ja de woningbouw is op de hoogtquote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef Lips het volgende:
Heel makkelijk, weet de woningbouw dat jij er woont en sta je daar op papier als huurder?
Klinkt best vreemd..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef malt-bavaria het volgende:
het huis huurt mijn vriendin
want?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef malt-bavaria het volgende:
ik kan er niet nog een keer uitgezet worden
die heb ik alquote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef Fixers het volgende:
Hangt er heel erg af van hoe het huur contract jouw status precies noemt. Waarschijnlijk is je Ex de hoofdhuurder en moet jij vertrekken. Als ook het huurdeel in de rechtzaak naar voren komt heb je geen schijn van kans met een verse notering van (zware) mishandeling op je strafblad.
Indien hij het cash heeft betaald, gaat het lastig zijn dit aan te tonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:24 schreef Igen het volgende:
Een huurcontract mag ook mondeling zijn. Zo'n contract moet je dan wel aannemelijk kunnen maken, maar is het betalen van 'huur' en een inschrijving van de gemeente daarvoor niet genoeg?
Buiten hetgene wat Pool zegt: dan maak je geen goede indruk op de rechter. Ga maar vast therapie zoeken, als je dat in het gevang of bij de taakstraf niet al krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |