Gelukkig staat Muse een stuk later.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:54 schreef kciR het volgende:
[..]
Ahh.. shit, staan ze gelijk met Radiohead!![]()
Isse neppe schemaquote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef renzell het volgende:
Huh, Laurent Garnier en Joost van Bellen in de India!? En waarom knalt Bravo niet door tot 4/5 uur de laatste dag? Was vorige jaren toch andere koek of vergis ik mij?
kan gewoon mee, ik heb ze iig veel gezien. Maar kom op camping 1 staan, bij ons in de buurt ik lust namelijk wel een kop thee in de ochtendquote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi,
Dit jaar wordt m'n eerste keer lowlands. Mag je (zoals op PP) een eenpittertje meenemen of wordt dat resoluut ingenomen bij de ingang? Heeft iemand daar ervaring mee?
Is wel relaxt om zelf koffie te kunnen maken 's ochtends enzo![]()
1 veld voor alle (hoeveel zijn het er precies?) 65.000 man?!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is dus niet een gezellig veld waar iedereen staat?
En waarom is de ene camping beter dan de andere?
En ik maar denken dat ik de enige ben met een moeder die naar lowlands wil..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn moeder heeft zojuist besloten dat ze met me meegaat
Ik verheug me er niet opquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige ben met een moeder die naar lowlands wil..
Bang dat ze mee gaat dingen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
We zijn laatst wel samen naar Beef geweest hier in een klein popzaaltje in de buurt. Maar dat is een paar uur, en niet te vergelijken. Ik zie mijn moeder echt niet op camping 3 staan tussen de jonge mensen die 's nachts dronken Ramses Shaffy en de Sesamstraattune zingen
Ik kan me er iets bij voorstellen ja! Maar mijn moeder ziet dan tenminste nog in dat ik me dan nogal bezwaard zou voelen daarquote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verheug me er niet op
Het gaat me enorm beperken in dingen denk ik, want ze gaat dan alleen met mij mee. Zie je het al voor je, ik sta dronken dom te dansen bij Balkanbeats en mijn moeder ernaast? Of ik sta bij NiN: "wat een herrie, kunnen we niet naar Mika?"
DUDE. Nooooes!
Op Pukkelpop kon het anders prima...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef renzell het volgende:
[..]
1 veld voor alle (hoeveel zijn het er precies?) 65.000 man?!![]()
Eh.... nee dus. Het zijn héél veel gezellige velden naast elkaar!![]()
Mijn moeder is net gedumpt door haar vriend en wil nu leuke dingen doen. En dat moet ik dus oplossenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen ja! Maar mijn moeder ziet dan tenminste nog in dat ik me dan nogal bezwaard zou voelen daar. Dus gaat ze met d'r vriend naar Pukkelpop! Goed geregeld toch?
.
Aww, dat is ook wel zielig voor d'r hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn moeder is net gedumpt door haar vriend en wil nu leuke dingen doen. En dat moet ik dus oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |