Zo, ook net terug. Best vet inderdaad die BKJN truck...Angerfist stond te draaien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan lullen wat je wil maar dat klapte er toch wel erg vet op zeg. Zeker net voordat ze gingen rijden bliezen ze de hele intuition truck totaal weg. Zelfs naast die truck hoorde je die dikke terror (ok hardcore) nog naast je.
Erg wennen aan de nieuwe route.... Verder ook weinig gezien en vroeger naar huis gegaan. Op zich wel weer tofjes.
Alleen jammer dat je aan de 'verkeerde' kant van de truck stondquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:55 schreef hp22 het volgende:
FFWD was echt heel tof vond ik! Stond op de Intuition truck waar het goed los ging, het was soms echt een trampoline. K&A waren uiteraard de helden van de dag! Helaas niet over de brug dit jaar maar wel een leuke route verder, die tunnel was ook mooi
. Er waren heel veel mensen door het mooie weer en de sfeer was prima, top!
Ja zoiets dacht ik al, ook bijna onmogelijk om elkaar te spottenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je aan de 'verkeerde' kant van de truck stondWe hebben alleen je rug gezien
Toen ik later naar de 'wc' ging, stond je wel aan de 'goeie' kant, dus ik wild
-en, maar je zag me niet
Verder was de FFWD supertof, vooral de BKJN truck, met Angerfist en alle gabbersaurussen er achteraan![]()
-edit- Oja en m-kay en ik mistten de goochel-truck
Ja en voordat ze gingen rijden, gingen mijn vrienden per se voor die truck staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan lullen wat je wil maar dat klapte er toch wel erg vet op zeg. Zeker net voordat ze gingen rijden bliezen ze de hele intuition truck totaal weg. Zelfs naast die truck hoorde je die dikke terror (ok hardcore) nog naast je.
Erg wennen aan de nieuwe route.... Verder ook weinig gezien en vroeger naar huis gegaan. Op zich wel weer tofjes.
"sttt..don't tell anyone, but I play cheese...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef DreamAway het volgende:
foto's vanaf de Intuition truck:
http://s68.photobucket.co(...)FWD%20Parade%202007/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft m niet zelf gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Mdk het volgende:
Whehehe loopt ie nou met zo'n maskertje van zichzelf?
Sean Tyas remix van Oceanicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Tomaz het volgende:
Wat geniet ik ontzettend van Tranquility Base - Oceanic (original) zeg! Man man man! Ken ik pas sinds N1
heb em meer gedwongenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Mdk het volgende:
Whehehe loopt ie nou met zo'n maskertje van zichzelf?
yep, echt een superaardige vrouw! Ze is 9 van de 10 keer ook erbij als Menno ergens draait. Meestal staat ze zelf net zo hard van de muziek te genietenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Mdk het volgende:
Was dat vrouwtje die achterop stond bij intuition trouwens nou echt Menno's moeder??
Was Armin er ook dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef hp22 het volgende:
[..]
"sttt..don't tell anyone, but I play cheese..."
Haha ja gaaf, zag haar helemaal los gaan daarzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:02 schreef DreamAway het volgende:
[..]
yep, echt een superaardige vrouw! Ze is 9 van de 10 keer ook erbij als Menno ergens draait. Meestal staat ze zelf net zo hard van de muziek te genieten![]()
"Armin is er vandaag niet, zal ik maar kaas draaien dan?"quote:
whehehquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
"Armin is er vandaag niet, zal ik maar kaas draaien dan?"![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |