Zeg gewoon dat lowlands ineens om een of andere onverklaarbare reden een weekend eerder is en nog maar 1 dag duurt, en lok haar dan vervolgens mee naar Artis. Hartstikke waterdicht plan!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja is het ook. Maar een dagje dierentuin of een weekendje naar de kust is ook leuk.Nja ik los het wel op.
Ja en dan ben ik opeens weg en kom ik 4 dagen later stinkend met een lowlandsbandje om thuis.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat lowlands ineens om een of andere onverklaarbare reden een weekend eerder is en nog maar 1 dag duurt, en lok haar dan vervolgens mee naar Artis. Hartstikke waterdicht plan!.
Anyway, lowlands, zin in, enzo, veel.
Beter dan mijn planquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Morgen is Lowlands uitverkocht. Het is GEWOON uitverkocht. Dat is het. Sorry mam.
ach gooi er een pilletje en ze vermaakt zich welquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Morgen is Lowlands uitverkocht. Het is GEWOON uitverkocht. Dat is het. Sorry mam.
Zomaar ineens, je wilde een kaartje voor der gaan halen, haalt degene voor je NET de laatste. Sorry mama van BL, wat jammer tochquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
En daar had ze nog even niet bij stil gestaan toen ze zei dat ze mee wilde? Oh, vertel 'r dan maar niet dat ze (voor veel te veel geld) een 'huisje' kan huren.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Klopt, maar ze houdt niet van tenten
Wij hebben hier nog een caravan over. Met een gasstelletje, en een tweepersoonsbedje, en een piepklein kraantje waarmee je nét genoeg hygiene binnen krijgt om niet voortijdig te sterven aan de buikloop.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, laten we allemaal geld inzamelen voor een PodPad onder het motto: help BloodyLotte's mams Lowlands door![]()
geheel met je oneens. de beste in jaren wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:37 schreef Fiama het volgende:
De minste line-up in jaren, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |