abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51743448
quote:
Firmware 1.90 beschikbaar gesteld in Japan

Een update voor het PlayStation 3 besturingsysteem is beschikbaar gesteld in Japan, namelijk Firmware 1.90. Aan alle speculatie komt dus een einde, vandaag kunnen we het over feiten hebben. Hieronder vind je alle veranderingen ten opzichte van voorgaande versies op een rijtje.

-Er is nu de mogelijkheid om games te herschikken op de XMB.
-Het optie menu bevat nu een instelling op diskc uit te werpen.
-Je kan nu driehoekje drukken op games/CDs/films uit te werpen.
-XMB achtergronden zijn aan te passen.
-Je kan nu mappen klassificeren.
-Emoticons zijn toegevoegd
-CD output is aan te passen naar 44.1/88.2/176.4kHz.
-24Hz output voor Blu-ray via HDMI.
-Je kan nu tijdens het gamen video instellingen aanpassen.
-‘Bit Mapping’ in de ‘Muziek instellingen’.
-AVCHD bestanden opslaan via een Memory Stick.
-Tijdens het spelen van een PS1 of PS2 game zijn de upscale instellingen te veranderen.
-Je kan nu favorieten toevoegen.
-De webbrowser heeft een veilgheidsupdate gekregen.
-Avatars bewegen tijdens audio visuele chat.
Valt een beetje tegen, nu maar hopen dat we volgende maand een grote update krijgen...

[update]
screenshots:
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070723/ps301.jpg
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070723/ps302.jpg
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070723/ps303.jpg
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070723/ps304.jpg
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070723/ps305.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door SToRM81 op 23-07-2007 12:26:34 ]
PSN id: NL_SToRM
  maandag 23 juli 2007 @ 12:08:33 #27
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51743468
Als ik mezelf die ps3 toestuur in een blanco doos als ´gift´. Hoe groot is dan de kans dat de douane niet checkt wat er in die doos zit? En waarom zou ik trouwens problemen krijgen met een ps3 in m´n rugzak op een vliegveld, stel dat ik via de burgerluchtvaart zou vliegen?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_51743722
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef DJ_ het volgende:
de ps3 is regio vrij dus dat maakt niet uit pal games moeten er ook gewoon op werken .
mocht je toch willen importeren ( snellere release ) .
dan kan je bij http://www.play-asia.com/ alle games bestellen en voor met maar 3 euro verzends kosten ( duurt het wel 10 dagen ) , voor 3 dagen kost het je 20 euro .

wat je wel moet doen is een voltage converter kopen , want de amerikaanse ps3 werkt op 110 volt
dat kan je doen bij http://www.omvormer.net/index.html?target=dept_15.html&lang=nl

moet je wel kijken hoeveel watt een ps3 gebruikt dat weet ik zo niet . ( bij de 360 is het 200 watt dus ps3 zal ook wel zo iets zijn )
wanneer is de laatste keer dat jij PS3-spul bij Play Asia besteld hebt?

PA levert nl niet aan Europeesche Unie.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_51744185
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik mezelf die ps3 toestuur in een blanco doos als ´gift´. Hoe groot is dan de kans dat de douane niet checkt wat er in die doos zit? En waarom zou ik trouwens problemen krijgen met een ps3 in m´n rugzak op een vliegveld, stel dat ik via de burgerluchtvaart zou vliegen?
Dat vraag ik me ook af met een ps3. Het lijkt me vrij lastig om de douane wijs te maken dat een pakketje van 50x50x30 wat 6 kilo weegt maar 45 euro waard is. En als je gepakt wordt zal je eerst de originele factuur moeten sturen en dan soms een aantal weken wachten + betalen voordat je ps3 in je huiskamer staat.

Misschien is je bagage idee toch beter .
  maandag 23 juli 2007 @ 12:35:15 #30
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51744276
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af met een ps3. Het lijkt me vrij lastig om de douane wijs te maken dat een pakketje van 50x50x30 wat 6 kilo weegt maar 45 euro waard is. En als je gepakt wordt zal je eerst de originele factuur moeten sturen en dan soms een aantal weken wachten + betalen voordat je ps3 in je huiskamer staat.

Misschien is je bagage idee toch beter .
Met m´n psp is het ook gelukt maar dat pakket is een stukje kleiner en lichter idd. Ik denk dat ik de doos alvast naar m´n thuisadres stuur en dat ik de ps3 gewoon in m´n handbagage stop idd. Voor de zekerheid neem ik een aankoopbon mee van een maat van me, dan zou het gewoon goed moeten komen lijkt me.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_51746074
Is het eigenlijk mogelijk om de datum en tijd weer te geven bij de XMB? Ik vond dat altijd wel handig op de PSP, maar bij de PS3 ik die optie nergens vinden...
pi_51746084
Donderdag:

PS One games:
- Crash 2
- Spyro 2
- Medievil
- Wipeout 2097

PS3 Demos:
- Heavenly Sword

PS3 Trailers:
- Ratchet and Clank: Tools of Destruction
- GT5 Prologue
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_51746118
Wipeout 2097 is de beste Wipeout ooit
pi_51746859
Is er al iemand hier die PES6 op zn PS3 online heeft gespeeld? Ik heb geen idee wati k moet doen
  maandag 23 juli 2007 @ 15:25:56 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_51749412
Transformers binnen gekregen dit weekend. Ben benieuwd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_51754869
Eerste ingame beelden van MGS4 van playstation premiere:

Dus niet 20e verjaardag
pi_51756372
Vandaag even een hdmi->dvi convertor gehaald. Zit nu op 1080p te spelen op een 24" Dell breedbeeldscherm. De scherpte van de graphics kende ik al van de PC helaas , maar het is in ieder geval een hele vooruitgang met component aansluitingen.

Gelukkig kon het geluid nog gewoon op de ouderwetse manier worden doorgegeven
  maandag 23 juli 2007 @ 19:03:29 #38
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_51756503
Dat gelul van een PS3 met een grotere harde schijf slaat toch nergens op je kan er zelf toch ook gewoon een adere schijf in stoppen of zie ik dit nu verkeert.
60 Gig lijkt me wel even genoeg
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef ikookhier het volgende:
Is er al bekent wanneer de rumble controllers komen
iemand
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_51756801
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef ikookhier het volgende:
Dat gelul van een PS3 met een grotere harde schijf slaat toch nergens op je kan er zelf toch ook gewoon een adere schijf in stoppen of zie ik dit nu verkeert.
60 Gig lijkt me wel even genoeg
[..]

iemand
60 GB is best weinig, ik merk nu zelf hoe snel dat egenlijk vol stroomt. En ja je kan hem zelf vrij eenvoudig vervangen, maar "gewone" consumenten hebben liever iets out of the box dan dat ze zelf moeten prutsen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 23 juli 2007 @ 20:07:33 #40
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51758714
firmware 1.90 ook over enkele dagen bij ons

http://blog.us.playstation.com/

maar nog steeds geen ingame XMB
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_51759296
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
firmware 1.90 ook over enkele dagen bij ons

http://blog.us.playstation.com/

maar nog steeds geen ingame XMB
wat is xmb??
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:48:47 #42
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51760614
Imagine going into a fine dining establishment and asking for the Filet Mignon (IN-GAME XMB ACCESS) and for arguments sake Garlic Mash (Custom Music).

And the dish comes out with a fatty piece of roast beef (GAY WALLPAPER) and some french fries (AUDIO/VIDEO TWEAKS)

Wouldnt you be annoyed?? wouldnt you want to send it back??? especially when your meal costs you $600

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_51765792
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef HAL9000S het volgende:
Als je in Nederland gecontroleerd wordt, mag je een boete + invoerrechten + BTW betalen. Dan kun je er net zo goed hier 2 kopen denk ik

Ik heb er ook over gedacht om 'm uit de US te laten komen, maar ik wil dus geen PS3 waar ik geen Europese Blu rays op kan spelen. Maar ja ik vind de Blu ray functionaliteit dan minstens zo belangrijk als het spelen van games.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_51765846
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Imagine going into a fine dining establishment and asking for the Filet Mignon (IN-GAME XMB ACCESS) and for arguments sake Garlic Mash (Custom Music).

And the dish comes out with a fatty piece of roast beef (GAY WALLPAPER) and some french fries (AUDIO/VIDEO TWEAKS)

Wouldnt you be annoyed?? wouldnt you want to send it back??? especially when your meal costs you $600

koop dan een wii huilie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_51766158
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je in Nederland gecontroleerd wordt, mag je een boete + invoerrechten + BTW betalen. Dan kun je er net zo goed hier 2 kopen denk ik

Ik heb er ook over gedacht om 'm uit de US te laten komen, maar ik wil dus geen PS3 waar ik geen Europese Blu rays op kan spelen. Maar ja ik vind de Blu ray functionaliteit dan minstens zo belangrijk als het spelen van games.
gewoon in je koffer stoppen ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_51766479
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

gewoon in je koffer stoppen ?
Ja dat lijkt me een goed plan.. heb ik ook met m'n DSLR camera gedaan. Oh ja, klein detail hij was wel weg bij aankomst. Wel verzekerd gelukkig. Bovendien vinden ze het leuk om American Football met de koffers te spelen op het vliegveld.

Last but not least worden die koffers onderweg gecontroleerd en heb je er iets inzitten dan schamen ze zich niet om achteraf een factuur toe te sturen, of het spul in beslag te nemen tot je betaald hebt.

Persoonlijk vind ik die paar tientjes niet de ellende waard die je je op je hals haalt als het ding kapot mocht gaan (garantieprobleem) en dus het niet kunnen afspelen van NL blu rays.
pi_51768623
ik moet zelf mijn 360 die ik hier in amerika heb gekocht terug zien te krijgen in NL ( maar die heb ik al een half jaar ) .
anders stop ik hem wel in mijn ps2 doos , en de ps2 in mijn 360 doos , die kneuzen zien dat verschil toch niet als die door een xray gaat , en die ps2 komt uit NL .
als ze zo nodig mijn ps2 willen jatten dan doen ze dat maar die is toch maar 100 euro
en een ps3 speelt toch ps2 games af
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:26:32 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51774717
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mja, als ik in NL dmv een aankoopbon van een maat van me gewoon een douane clearance fix voor een ps3 (bewijs dat ik in NL ook al die ps3 had), dan vraag ik me af hoe ze dat kunnen controleren. Dan kan ik die ps3 veilig op de man in m´n handbagage stoppen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_51775978
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:26 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mja, als ik in NL dmv een aankoopbon van een maat van me gewoon een douane clearance fix voor een ps3 (bewijs dat ik in NL ook al die ps3 had), dan vraag ik me af hoe ze dat kunnen controleren. Dan kan ik die ps3 veilig op de man in m´n handbagage stoppen.
Dat is dan ook meteen het enige wat je als handbagage kan meenemen door het gewicht
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:33:57 #50
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51776208
Dat heb ik er wel voor over Zolang ik m´n mp3 speler maar in m´n zak kan verstoppen dan prop ik de rest wel in m´n koffer
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')