Wacht nog maar even hoor, 25 posts slowchatten is wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:38 schreef sammeh het volgende:
Gefeli!![]()
Mag ie al weer vol of moeten we nog even wachten?
Vind je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Wacht nog maar even hoor, 25 posts slowchatten is wel wat overdreven
gaan we vloeken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Yahel - Voyage is onder trance liefhebbers denk ik zo ongeveer het bekendste GOA-trance nummer
Laten we het maar houden op Israel Trance danquote:
Als we een beetje ons best doen zijn we er zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Wacht nog maar even hoor, 25 posts slowchatten is wel wat overdreven
Lache guide is dat trwnz. Mijn fav trance stijlen worden wel lekker afgekraaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
even afgaande op de beroemde guide van Ishkur)
Idd, hij was vreselijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die plaat werd gister ook in de Escape gedraaid (of een remix). Wat een teringplaat..
*doet m-kay denken aan clowncore*
Volgens mij boort 'ie gewoon elk genre de grond in voor zo ver ik het kan zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lache guide is dat trwnz. Mijn fav trance stijlen worden wel lekker afgekraakt![]()
Echt kloppen doet he allemaal ook niet vind ik.
Anthem trance/Dutch trance zijn in mijn ogen gewoon dezelfde stijl en vanaf daar moet zeker een streepje richting GOA, Hardtrance
hmz ben ik de enige hier die Heater een vette festivalplaat vind...quote:
Niet alles maar idd het meeste welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:38 schreef sammeh het volgende:
[..]
Volgens mij boort 'ie gewoon elk genre de grond in voor zo ver ik het kan zien
Ja, hij is opzich wel ok voor festivals en in clubs enzo, maar als ik hem thuis draai vind ik hem vreselijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:16 schreef Xantra het volgende:
[..]
hmz ben ik de enige hier die Heater een vette festivalplaat vind...![]()
ik ben er vanochtend nog mee wakker gewordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:16 schreef Xantra het volgende:
[..]
hmz ben ik de enige hier die Heater een vette festivalplaat vind...![]()
hmz thuis vind ik hem ook lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hij is opzich wel ok voor festivals en in clubs enzo, maar als ik hem thuis draai vind ik hem vreselijk
Dikke platen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Afgelopen woensdag naar een heerlijk feestje geweest waar ik een hele vette plaat hoorde. Het is niet echt trance, maar volgens mij past het wel in het straatje van wat mensen hier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UiUM5mY0jN4
http://www.youtube.com/watch?v=IvbSlxEDg_U
snap ik aan de line-up te zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:37 schreef BlaZ het volgende:
Heater vind ik echt niks, zeker niet om zo thuis te horen
Iemand zondag nog naar Eindhoven ?
Dancetour 2007 op het Lichtplein
13:00 - 14:30: Dazzle
15:00 - 16:30: Menno de Jong
16:30 - 18:30: Ferry Corsten
18:30 - 20:00: Bart Claessen
20:00 - 22:00: Marco V
bedoel meer dat het hele andere stijl is dan dat van Heaterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vind die line-up niet zo geweldig mja tis vlakbij hé.
Nog nooit naar die vent geluisterd eigenlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef hp22 het volgende:
Ik luister nu het PvD album, het is wat ik er van had verwacht iig, matig
Houden zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef sammeh het volgende:
[..]
Nog nooit naar die vent geluisterd eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |