseerd en bovendien wil je sommige dingen gewoon ver van te voren al plannen.
ok
maar vind het een beetje onduidelijk soms
zoals die buikdansmeet ik weet dat daar al lang over gesproken word en nog steeds is niets duidelijk
en gaat die wandelmeet nou nog door?
pi_52513672
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
De meeste meets gaan uiteindelijk gewoon door hoor Alleen die spareribmeet wil maar niet rond komen
pi_52513765
En wat Troel zegt matuurlijk. een saunameet is niet voor iedereen, maar ook iets als een wandelmeet zal niet iedereen aanspreken. En de één houdt wel van de Efteling en de ander niet. Maakt allemaal niets uit
pi_52520831
mwah, die buikdansmeet is pas sinds eind mei in the picture geloof ik hoor...
pi_52521119
Wat is het plan voor de wandeling, qua aantal km? Ik kan de 10 wel halen denk ik, maar meer is nog niet weggelegd voor mij.

Ik wil ook sauna trouwens
pi_52521160
Volgens mij zou Jojo een geocache uitzoeken. Mijn ervaring is dat dat meestal geen wandelingen van 30 km zijn.
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:45:12 #299
4177 Jojogirl
pi_52521274
Willen we een echte cache of een gewone GPS wandeltocht (zonder cache)?
pi_52521284
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef octopussy het volgende:
Wat is het plan voor de wandeling, qua aantal km? Ik kan de 10 wel halen denk ik, maar meer is nog niet weggelegd voor mij.

Ik wil ook sauna trouwens
Dat is ook fijn om dat idd van te voren te weten bij een wandelmeeting. 6 km is al een hele wandeling voor mij en een stevig tempo zit er bij mij niet in. (ivm spierziekte) Daarom ga ik eerlijk gezegt bij voorbaad niet naar wandelmeetings omdat ik niet zo goed vooruit kan.
pi_52524437
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Jojogirl het volgende:
Willen we een echte cache of een gewone GPS wandeltocht (zonder cache)?
Wat is dat? Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
pi_52524533
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')