stalker jijquote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef Flashwin het volgende:
ts=een dom homotje
sterf, ajaciedquote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat FOK rocket science is, ben je gewoon rustig een grapje maken dan komen ze gelijk zeiken
. Of dan zijn er die meestertjes en leraressen die op je spelfouten gaan letten als je perongeluk een letter vergeet
![]()
. Of zijn er van die grootste klojo's die WANNABE mod spelen, die zijn nog misschien wel het ergst
![]()
. Of mensen die zeggen sterf
alsof ze emotie lozen mongolen zijn, terwijl ze van binnen gewoon verdriet hebben
. Mensen die gaan huilen bij de MODs om jou te laten bannen zijn nog het lachwekkends
. Je kan zeiken wat je wilt, je kan me haten. Maar het is gewoon FOK hoor, ik ben hier niet om vrienden of vijanden te maken. Hate it or leave it
.
klacht:
- leraressen/leraren op Fok
- Wannabee mods
- Mods ass-kissers
- mensen die zeggen sterf
- mensen die fok te serieus nemen
Hulde voor de mensen die wel normaal kunnen doen![]()
en oja kom in dit topic niet met sterf ofzo posten, dat weet ik sowieso al dat jullie dat zeggen zonder dat jullie het typen. wees orgineel![]()
Homootje...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef Flashwin het volgende:
ts=een dom homotje
quote:
You tell 'm, JK!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je spelling laat te wensen over, rekel.
Het is 'FOK!' jij naarling!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef poepeneesje het volgende:
Smileys door de tekst heen zijn irritant en je bent ook niet consequent wat betreft hoofdletters. Daarnaast maak je gebruik van hoofdletters op de verkeerde plekken en is het Fok! i.p.v. FOK of fok
.
In je poepgaatje zeker?quote:
Ja erg hé al die lastposten, vooral die ene Remlof hé.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat FOK rocket science is, ben je gewoon rustig een grapje maken dan komen ze gelijk zeiken
. Of dan zijn er die meestertjes en leraressen die op je spelfouten gaan letten als je perongeluk een letter vergeet
![]()
. Of zijn er van die grootste klojo's die WANNABE mod spelen, die zijn nog misschien wel het ergst
![]()
. Of mensen die zeggen sterf
alsof ze emotie lozen mongolen zijn, terwijl ze van binnen gewoon verdriet hebben
. Mensen die gaan huilen bij de MODs om jou te laten bannen zijn nog het lachwekkends
. Je kan zeiken wat je wilt, je kan me haten. Maar het is gewoon FOK hoor, ik ben hier niet om vrienden of vijanden te maken. Hate it or leave it
.
klacht:
- leraressen/leraren op Fok
- Wannabee mods
- Mods ass-kissers
- mensen die zeggen sterf
- mensen die fok te serieus nemen
Hulde voor de mensen die wel normaal kunnen doen![]()
en oja kom in dit topic niet met sterf ofzo posten, dat weet ik sowieso al dat jullie dat zeggen zonder dat jullie het typen. wees orgineel![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef ernstigezaak het volgende:
Het enige wat me wel soms kan irriteren zijn mensen die desmiley gebruiken bij één enkel woord, of juist té vaak. Kut figuren
![]()
Of mensen die de OP quoten.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja erg hé al die lastposten, vooral die ene Remlof hé.![]()
FLippo'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef OldJeller het volgende:
FIPO!!!111!1:'( :d: D![]()
![]()
dDDddDD:Dd:D;Dd:d:d!!111!:11!111
Lappo's ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef OldJeller het volgende:
LAPO!!1111111!!!!!!!!!111111111111111111:'(![]()
:;(
:d:dD:dd:D:dD:1:!1;!!:DD:d!:!1
tripo's mensen die op paddo's trippenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:39 schreef OldJeller het volgende:
TRIPO!1111!!!:dD:dd:D;dD:dD
:d:dD:d;!1!1!1!:!:!1;1
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:40 schreef OldJeller het volgende:
SEPO!!1:!!:!1:!dD:dD1!!1:!D:d1![]()
d:D;d~:`;~:`;d:;D1!!:11:!:dDD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |