Gelukkig op basis van een zeer uitgebreid onderzoek:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef r_one het volgende:
Die kip met frieten van de chinees in Alkmaar kwam anders wel als beste van de 3 uit de bus.
Als ik 't nog goed weet krijg je over enkele weken/maanden een aflevering waarin je die Chinese keuken nog een keer ziet. Helemaal verbouwd en tiptop in orde..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik dat zo zie bij de smaakpolitie ! dan word ik daar niet vrolijk van !
Zo onhyginisch ! dat kan toch niet !![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef blix het volgende:
De truuk is, dat je telkens naar dezelfde chinees moet gaan. Ok, je bent er 1x ziek van, daarna heeft je imuunsysteem zich aan die chinees aangepast![]()
Appelmoes gaat bij de chinees de tomaten soep in.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Gelukkig op basis van een zeer uitgebreid onderzoek:
- Kip beetje droog
- Geen appelmoes
De truuk is, dat je telkens naar dezelfde chinees moet gaan. Ok, je bent er 1x ziek van, daarna heeft je imuunsysteem zich aan die chinees aangepast![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Nemain het volgende:
Bij de chinees bij ons in de buurt zag ik ooit een vrachtwagen staan van een vleesafvalverwerkingsbedrijf, en die stond daar niet om iets mee te nemen..
Ik werd daar ook niet zo vrolijk van..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik word daar niet zo vrolijk van Nemain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |