Waar woon jequote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef koningdavid het volgende:
Ook weer een beetje overdreven dit.![]()
Maar bedankt.![]()
Ik kan nog wel even posten want om 9 uur begint de echte party (vanmiddag was het voor family enzo). Kom gerust lang allemaal, de fristi het bier en de taart staat koud.![]()
quote:
Ik ga mijn adres maar niet op internet posten, anders leest een Sethje het ofzo en krijg ik straks allemaal pizzabezorgers aan de deur.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik wil ook wel even een biertje komen drinken
Amstel Gold en Palm.quote:
Nee, zo is Sethje heulemaal nietquote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ga mijn adres maar niet op internet posten, anders leest een Sethje het ofzo en krijg ik straks allemaal pizzabezorgers aan de deur.![]()
Dat valt tegenquote:[..]
Amstel Gold en Palm.![]()
Palm is altijd wel prima. Jammer van de Amstel... Je woont niet in Amsterdam neem ik aan?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ga mijn adres maar niet op internet posten, anders leest een Sethje het ofzo en krijg ik straks allemaal pizzabezorgers aan de deur.![]()
[..]
Amstel Gold en Palm.![]()
quote:
alcoholmisbruik op je rustdag? let maar op dat ie het niet ziet daarbovenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef koningdavid het volgende:
het bier
Lekker toch, pizza op een feestje. Zet maar neer dat adres. tot zoquote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |