Hij doet het nog prima, maar ik heb de magnetron verlaten.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke Soempie-actie heeft dat ding het leven gekost?
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima, maar ik heb de magnetron verlaten.![]()
En nu ben ik toe aan een nieuwequote:
Gewoon dumpen die hap.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik heb de mijne verwaarloosd en nu heb ik medelijden met haar
Is ze zo afgetakeld?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ze vindt nooit meer iemand anders
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ze zo afgetakeld?![]()
Nou, blijf dan maar bij dat verlepte ding.![]()
Huiselijk geweld.quote:
Wie niet koken wil moet maar voelenquote:
Daar moet je ook voorzichting mee zijn. Niet zomaar in het wilde weg aan draaienquote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Ze gaat zelfs al piepen als ik aan haar knopjes zit
Ik zou zeggen: naar het bos ermee en aan een boom bindenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
Je moet ook goed nadenken voor je daaraan begint. Nu zit je er aan vast.![]()
Misschien doe je te ruwquote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
En stop je er iets in voor ze warm is, of pas als ze opgewarmd is?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
Maar gelukkig wordt ze wel gewoon warm wanneer ik dat wil
Wat klaag je dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
Maar gelukkig wordt ze wel gewoon warm wanneer ik dat wil
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En stop je er iets in voor ze warm is, of pas als ze opgewarmd is?
Daarvoor al. Moet ik haar daarvoor ook al warm maken dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst voorverwarmenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daarvoor al. Moet ik haar daarvoor ook al warm maken dan?
Dat is totaal nieuw voor mij
Hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze piept nogal, en hard ook hè. En daarnaast kan ze niet genoeg vind ik.
Je bent de eerste die zegt dat ik dat niet moet doenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
En als je aan de veiligheid wilt blijven denken, prik dan geen gaatjes in de verpakking![]()
Je spreekt wartaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent die zegt dat ik dat niet moet doen
Wat nu?![]()
wanneer heb je voor het laatst gaatjes geprikt waarbij je niet op tijd de deur opengetrokken hebt? anders kun je straks een magnetronwinkel beginnen ben ik bangquote:Op zondag 22 juli 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent de eerste die zegt dat ik dat niet moet doen
Wat nu?![]()
Dus daardoor komt die lichte uitslag waar ze al een tijdje last van heeftquote:Op zondag 22 juli 2007 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst gaatjes geprikt waarbij je niet op tijd de deur opengetrokken hebt? anders kun je straks een magnetronwinkel beginnen ben ik bang![]()
Magnetron met gebruiksaanwijzing.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus daardoor komt die lichte uitslag waar ze al een tijdje last van heeft
Ja, die doen niet zo moeilijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn er ook uitvoeringen zonder een gebruiksaanwijzing dan?
Sommige magnetrons vragen er ook wel een beetje om vind ikquote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Alleen zijn ze wel al eerder gebruikt...
Maar dan zeker ook heel goedkoop?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Alleen zijn ze wel al eerder gebruikt...
ok, 5 dan, jij je zinquote:
Ja, maar je wilt denk ik niet weten wat voor een zooi daar eerder heeft ingezetenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan staan ze daar zo, met het deurtje open, ingesteld op 10 minuten op 500 W, dan is het wel verleidelijk natuurlijk
Doordat ik dat een keer niet had gedaan viel er gloeiendhete saté op m'n voet. Toen deed m'n voet pijn én had ik minder satéquote:Op zondag 22 juli 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
En als je aan de veiligheid wilt blijven denken, prik dan geen gaatjes in de verpakking![]()
Die pijnlijke voet is nog tot daar aan toe natuurlijk, kom je hier ooit nog overheen denk je? sterkte iigquote:Op zondag 22 juli 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doordat ik dat een keer niet had gedaan viel er gloeiendhete saté op m'n voet. Toen deed m'n voet pijn én had ik minder saté
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat zwaai jij vaak
Maargoed, ik doe wel mee hoor
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie niet koken wil moet maar voelen
Jij levert verkeerde adviezen en hoopt dat het niet opvalt door mij belachelijk te maken? Ik heb je wel door!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die pijnlijke voet is nog tot daar aan toe natuurlijk, kom je hier ooit nog overheen denk je? sterkte iig![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Damn, ik ben ontmaskerdquote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij levert verkeerde adviezen en hoopt dat het niet opvalt door mij belachelijk te maken? Ik heb je wel door!
Ze heeft niks waar ik aan kan draaienquote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je moet ook aan dat ronde ding draaien...
![]()
Oh, het is zo'n nieuwerwets, 21e eeuws model, met alleen maar knopjes?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft niks waar ik aan kan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt mega-flauw.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, het is zo'n nieuwerwets, 21e eeuws model, met alleen maar knopjes?![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, nieuwe signature?
Handig, als je naar de WC moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |