Ben aan het luisterenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Check je Gmail trouwens, Schaap.
Het topic met de horoscopen kwam in de buurt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet.
En het valt me op dat sommige mensen een berg losse enters onderdaan hun post gooien
Hele topic aan het teruglezen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij hebben we eerder nog niet zo'n flauw topic gehad.![]()
Nu komen de betere verhalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Tjezus, ik zit oude cdtjes te luisteren die ik 4 jaar terug heb gebrandIk was wel heel erg verliefd toen zeg, ik heb zelfs 'Blijf bij mij' van Paul de Leeuw er op staan
![]()
Ik zie het ook als je ze quote jaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet.
En het valt me op dat sommige mensen een berg losse enters onderdaan hun post gooien
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
Het topic met de horoscopen kwam in de buurt.![]()
![]()
Dat was echt geweldigquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het topic met de horoscopen kwam in de buurt.![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben aan het luisteren
Pedro the Lion staat al wel langer op m'n lijstje, volgens mij nooit echt iets van geluisterd.
Ik wacht even tot Sheep het topic gevonden heeft. Hij kan dat soort dingen snelquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?
Het is het enige nummer van 'm wat ik ken trouwens...
AKQ Slowchat #45: Over geverfde blondines !quote:Op zondag 22 juli 2007 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me er weinig van herinneren.
Nou wil ik het ook teruglezen ja maar de search werkt helemaal niet mee, in een andere browser doet ie ook niks hierquote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wacht even tot Sheep het topic gevonden heeft. Hij kan dat soort dingen snel![]()
Wil hem nog wel eens lezen![]()
Heldin!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #45: Over geverfde blondines !
De search is al een tijdje gaar. Dan staat er "circa 134 topics gevonden" maar geen lijstje met topicquote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou wil ik het ook teruglezen ja maar de search werkt helemaal niet mee, in een andere browser doet ie ook niks hier
Daar ben ik nog steeds niet aan begonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
'Waar knapt een Maagd van op:
Door het dragen van een Barnsteen. Een Hyacint op tafel zetten, of etherische olie branden waarin Hyacint is verwerkt. Regelmatig valeriaanthee drinken.'
yeah, kijk mij wild zijn
![]()
Ohjaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #45: Over geverfde blondines !
ik gebruik die search nooit, ik zoek altijd met google naar topicsquote:Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De search is al een tijdje gaar. Dan staat er "circa 134 topics gevonden" maar geen lijstje met topic
Hij stond nog bij m'n bookmarks.quote:
yupzquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik gebruik die search nooit, ik zoek altijd met google naar topics
Hoe doe je dat? Met site:forum.fok.nl +zoekwoor(en) lukt het niet echt iig.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik gebruik die search nooit, ik zoek altijd met google naar topics
Ja wat wil je...horoscopenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ff mn eigen sterrebeeld aan het bekijken...... mijn teken staat voor denken, ideeën en intellect, maar even verderop word ik uitgemaakt voor een oppervlakkige gangmaker
Ik weet ook niet echt wat ik van dit soort dingen moet geloven. Soms lijkt het wel redelijk te kloppen als je dat soort dingen leest maar er staan net zo goed dingen in die niet kloppen. En daarnaast kunnen mensen met dezelfde sterrenbeelden of zelfs op dezelfde dag geboren zijn net zo goed elkaars tegengestelden zijn qua karakter als bij mensen met verschillende sterrenbeelden. Volgens mij kun je er meer in geloven als je er in wilt geloven en die paar dingen die altijd wel kloppen naar boven haalt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ff mn eigen sterrebeeld aan het bekijken...... mijn teken staat voor denken, ideeën en intellect, maar even verderop word ik uitgemaakt voor een oppervlakkige gangmaker
Om al de kansen, die je zult krijgen ook te kunnen benutten, moet je veel doorzettingsvermogen en een sterke wil hebben. Actie is reactie, maar jij kunt dat tegengaan. Gebruik je krachten om een project af te ronden, maar ga er niet te roekeloos mee om..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik van dit soort dingen moet geloven. Soms lijkt het wel redelijk te kloppen als je dat soort dingen leest maar er staan net zo goed dingen in die niet kloppen. En daarnaast kunnen mensen met dezelfde sterrenbeelden of zelfs op dezelfde dag geboren zijn net zo goed elkaars tegengestelden zijn qua karakter als bij mensen met verschillende sterrenbeelden. Volgens mij kun je er meer in geloven als je er in wilt geloven en die paar dingen die altijd wel kloppen naar boven haalt.
Ja, mijn beste vriendin en ik schelen 8 dagen, en we zijn zo verschillend als dag en nachtquote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij kun je er meer in geloven als je er in wilt geloven en die paar dingen die altijd wel kloppen naar boven haalt.
Er kloppen altijd wel dingen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik van dit soort dingen moet geloven. Soms lijkt het wel redelijk te kloppen als je dat soort dingen leest maar er staan net zo goed dingen in die niet kloppen. En daarnaast kunnen mensen met dezelfde sterrenbeelden of zelfs op dezelfde dag geboren zijn net zo goed elkaars tegengestelden zijn qua karakter als bij mensen met verschillende sterrenbeelden. Volgens mij kun je er meer in geloven als je er in wilt geloven en die paar dingen die altijd wel kloppen naar boven haalt.
"Uiterlijke kenmerken:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
Die horoscoop van Sheep is wel erg grappig.![]()
![]()
Je kunt zo elke dag m'n horoscoop doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er kloppen altijd wel dingen.
Dat komt omdat horoscopen vage algemeenheden zijn met onderwerpen als geld, liefde, werk, gezondheid.
"Je bent al een tijdje niet tevreden met je baan. Deze week doet zich een kans voor op een nieuwe baan. Ook je verkoudheid steekt de kop weer op. Gelukkig zit het in je relatie wel snor. Maar misschien is het tijd voor een extra romantisch avondje. Er is geld genoeg voor."
Nou..poe poe...wát een voorspelling
En dat is dan een horoscoop die geplaatst is net naar de salaristijd.
Ik ben een half uurtje wezen fietsen maar ik ga straks nog een uurtje lopenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
Nem, dit is onze daghoroscoop:
Probeer, als het kan, zoveel mogelijk in de buitenlucht te zijn. Leg ijdelheid en trots naast je neer als je succesvol wilt zijn. De ergste tijd ligt achter je, gun jezelf nu eerst maar eens wat rust..
Maar je was wel heel snel terug van buiten![]()
Waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
Nem, dit is onze daghoroscoop:
Probeer, als het kan, zoveel mogelijk in de buitenlucht te zijn. Leg ijdelheid en trots naast je neer als je succesvol wilt zijn. De ergste tijd ligt achter je, gun jezelf nu eerst maar eens wat rust..
Maar je was wel heel snel terug van buiten![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
En dat is dan een horoscoop die geplaatst is net naar de salaristijd.
Kan ik dikke centen mee verdienenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt zo elke dag m'n horoscoop doen.![]()
![]()
Geldt dat voor mij?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om al de kansen, die je zult krijgen ook te kunnen benutten, moet je veel doorzettingsvermogen en een sterke wil hebben. Actie is reactie, maar jij kunt dat tegengaan. Gebruik je krachten om een project af te ronden, maar ga er niet te roekeloos mee om..
Project?![]()
Deze klopt bij mij wel redelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje wezen fietsen maar ik ga straks nog een uurtje lopen
Overigens is dit natuurlijk niet eens een horoscoop
Dit is gewoon filosofisch geneuzel
En precies in de vakantie gaat het goed met m'n carrierequote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze klopt bij mij wel redelijkBij gezondheid en welzijn
http://www.goastro.nl/horoscoop-vissen-11.jsp
Heb je wel een scherpe en doordringende oogopslag en maak je zwaaiende bewegingen van armen en benen tijdens het lopen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beschrijving: lange, rechte, magere gestalte.... smal gezicht en gebogen neus
ALLEMAAL niet
Ja..NATUURLIJK klopt 'ie wel redelijkquote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze klopt bij mij wel redelijkBij gezondheid en welzijn
http://www.goastro.nl/horoscoop-vissen-11.jsp
You found mequote:Op zondag 22 juli 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je wel een scherpe en doordringende oogopslag en maak je zwaaiende bewegingen van armen en benen tijdens het lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |