quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het wel over de looks van Joss eens.
Wie is dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zing dan wel niet, maar ik ben minstens zo lekker als Joss Stone..
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
ja alles goed cosmick, maar waarom zet je je msn niet aan!![]()
Ja, wat is het doel van SunChaser.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef Dangel het volgende:
Wat is Sunchaser zijn doel dan wel volgens jou?
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef JDude het volgende:
Zeg Rabbering, zit je mee te lezen ofzo?
Ja vertel eens wat je doel is met zo de telefoon opnemen, ik kan namelijk alleen maar gissen naar de trieste reden ervanquote:
Met sunchaser van fok erin!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de kutkneuzen zijn weer binnen hoor. Wordt tijd dat dat gele autootje eens hard tegen een betonnen muur wordt getieft.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de kutkneuzen zijn weer binnen hoor. Wordt tijd dat dat gele autootje eens hard tegen een betonnen muur wordt getieft.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
kalm maar, tis alweer overquote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef cosmick het volgende:
Ah, mijn favoriete zanger.
Neuh dankje, ik heb al taart:quote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
stroopwafel anyone?
Ekdom ook trouwens...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh dankje, ik heb al taart:
[afbeelding]
Is die taart van vrijdagnacht nog wel lekker?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh dankje, ik heb al taart:
[afbeelding]
+1 Scherp in diverse opzichtenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is die taart van vrijdagnacht nog wel lekker?
"Wat wilde je ook alweer horen, Hans ?"quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
Nu wordt het wel heel irritant zeg. En dan nog een andere plaat instarten ook![]()
Gelukkig vinden ze het zelf wél leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Wat wilde je ook alweer horen, Hans ?"
Gelukkig moesten ze er zelf wel heel erg om lachen.
Heb je je transformers shirt gewonnen trouwens?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar tis nu ff grappig bij C&S![]()
ok, ter verdediging, ik had al een lachkick
Daar ga ik wel vanuit ja!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je je transformers shirt gewonnen trouwens?
Waar luister je nu dan naar?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond mensen
Eindelijk weer luisteren naar een fatsoenlijke radiozender zonder slechte dance muziek en te populaire dj's.
3FM natuurlijk!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:05 schreef D.Rose het volgende:
Waar luister je nu dan naar?
Halloooooquote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef -Hans- het volgende:purplerose
Geen MetMichiel waar wel MetBart![]()
Hej Marichaben je naar de kapper geweest??
* webcam aanzet *quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, staartje in als experiment!
Je ziet direct dat het anders zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hallooooo
Nee hoor, staartje in als experiment!
Dat blijkt!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Maaj az - L-L - Timo20![]()
[..]
Je ziet direct dat het anders zit.![]()
Hej Timo ben het helemaal met je eens, wat een lekkere plaat zeg ! Michiel draait de afgelopen uitzendingen een dance liedje en dat liedje is nu de Alarmschijf. Nou, dat is een leuk liedje maar niet om elk uur te horen! Vind de Megahit van deze week een stuk beter om vaak te horen.quote:
Juan onze technicus bedoel je zeker? Die is idd erg leukquote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
Maricha, wie is die krullebol tegenover je?
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Dan weet ik wel een goede request: Len - Steal my sunshine![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Dan weet ik wel een goede request: Len - Steal my sunshine![]()
Hoe bezet is die en heeft die msn!?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Juan onze technicus bedoel je zeker? Die is idd erg leuk
Net als die van Princequote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind de Megahit van deze week een stuk beter om vaak te horen.
whehequote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoe bezet is die en heeft die msn!?
Is die andere Michiel (technicus) toevallig ook in het pand aanwezig? Dit is zijn auto:quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
Juan onze technicus bedoel je zeker? Die is idd erg leuk
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als het een mooie simlockvrije foon zou zijn zou ik hem ook houden hoorquote:
nooit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is die andere Michiel (technicus) toevallig ook in het pand aanwezig? Dit is zijn auto:![]()
[afbeelding]
Hebben we al een tijdje niet meer hier gezien![]()
Jaaa, die is zo goed! En ben dus echt geen Prince-fan, maar dit vind ik bij far de beste plaat van hem. Wat een toffe plaat zeg, echt kicken!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Net als die van Prince
kan ik ook niet vaak genoeg horen![]()
Niet mee eens. Leuk nummer wel, maar kan niet tippen aan zijn meesterwerkjes uit de 80'squote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa, die is zo goed! En ben dus echt geen Prince-fan, maar dit vind ik bij far de beste plaat van hem. Wat een toffe plaat zeg, echt kicken!
Nee die is er vandaag nietquote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is die andere Michiel (technicus) toevallig ook in het pand aanwezig? Dit is zijn auto:![]()
[afbeelding]
Hebben we al een tijdje niet meer hier gezien![]()
iemand?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
kunnen requests gewoon naar de box van Michiel?
Volgens mij is hij net weer bezet....sorry!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oh sorry, niet gezien! Zowel Michiel als Bart kanquote:
Geeft niets, heb het antwoord nuquote:Op maandag 23 juli 2007 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry, niet gezien! Zowel Michiel als Bart kan
crapquote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij is hij net weer bezet....sorry!
Thanks!quote:
Smaken verschillen en gaf al aan niet echt een Prince-fan te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef D.Rose het volgende:
Niet mee eens. Leuk nummer wel, maar kan niet tippen aan zijn meesterwerkjes uit de 80's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |