Gelukkig op basis van een zeer uitgebreid onderzoek:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef r_one het volgende:
Die kip met frieten van de chinees in Alkmaar kwam anders wel als beste van de 3 uit de bus.
Als ik 't nog goed weet krijg je over enkele weken/maanden een aflevering waarin je die Chinese keuken nog een keer ziet. Helemaal verbouwd en tiptop in orde..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik dat zo zie bij de smaakpolitie ! dan word ik daar niet vrolijk van !
Zo onhyginisch ! dat kan toch niet !![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef blix het volgende:
De truuk is, dat je telkens naar dezelfde chinees moet gaan. Ok, je bent er 1x ziek van, daarna heeft je imuunsysteem zich aan die chinees aangepast![]()
Appelmoes gaat bij de chinees de tomaten soep in.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Gelukkig op basis van een zeer uitgebreid onderzoek:
- Kip beetje droog
- Geen appelmoes
De truuk is, dat je telkens naar dezelfde chinees moet gaan. Ok, je bent er 1x ziek van, daarna heeft je imuunsysteem zich aan die chinees aangepast![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Nemain het volgende:
Bij de chinees bij ons in de buurt zag ik ooit een vrachtwagen staan van een vleesafvalverwerkingsbedrijf, en die stond daar niet om iets mee te nemen..
Ik werd daar ook niet zo vrolijk van..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik word daar niet zo vrolijk van Nemain
Vies is lekker, net als sex.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
wel eens in china geweest?
daarbij vergeleken was deze chinees brandjeschoon
maar o, o, o, wat is het eten daar lekker
ben je wel eens op een boederij geweest met varkens of koeien??quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef patricia_v het volgende:
ik hoef ook helemaal geen chinees meer
elke maandag als ik op m'n werk kom staat de vuilnisbak van de chinees buiten
en die ruikt net als het eten wat ik afhaal
krijg er altijd een beetje een misselijk gevoel van![]()
Jij kijkt reclamequote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Want je weets, 70% van je weerstand wordt in je buik bepaald
Maar bij die chinees zag ik wel 2 potten appelmoes staan!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik dat zo zie bij de smaakpolitie ! dan word ik daar niet vrolijk van !
Zo onhyginisch ! dat kan toch niet !![]()
Zijn er ook chinezen waar het wel goed gaat ?
Wie weet hier meer van![]()
Ik vind het maar eng die chinezen altijd zo afgesloten die keukens
En dan zie je ergens achter een verrot deurtje open staan om te luchten
Kijk, DAT ben ik met je eens. De meeste Shoarmatenten zijn niet echt hygienisch. veel mensen (onder wie ik) sluiten wel eens af met een broodje shaorma na het uitgaan (of tijdens) en 1 keer zat ik die nacht een kwartier lang op de WC als gevolg daarvan.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sambal bij?![]()
http://www.sambalbij.net/
Dat je je zaak ook nog zo noemt.![]()
[afbeelding]
Geen onvertogen woord over Chinezen trouwens. Puik eten altijd.
Bovendien wil je nog niet zien hoe het er in de meeste kebab/shoarma-tentjes uitziet. [afbeelding] [afbeelding]
En dus? Ondertussen kunnen bacteriën al toxinen hebben afgegeven waar je ook goed ziek van kunt worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:08 schreef EricT het volgende:
[...] alle producten die daar stonden worden nog verwerkt in gerechten (dus verwarmd/gewokt/gefrituurd).
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
Het mooiste van alles vind ik nog wel het feit dat niemand van jullie gemerkt heeft dat dit een herhaling was uit december.
Dat zeiden ze namelijk toen ze dat boodschappenmandje vol flikkerden met allerlei zooi die ik zelden koop.
Nee, jullie zijn echt oplettende kijkers.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Als ik 't nog goed weet krijg je over enkele weken/maanden een aflevering waarin je die Chinese keuken nog een keer ziet. Helemaal verbouwd en tiptop in orde..
Dat is dus niet helemaal waar. De bacterieën gaan wel dood, maar het gif dat door de bacterieën achtergelaten wordt niet, ofzoiets, dat zij de keuringdienst van waren een keer. Als je een stuk vlees een jaar op de tafel hebt laten staan met kamertemperatuur, waarbij het vlees helemaal verrot is. Dan zeg je toch ook niet: gooi maar in de friteuze, ik eet het zo wel op, word je toch niet ziek vanquote:Op maandag 23 juli 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad herhaling.
Maar dan nog: het gaat allemaal in de olie van 180 graden. Alsof je daar nog ziek van wordt
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal waar. De bacterieën gaan wel dood, maar het gif dat door de bacterieën achtergelaten wordt niet, ofzoiets, dat zij de keuringdienst van waren een keer. Als je een stuk vlees een jaar op de tafel hebt laten staan met kamertemperatuur, waarbij het vlees helemaal verrot is. Dan zeg je toch ook niet: gooi maar in de friteuze, ik eet het zo wel op, word je toch niet ziek van.
Waar ligt dan de grens? Wanneer is het dan nog goed en wanneer niet? In Nederland hebben ze die grens vrij hoog gezet. Of men daar ook aan voldoet is een ander verhaal. Maar hoe wil jij het zien dan? Zal jij een glas melk die 24 uur op kamertemperatuur heeft gestaan nog opdrinken? Eventueel gekookt? Bij 100 graden gaan de bacterieën dood.quote:
Burger King en McDonalds zijn dan ook gewoon voor paupersquote:Op maandag 23 juli 2007 01:26 schreef LoggedIn het volgende:
als jullie wisten wat er allemaal met het brood gebeurd is voordat het sochtends op je plankje/bordje ligt..
en dat zal ongetwijfeld voor veel maaltijden kloppen.. Burger King zal vast ook niet moeilijk doen om een hamburger die op de grond gevallen is, en bij McDonalds is dat vast onderdeel van het 'recept'
Friet e.d word boven de 100 graden gekookt, dan zijn de bacterien al inmiddels dood...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent toch geen mietje? Ga je dood van een paar bacterieën? Decadente zak!![]()
En wat dacht je van:quote:Op maandag 23 juli 2007 05:53 schreef dyslexie_man het volgende:
Toen ik in China was, heb ik wel eens gegeten en toen ik wilde betalen, zag ik dat de kat gewoon over het hakblok liep. Hygienisch was het allemaal niet maar ja, ik ben er ook niet ziek van geworden....... En daar gaat het toch om? Zolang het allemaal maar goed gefrituurt, gekookt of op andere manier warm is, is er niks aan de hand.
Over groenten schijten toch ook vogels?
Nou dat is meestal niet zo heel verstandig. Etenswaren dat op de grond is gevallen zal ongetwijfeld zand bevatten, dat eet niet bepaald lekker. Iets wat je als klant wel zal merken.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:26 schreef LoggedIn het volgende:
als jullie wisten wat er allemaal met het brood gebeurd is voordat het sochtends op je plankje/bordje ligt..
en dat zal ongetwijfeld voor veel maaltijden kloppen.. Burger King zal vast ook niet moeilijk doen om een hamburger die op de grond gevallen is, en bij McDonalds is dat vast onderdeel van het 'recept'
Jij gooit je friet in kokend water? Ik frituur ze meestal.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Friet e.d word boven de 100 graden gekookt, dan zijn de bacterien al inmiddels dood...
Dus...En het vreten dat in het raam ligt is wel altjd hygienisch (hier wel).
Noobs..![]()
Idd prachtig altijd die onderzoekenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Gelukkig op basis van een zeer uitgebreid onderzoek:
- Kip beetje droog
- Geen appelmoes
Ah dus jouw associatie is dat lekkere wijven altijd heel schoon zijn enzo, wat lief.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef Synthesist het volgende:
Huizen van kerels die er smerig uit zagen, maar ook van knappe studentes...![]()
Aha, vandaar dat klapluikje dat steeds slechts 0.4 seconden open gaat.... geen blik in de keuken...quote:
Vanavond dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Als ik 't nog goed weet krijg je over enkele weken/maanden een aflevering waarin je die Chinese keuken nog een keer ziet. Helemaal verbouwd en tiptop in orde..
quote:
Oke ik neem het terug.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef Schnabbeltje het volgende:
Wat denk je dat er in frikandellen zijn verwerkt?![]()
Dat kun je in Nederland heus niet krijgen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:42 schreef TeenWolf het volgende:
[afbeelding]
voorverpakte rat(kan zo in de vriezer
)
[afbeelding]
hondsoep![]()
[afbeelding]
malse kat![]()
kortom, heerlijk chinees eten![]()
Sommigen dingen wel..als je goed zoekt enzoquote:Op zondag 29 juli 2007 22:50 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat kun je in Nederland heus niet krijgen hoor.
En er was vast ook shoarmatent gesloten waarbij er sperma in de knoflooksaus zatquote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef newsman het volgende:
17 jaar geleden in Heerenveen, moest een chinees dicht, er was een chinees geweest, die zijn reet met zijn handen had afgeveegd, toen zat er stront in het eten.
En sindsdien zijn de chinezen in h'veen nogsteeds goorquote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef newsman het volgende:
17 jaar geleden in Heerenveen, moest een chinees dicht, er was een chinees geweest, die zijn reet met zijn handen had afgeveegd, toen zat er stront in het eten.
Het was een herhaling.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:12 schreef classpc het volgende:
Die ene van de vorige keer hebben ze deze weekanderhalf jaar geleden weer bezocht, en zag er uitstekend uit.
Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Tja, ik ben een hollander he, woon niet in Heerenveen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:45 schreef EricT het volgende:
[..]
En sindsdien zijn de chinezen in h'veen nogsteeds goormuv Rosegarden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |