Eh ja, Sjoerd was daar ook bij. Dat was een heel erg vreemde dagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef YPPY het volgende:
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Sinterprise
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig)
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef YPPY het volgende:
Dat was beschamend gewoon vond ik. Ik zat (we waren in de auto natuurlijk) ook wel even met m'n mond vol tanden. Hij was bang van een paar anderen die mee waren en durfde niks tegen ze te zeggen. Ik vond dat echt erg.
Maar vertel, waarom vonden jullie ons stom?
Je vergeet Teiganquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Ik neem de 2 weekenden daarna ook mee in het lijstje.
Sinterkerst meeting:
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
motorbloempje
Octo
15/16 december
Octo
22/23 december
Octo
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Ik neem de 2 weekenden daarna ook mee in het lijstje.
Sinterkerst meeting:
24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (als we ook meteen een verjaardag erbij doen (ben de 12de jarig )
motorbloempje
Octo
15/16 december
Octo
motorbloempje
22/23 december
Octo
motorbloempje
quote:
Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinnerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef Fannetje het volgende:
En voor Isa: Ik heb volgens mij niet in de gaten gehad dat jullie expres verdwaalden tijdens die meet!Ik doelde dus op een ander groepje, tijdens een andere Eftelingmeet.
Overigens heb ik tijdens die meet (die met Barb enzo dus) ook zo hard gelachen dat ik spierpijn had! Vooral tijdens het eten!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de overige gasten in het restaurant die avond ook nog kunnen herinneren![]()
Ik ben nog in Helsinki de 15e, dus wat mij betreft liever de 16e!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ziet er goed uit Isa!
Als de GPS wandeltocht op 15 september is, zal ik er waarschijnlijk niet bijzijn, dan heb ik vrijwel zeker iets anders.
Gaan we gewoon de 13e nog een keerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Hmm, dus de Efteling wordt echt de 6e? Jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |