quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het wel over de looks van Joss eens.
Wie is dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zing dan wel niet, maar ik ben minstens zo lekker als Joss Stone..
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
ja alles goed cosmick, maar waarom zet je je msn niet aan!![]()
Ja, wat is het doel van SunChaser.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef Dangel het volgende:
Wat is Sunchaser zijn doel dan wel volgens jou?
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef JDude het volgende:
Zeg Rabbering, zit je mee te lezen ofzo?
Ja vertel eens wat je doel is met zo de telefoon opnemen, ik kan namelijk alleen maar gissen naar de trieste reden ervanquote:
Met sunchaser van fok erin!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de kutkneuzen zijn weer binnen hoor. Wordt tijd dat dat gele autootje eens hard tegen een betonnen muur wordt getieft.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de kutkneuzen zijn weer binnen hoor. Wordt tijd dat dat gele autootje eens hard tegen een betonnen muur wordt getieft.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
kalm maar, tis alweer overquote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef cosmick het volgende:
Ah, mijn favoriete zanger.
Neuh dankje, ik heb al taart:quote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
stroopwafel anyone?
Ekdom ook trouwens...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh dankje, ik heb al taart:
[afbeelding]
Is die taart van vrijdagnacht nog wel lekker?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh dankje, ik heb al taart:
[afbeelding]
+1 Scherp in diverse opzichtenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is die taart van vrijdagnacht nog wel lekker?
"Wat wilde je ook alweer horen, Hans ?"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
Nu wordt het wel heel irritant zeg. En dan nog een andere plaat instarten ook![]()
Gelukkig vinden ze het zelf wél leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Wat wilde je ook alweer horen, Hans ?"
Gelukkig moesten ze er zelf wel heel erg om lachen.
Heb je je transformers shirt gewonnen trouwens?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar tis nu ff grappig bij C&S![]()
ok, ter verdediging, ik had al een lachkick
Daar ga ik wel vanuit ja!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je je transformers shirt gewonnen trouwens?
Waar luister je nu dan naar?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond mensen
Eindelijk weer luisteren naar een fatsoenlijke radiozender zonder slechte dance muziek en te populaire dj's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |