abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52499443
wat en wanneer wil je de 5 jaarsmeet dan doen troel er zijn nu al zoveel meetings 1 tot 2 in de maand dat vind ik best veel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:14:19 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_52499548
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen

Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52499618
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen

Nee je gaat idd nooit naar alle meetings ik heb er echt al zoveel gemist als ik dat allemaal moest bijhouden zou ik mijn vriend bijna nooit meer zien haha. Ik ben zoiezo al lang niet meer geweest maar nu de eftelingmeeting kom ik wel weer

en nee het ligt niet aan jou ik vind dat ook voor de 5 jaar meet de 5 jaar meet is op zich wel iets speciaals toch
pi_52499750
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52499940
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
pi_52500297
Ik ben tot nu toe op elke meeting geweest en ik zou het leuk vinden om dit zo te houden

Ik heb er overigens geen probleem mee als we het 5 jarig bestaan van de dieetclub tijdens de sinterkertsurprisemeeting vieren aangezien we dan toch al een feestje gepland hebben

Troel, zeepjesmeet (en bruidsfoto's) kunnen we in november misschien doen?
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:49:13 #257
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52500509
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
Precies. En een keer een actieve meet vind ik ook wel eens leuk.
pi_52500759
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ik mis trouwens de zeepjesmaakmeeting.
Ik dacht dat dat meer een chocoladeforummeeting was ivm de foto's die we ook zouden kijken
Bedenk dat een fokmeeting in principe voor iedereen van fok toegankelijk hoort te zijn (in het verleden al genoeg discussie over geweest betreffende andere meetings) en ik dach tniet dat jij iedereen over de vloer wilde hebben

[ Bericht 27% gewijzigd door Isabeau op 19-08-2007 15:04:30 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52500805
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:

Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebben Het is nu domweg zo dat de dieetclub 5 jaar bestaat in september en dan kunnen veel mensen dus gewoon niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52500978
GPS wandeltocht

15 september
Isabeau

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh

ps: ik probeerde alleen n.a.v wat er al gezegd was in het topic spijkers met koppen te slaan. Anders worden er helemaal geen data geprikt.
pi_52501067
Groot gelijk om meteen spijkers met koppen te slaan, anders schiet het weer niet op met afspreken van een datum

GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Pandorah
pi_52501172
GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah
teigan

16 september
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Pandorah
teigan

als ik dat zo zie doe ik denk ik maar wat met mijn verjaardag op de dag zelf... Wie wil is trouwens welkom hoor...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52501828
Hm, ik besef me nu dat ik de 16e ook helemaal niet kan, dan ga ik naar een bruidsbeurs

Mijn naam mag dus helemaal van het lijstje af. Helaas!
pi_52503068
GPS wandelen

15 september
Isabeau
Pandorah
teigan

16 september
Isabeau
Liejannuh
Pandorah
teigan
pi_52503450
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
pi_52503618
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
ik als er een geschikte datum gevonden is
pi_52504437
Ik ook als ik kan
pi_52504575
Ik ook als ik kan, en ik geld heb...
pi_52505336
Als ik kan ga ik ook mee buikdansen

En wanneer gaan we naar de sauna? Mag van mij ook op een doordeweekse dag omdat de weekenden in september vrij vol zijn
pi_52505419
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
pi_52505668
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef teigan het volgende:
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
We hadden bijna een datum! Bijna

Dus we weten het nog niet, Pandorah...
pi_52505754
Ik heb er nog een!
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ad gaat echt een theatertournee doen.

Ad Visser
Een unieke en vrolijke avond met Ad Visser! Oud-Toppop coryfee, dichter en singer-songwriter Ad Visser levert met F#ck The 70’s! een eigenzinnig cabaretprogramma af, waarin al zijn kwaliteiten als presentator, zijn cabareteske kant en zijn songs volledig tot hun recht komen. Visser opent voor één keer zijn geheime archief en laat het publiek meegenieten van een hysterisch, historisch en hilarisch programma. Jan Mulder zei op tv over Visser: ‘Je hebt een hele carrière verprutst als presentator, terwijl je je songs had moeten zingen!’ Oordeel zelf!

Het klinkt alsof hij verder gaat waar hij op de parade mee op hield!
Jammer dat ik geen complete speellijst kan vinden.
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?
pi_52505930
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?

Maar wanneer begint zijn theatertour dan? Dat kon ik namelijk ook niet zo snel vinden... Ik ga wel mee .

Isa / teigan: ik hoor het dan wel wanneer jullie gaan
pi_52506288
Hij staat op 18 oktober in Den Haag.
8 november in Drachten
7 januari in Leiden.
21 januari in Amsterdam

Dat is het enige wat ik kan vinden.
pi_52506446
Januari denk ik dat ik wel een inkomen heb om dat te kunnen betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')