dat de TS de naam verkeerd heeft van de series waar Doornbos in rijdtquote:
Dus verkeerde TT (een raceserie die al jaren niet meer bestaat).quote:
Goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Anders maken we hier het volgende Champ Car topic van.
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef corus het volgende:
Bourdais is echt een slechte verliezer![]()
Publiek was het ook niet met hem eens.
ja dat zag ik ook, maar is hij daar ook voor bestraft ik heb niks gezien iigquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
En Bourdais moet niet zeuren, hij maakte een valse start.
Ehmmm denk je dat Doornbos nog naar de F1 wilquote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Ok wie kan het aanpassenIk volg het eigenlijk sinds pas weer een beetje... Toen ik het nog echt volgde was het nog CART
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
Voor mij hoeft het niet. De laatste twee races in de champcar waren spannender dan een compleet F1 seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
En dat die sneue Fransman er achter de pacecar is afgegeaan en toen van P1 naar P11 is gegaan. Sukkel.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
Dit is zooo slecht voor zijn imago, ik snap niet dat hij dat zelf niet inziet. In winners circle zo gaan staan praten over een rookie die zijn eerste race wint door iemand in een direct duel te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
die is dicht hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
Er is al een champcar topic, zie [Racing] Champcar 2007 Deel 4 - Doornbos for Champion _O_
ik zal ze even laten mergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |