Dan zou ik gewoon zelf een keer een lekker weekendje daar plannen met hotel erbij en dan lekker veel foto's schieten!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, ik wil zelf toch al niet in de Vogel Rok, de achtbaan, Villa Volta en het schip wegens vergaande misselijkheidDe Vliegende Hollander wil ik wel proberen
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet mee 'kamperen', ben dan net nog wat laatste tentamens aan het voorbereiden
Naar de Efteling hoeven wmb de partners niet zonodig mee. Ik kan beide dagen, maar ik zit nog steeds een beetje met mijn 'ik pas niet in de attracties-nachtmerrie'![]()
Daar is nog geen datum voor geprikt. We hebben nogal wat lopen op het moment, dus het valt niet mee overal een datum voor te vinden.quote:Op zondag 29 juli 2007 10:26 schreef Elvi het volgende:
Die buikdans-meeting... wanneer is die? Dat lijkt me wel erg leuk namelijk![]()
In principe het laatste weekend van augustus denk ik. Maar wat mij betreft mogen er nog wel wat aanmeldingen bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef octopussy het volgende:
Wat gaan we nou doen met de Bauernhof meeting? Het is al augustus tenslotte![]()
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wie gingen er nou morgen naar de Parade in A'dam? Liejannuh, Pandorah? En mag ik nog mee?
Het concert is om 12.00 uur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Pandorah het volgende:
Spinvis![]()
Ik zie dat ik de 2e kan. Bovendien ben ik de volgende dag vrij![]()
Nee, dan lig ik met mijn royale kont in de Griekse zonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef octopussy het volgende:
SQ, kan je niet de 15/16e?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan lig ik met mijn royale kont in de Griekse zon![]()
Wat denk je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
2 september ga ik naar Spinvis in Paradiso.![]()
Als er nog meer mensen mee willen: ik moet nog een cd bestellen en kan dus nog 2 kaartjes bestellen voor 3 euro.
Da's een goeie tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Het concert is om 12.00 uur.
En het is Spinvis Solo.Als je bij Plato de nieuwe CD besteld, dan kun je 2 kaartjes kopen voor dat concert.
Altijd leuk!
Gezellig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik plaats hier even een MKP
Ben wel een beetje benieuwd aan het worden naar al die mensen hier! eens kijken of ik een keertje tijd heb voor een meet.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1055084/3/50#52381701]woensdag 15 augustus 2007
Omearos
[b]Efteling/Eeterij
6 oktober
Fannetje
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (ook brak van Pete Murray en gaat vermoedelijk alleen mee eten bij de Eeterij)
Rewimo (qltel en Christan)
Levitation
Riann
13 oktober
Fannetje
Pandorah
Isabeau
Yppy
Liejannuh (wel brak van voetballen)
Rewimo (qltel en Christan)
Levitation
Troel
Riann
Ik ga de 6e niet mee naar de Efteling had ik erbij gezet. Dus (nu inclusief Riannquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Fannetje het volgende:
15/16 sept is wmb goed. Maar volgens mij kunnen er op 6 okt juist meer mensen dan op 13 okt, of kijk ik nu heel raar?
6 okt: 8 mensen, 13 okt: 7 mensen en 1
Maar goed, het is mij om het even, ik kan beide keren.
Ik zie dat ik de 13de moet schrappen... heb de 15de waarschijnlijk een tentamen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik ga de 6e niet mee naar de Efteling had ik erbij gezet. Dus (nu inclusief Riann) dan is het 6 oktober: 8 mensen + 1 alleen eten, 13 oktober: 8 mensen en 1 misschien. Daarom had ik de 13e ervan gemaakt. Maar als iedereen voor 6 oktober is, is het ook goed.
Ik praat je zometeen wel even omquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou wel van de Efteling maar ga niet mee,
hij gaat niet mee naar efteling maar heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien mee uitetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Troel het volgende:
Zesde kan ik niet, dan viert Bert zijn verjaardag.
(overigens ben ik eerder voor iets met de meiden dan als ineens alle heren meegaan, want ik krijg Bert nooit mee)
Bert kent nu al een heleboel van ons!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Troel het volgende:
Zesde kan ik niet, dan viert Bert zijn verjaardag.
(overigens ben ik eerder voor iets met de meiden dan als ineens alle heren meegaan, want ik krijg Bert nooit mee)
Nee, maar Bert is niet van de grote gezelschappen. Plus dat ik het gewoon gezelliger vind met de meiden onder elkaar, gewoon allemaal een beetje hetzelfde niveau, niet te druk, gewoon lekker rustig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bert kent nu al een heleboel van ons!Dus hij weet nu dat we echt niet bijten
En wandelen is niet glamour genoeg? Maar ik ben ook helemaal niet glamoureus...
over topsport gesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar Bert is niet van de grote gezelschappen. Plus dat ik het gewoon gezelliger vind met de meiden onder elkaar, gewoon allemaal een beetje hetzelfde niveau, niet te druk, gewoon lekker rustig.
En wandelen is alleen maar glamour als je het op hoge hakken kan
Ik heb nog wel lippenstift en oogschaduw over van mijn trouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
over topsport gesproken![]()
maar serieus, gewoon een beetje een feestelijk feestje (opgetut en wel) met de dames kunnen we toch best doen? Lijkt me hartstikke leuk![]()
Nee, als we iets anders gaan doen dan de Efteling ben ik graag van de partij hoor, maar ik ben niet leuk in zo'n groep. Trust mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Hè, maar je moet wel komen hoor SQ, ik ben juist benieuwd naar jou
eeh eeeh efteling is nou juist zo leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, als we iets anders gaan doen dan de Efteling ben ik graag van de partij hoor, maar ik ben niet leuk in zo'n groep. Trust me![]()
Ik zal er nog even over nadenken danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef Riann het volgende:
[..]
eeh eeeh efteling is nou juist zo leuken ik ben ook zo benieuwd naar jou...
![]()
nou dat zal best wel meevallen en wij zijn allemaal wel erg aardig dus je zult je vast ook zo wel thuisvoelen bij onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal er nog even over nadenken dan
In het echt ben ik best saai trouwensIk laat het wel weten als ik van vakantie terug ben, hou me maar even op "maybe maybe"
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:45 schreef Riann het volgende:
[..]
nou dat zal best wel meevallen en wij zijn allemaal wel erg aardig dus je zult je vast ook zo wel thuisvoelen bij ons![]()
![]()
ik flap er ook wel eens ooit dingen uit die niet gemeen bedoeld zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
dat bepalen wij welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
Spaar mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
In de afgebeelde maat vrees ik het ergstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
ik moet nog even kijken of ik mee ga naar de efteling. Op zich ben ik wel weer redelijk over mijn vila-volta-buikstang trauma heen, maar ik weet niet of ik genoeg geld heb. Heb een nieuw 3 mm duikpak besteld voor naar BonaireNu maar hopen dat het past
![]()
[afbeelding]
Weet je, ik vind dat best een keer een leuk ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:
Misschien gewoon bij iemand thuis, en dat we hapjes meenemen. Mijn huis staat ter beschikking
Kleden we de boel leuk aan enzo.
ik ben erg van het optutten ik hou er wel vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben niet zo van het optutten, heb ook helemaal geen nette kleding eigenlijk
Wellicht kan ik in mijn bruidsjurk komen?
Ze hebben een feestwinkel in Groningen waar ze vast dat soort dingen verhurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
hm, gaan wij dan bij een kringloopwinkel bruidsjurken halen isa?>
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
er is geen durf aan gewoon doen eerste keer altijd een beetje eng maar binnen 5 min zakt dat weg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Elvi het volgende:
Stiekem wil ik ook mee naar de eftelingmeet maar ik weet niet of ik het
A: durf![]()
en
B: kan betalen![]()
Is ook gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Elvi het volgende:
Ja maar als jullie míj stom vinden dan laten julle me achter bij de laven!![]()
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaaldenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
Dat zie je maar weer dames van de fokdieetclub hebben altijd zo'n goede ideetjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ook gezellig
Kom je samen met SQ, die heeft ons ook nog nooit gezien![]()
Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Troel het volgende:
Oja, zullen we alvast beginnen met de voorbereidingen van sinterklaas?
Kan ik alvast nadenken over de surprise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |