Nee je gaat idd nooit naar alle meetings ik heb er echt al zoveel gemist als ik dat allemaal moest bijhouden zou ik mijn vriend bijna nooit meer zien haha. Ik ben zoiezo al lang niet meer geweest maar nu de eftelingmeeting kom ik wel weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen
Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
Dat was idd het idee!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef teigan het volgende:
Volgens mij was het voor de 5 jaarsmeting zo dat die vanwege die 5 jaar in september moest vallen, maar dat er gewoon aardig wat mensen krap zitten, en dit leuk en betaalbaar is... Dat geocaching zou dan vanuit een restaurant ofzo starten, zodat degenen die het niet zo zien zitten daar gewoon kunnen blijven..
Precies. En een keer een actieve meet vind ik ook wel eens leuk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was idd het idee!
En een stuk wandelen is natuurlijk ontzettend leuk!
Ik dacht dat dat meer een chocoladeforummeeting was ivm de foto's die we ook zouden kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ik mis trouwens de zeepjesmaakmeeting.
Nee, ligt niet aan jou, ik vind dat je wel gelijk hebt. maar dat moeten we gewoon nog een feestelijke 5-jaars meet hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, maar je gaat toch nooit naar alle meetings. Maar nu wordt de vijfjaarsmeeting gepland terwijl er relatief weinig mensen kunnen, dat vind ik een beetje erg raar. Kom op, zoiets als een 5 jaars meeting ga je niet houden als er maar liefst 6 mensen kunnen
Maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen ofzo.
ik als er een geschikte datum gevonden isquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
wie gaan er allemaal mee buikdansen?
We hadden bijna een datum! Bijnaquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef teigan het volgende:
We waren net bezig dat uit te vogelen pandorah, maar freecell heeft het zo druk, die kan bijna nooit..
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ad gaat echt een theatertournee doen.
Ad Visser
Een unieke en vrolijke avond met Ad Visser! Oud-Toppop coryfee, dichter en singer-songwriter Ad Visser levert met F#ck The 70’s! een eigenzinnig cabaretprogramma af, waarin al zijn kwaliteiten als presentator, zijn cabareteske kant en zijn songs volledig tot hun recht komen. Visser opent voor één keer zijn geheime archief en laat het publiek meegenieten van een hysterisch, historisch en hilarisch programma. Jan Mulder zei op tv over Visser: ‘Je hebt een hele carrière verprutst als presentator, terwijl je je songs had moeten zingen!’ Oordeel zelf!
Het klinkt alsof hij verder gaat waar hij op de parade mee op hield!
Jammer dat ik geen complete speellijst kan vinden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen te ervaren onder het genot van veel drank.
Waar en wanneer gaan we Pandorah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |