dat ja, heel irritant...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom staat de stand niet in beeld?
Kun je vertellen via wat je kijkt?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een mega-snel circuit trouwens. Heerlijk die on-board beelden.
Eurosport 2.quote:
Geen flauw idee ik vermoed dat zowel Fir3fly als ik via Digitale televisie kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef wolferl het volgende:
Welk kanaal op SopCast is het dan?
Klopt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen flauw idee ik vermoed dat zowel Fir3fly als ik via Digitale televisie kijken
kan het ook niet vinden..kijken jullie via schotel antenna ofzo ?of via sopcast?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef wolferl het volgende:
Dat was echt geweldig ja, en gewoon ook bijna een rondje meegereden met RDquote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef Klonk het volgende:
die helmcam is briljant, lijkt net een computerspel zo
via bijvoorbeeld, digitale kabeltelevisie dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:28 schreef farceman het volgende:
[..]
kan het ook niet vinden..kijken jullie via schotel antenna ofzo ?of via sopcast?
Mis ik ook al de hele race...heel jammer, hoort bij amerikaanse racewedstrijden vind ik...quote:
Misschien is dat wel een knopje ergens in een ruimte bij het vliegveld en denkt iemand dat ie daarmee het licht aan en uit doetquote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef Klonk het volgende:
ah, daar is ie weer, ze moeten nu toch echt met hun vingers van dat knopje afblijven...
Ach, zolang Bourdais maar wint...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos veel tijd verloren in de pits.
Ik dacht een Sopkanaal te hebben: een Chinees waar ik de vorige twee keer Champcar op heb gezien. Nu is er voetbal op.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef wolferl het volgende:
Dat heb ik nooit begrepen. Ze moeten op andere kanalen reclame over zichzelf maken. Volgens mij hoort het spelletje zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef Klonk het volgende:
Eurosport spoort niet, een spannende race onderbreken en dan zie je een keilang spotje waarin ze alleen reclame voor zich zelf maken...
moet je daarvoor betalen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit via champcarsite te kijken en die hebben een kanaal met onboard van doornbosHeb al 20 rondjes zelfde beeld als Doornbos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |