Lightwave en Bells of Tiananmen blijven wel beterquote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Veersesmurf het volgende:
Tiesto feat. BT - Break My Fall (Airbase Remix)
Ik hoor die plaat nu voor het eerst, maar wat een remix is dit zeg![]()
![]()
echt 80 keer beter dan het orgineel (dat volgens mij ook nog is geplaybacked werd door BT in het Gelredome)
jah dat was wel duidelijk, zag er niet uitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Veersesmurf het volgende:
(dat volgens mij ook nog is geplaybacked werd door BT in het Gelredome)
Ik mag hopen dat ie normaal niet zo praat nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef DreamAway het volgende:
volgens mij heeft die Bt ook altijd een enorme filter over zn vocalen heen...magoeeed! hij moet ook zn centjes verdienen
Goed én op TMF? Wat een uitzonderlijk gevalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: Yves Larock - Rise Up (Extended Mix) [07:35m/166Kbps/44KHz]
... een commerciele deun (is nu 'weet-ik-veel-wat' op TMF), maar wél goed. Geproduceerd door Bob Sinclar.
The Spacelovers - Spacelover was vroegah ook op TMFquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef sammeh het volgende:
[..]
Goed én op TMF? Wat een uitzonderlijk geval![]()
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Veersesmurf het volgende:
zeg heren, we gaan het jumpen niet belachelijk maken ej![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef sammeh het volgende:
Thrillseekers feat. Aruna - Waiting For You![]()
Ben er geloof ik weer een beetje laat bij, maar ja, dus.
en wat te denken van Reflekt - need to feel loved, hoorde ik voor het eerst op TMFquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
The Spacelovers - Spacelover was vroegah ook op TMF. Evenals D*Note - Shed My Skin...!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:14 schreef Xantra het volgende:
[..]
en wat te denken van Reflekt - need to feel loved, hoorde ik voor het eerst op TMF![]()
Nou ik zocht naar sites waar je ook zonder CC kon betalen, want ik had me net voor niks zitten aanmelden bij audiojellyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |